BÖLÜM 21

86 4 0
                                    

Son olayın arkasından günler geçmişti.Eve geldim. İçerisi biraz soğuktu ama kısa süre içinde alıştım.

   Eskiden çok sevdiğim bir şarkıyı indirmek için telefonumu açtım ve "ağlayan melekler" şarkısını indirdim. Klip resminin üstünde bir melek vardı ve ağlıyordu,şarkının anlattığı gibi. Oynattım,bir yandan da giyiniyordum. Rüzgar hışırtısı kadar küçük bir ses duydum ve arkama döndüm o sırada klip takıldı ve "melekler ağladığında ölüceksin" diye tekrarlayıp durdu. İşin garibi bilgisayarda klip takılmaz ve takılan klibin sesi git gide yükselmez. Kapatırken klip resmine son bir kez daha baktım ve resimdeki melek bana gülüyordu! Lütfen öldür beni diye bağırdım ve bu sırada başka bir klip  açıldı. Bu sefer klipte şunu söylüyordu"olmaz,olamaz her şeyin bir sırası var." Bu da arka arkaya çaldıktan sonra cidden çok korkmaya başladım.

  Bir an kendimi öldürmeyi düşündüm ama olmazdı. Çünkü Emily'i çok seviyordum,ona aşıktım ve bırakamazdım. Hem de biliyordum,o da beni seviyordu. Eğer bunu bilmeseydim kendime bir el ateş ederdim. Acı çekerek öleceğimi bilsem bile kesinlikle yapardım bunu. Ama beni hayata bağlayan bir sebep vardı,yapamazdım değil mi?

  Arkadaşlar biliyorum bölüm biraz gecikti ancak vakit bulduğumda yazabiliyorum. Hatta geciktiğim için bir günde 2 bölüm yayınlıyorum. Anlayışınız için hepinize teşekkürler...

ÇIĞLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin