"Çirkin"

29.3K 961 91
                                    

Ben hayatım boyunca hep aşağılandım. Çirkinliğim yüzünden yumurta domates fırlatıp küfür edenler mi dersin, sınıfta öğretmenlerin bile beni umursamamaları mı yoksa hiç aşık olamayacağım, Sıfır arkadaşımın olması mı. O kadar iğrenç,bencil,kötü kalpli insanlar var ki  şu dünyada! Bunu en iyi bilen ve bu kötülüklere maruz kalan insanlardan biri de benim.

Onlar gibi güzel,havalı olmadığım için beni hep dışladılar. Onlara karşılığını veriyor muyum diye soracak olursanız açıkçası buna pek cesaretim yoktu. Tek başıma o kadar kişiyle baş edemem diye korktum. O yükün altından kalkamazdım. Yanımda beni destekleyecek bir arkadaşım bile yoktu. Sabah akşam sürekli ağlayarak da gözlerimin altının mosmor olması beni daha da çirkin yapıyordu. Bu 'çirkin' kelimesine alıştım. Aslında hiçbir insan çirkin değildir bence. Hani bir söz var ya; 'Çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır' diye. Bununla kendimi avutmuyorum tabiki. Çocukluğumda 1 kere bile kimse bana güzel dememiş . Ne beklenirdi ki zaten. Sınıfta bana çirkin demeyen 1 kişi bile yok . İşte bu yüzden sabah akşam kendimi üzdüm ağladım yırtındım hatta ben bu çirkinlikle hiçbir yere gidemem düşüncesiyle intihar etmeye kalkıştım. Diş tellerimden, şişmanlığımdan her şeyimden kurtulup yeni bir hayata başlamak, aşık olmak, arkadaş çevremin olması, artık yaşlı teyzelerin bile bana "Sen evde kalırsın koca bulamazsın bu halinle " diyemeyecekleri kadar güzel olmak istiyordum. Ama bu imkansızdı ve ben imkansızı gerçekleştireceğime inanmıyordum.

Ben Farklıyım (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin