Elçinle çadırdan çıktık.Ayıcığı içeri bırakmıştım. Naciyle Özgür'ü göremiyordum. Onlara iyi bir ders verdiğimize eminim. Geldiklerinde Elçinle tepkilerini çok merak ediyoruz.
Akşam yemeğinde Elçin yanıma oturmuştu. Diğer yanımda da bilin bakalım kim vardı?! Umuut! Bu sefer o gelmişti yanıma. Ama bu biraz iyi olmuştu çünkü Elçinle çadırda konuştuklarımızın ispatı gibi bir şey oluyordu Özgür ile Naci'ye. Sonunda onlar da geldiler. Çaprazımızda oturuyorlardı ve bize çok kötü bakıyordu ikiside.
-"Güneş,Elçin nasılsınız kızlar?" dedi Umut sevimli sevimli gülerek.
-"İyiyiz Umut sen nasılsın?" dedim bende en tatlı halimle. Bizimkiler azcık kıskansın diye şirinlik yapıyordum.Ne kadar becerebiliyorsam tabi.
-"İyiyiz iyiyiz çok iyiyiz hemde" dedi Elçin. Dürtükledim.
-"Yanlış anlayacak" dedim fısıldayarak.
-"Anlasın banane." dedi o da sessizce.
-"İyiyim bende sağolun.Bugün akşam plaj dansı yapıcaz dansa davet de oynarız şarkı yarışması falan da yapacağız, eğlenceli olacak siz de katılır mısınız?" diye sordu Umut. çocuk muyuz biz ya ne o ilkokullar gibi.Dansa davetmiş. Elçinle birbirimize baktık.
-"Bilmem-" dememe kalmadı sözümü yarıda bölen Elçin,
-"Evet katılırız." dedi.
-"Bi düşünseydik" dedim. Umut'un beni dansa kaldırmasından korkuyordum. Tamam, Özgür'e nispet olsun diye Umut'a yanaşıyordum ama fazla da ileri gitmemeliydim. Özgür benden tamamen soğuyabilirdi. Bu yaptıklarımın da bir sınırı vardı. Riske atmamalıydım.
-"Hayır düşünmeye ne gerek var işte ne güzel eğleneceğiz.Bence de katılın" dedi Umut.
-"Aynen." dedi Elçin. Bu kız fazla ileri gitmiyor muydu?
Yemeklerimizi yedik. Özgür'ün yanıma gelmesini bekliyordum ama hiç pas vermedi.Hem suçlu hem güçlü bir de bana trip atıyor. Sinirim bozulmuştu. Bi hışım çadıra girdim. Akşamki yarışmada ya o da beni kıskandırmak için Betülle dans ederse? diye düşündüm ve düşündüğüm anda sinirim 2 kat arttı. Kesin bunu yapacaktı. Özgür'ü tanıyordum. Madem yarışma var, o zaman güzel bir kıyafet seçeyim dedim kendi kendime. Elçin'de yanıma gelmişti.Beraber giysi seçiyorduk. Derken Arzu Hoca'nın düdük sesiyle çadırlarımızdan çıktık.
-"Çocuklar, bugün akşam plaj eğlencesi yapacağız.. Saat 20:30 da kahvaltıyı yaptığımız yerin hemen orada .Katılmak isteyenler bi yanıma gelsin dedi. Neredeyse tüm kamp katılıyordu. Gıcık üçlü de bunların arasındaydı tabii ki. Kahretsin. Siz bir şeyden de mahrum kalın ne olur sanki. Elçinle birlikte Arzu Hoca'nın yanına gittik. Özgür ile Naci'ye baktım. Nee?!! Katılmıyorlar mıydı?!!. Ben de tam vazgeçip yerime geçecektim ki Umut kolumdan tuttu.
-"Gitme" dedi. Tuhaf bakıyordu.
-"Ben vazgeçtim Umut . Katılmak istemiyorum" dedim. Elçin beni geri çekti.
-"Hayır olmaz öyle şey başta kararlaştırmıştık hatta elbise bile bakıyorduk seninle neden şimdi vazgeçtin?" diye beni caydırmaya çalışıyordu.Arzu hoca,
-"Tamam çocuklar, şimdi yerinize geçebilirsiniz. İyi eğlenceler" dedi ve dağıldık. Çadırda hala içinden çok uğraşsak da çıkaramadığımız ses kaydı olduğundan çadırın arkasına gittik Elçinle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Farklıyım (Tamamlandı)
Teen FictionDiş telli, şişman, kısa saçlı, gözlüklü bir kızın hayatı boyunca dalga konusu olması.. Alay edenler, dışlayanlar hatta yumurta domates fırlatıp okulumuzda senin gibi çirkinleri istemiyoruz yazılı pankartlarla aşağılama... Güneş, kendisiyle dalga...