"Biliyordum.."
Gerizekalı şirket yüzünden konser biletlerinin 4'te biri iptal olmuştu. Bu açıklamanın iyi olmayacağını biliyordum.
"Tamam Mark şimdi sahneye çıkacağız sakin olur musun artık?"
"Ya ne sakinliği ya? Ben bin defa söyledim."
Sahneye çıktığımızda bir yandan tezahürat, bir yandan da yuhlamalar geliyordu. Bakalım bu sahneden tek parça çıkabilecek miyim.
...
"Mark hyung ayağın acıyor mu?"
Yatakta uzanırken alçılı ayağıma baktım. Acıyordu tabi. Ne diye soruyorlarsa.
"Yo fazla değil."
Sahneye gelen biri beni itikleyince sahneden aşağı yuvarlanmıştım. Bunun üzerine ayak bileğim çatlamıştı işte. İlk sahnemizi de kazalı belalı atlattık. İkinci sahnede dans etmeyecektim. Daha doğrusu bu comebackte dans etmeyeceğim. Umarım biri daha gelip kafamı kırmaz.
"O adam sahneye nasıl girdi merak ediyorum."
Menejarimiz elindeki telefonu sehpaya bırakıp koltuğa oturdu ve biraz yayılıp ağzını araladı.
"Güvenlik uyuyakalmış."
"Koskoca yerde başka güvenlik yok muymuş? Saçmalık. Çalışanlardan biri olduğuna eminim. Jack telefonunu alabilir miyim?"
"Neden hyung?"
"Instagramda bir şeye bakmam lazım. Kendi hesabım olmadığına göre."
Telefonunu bana uzatınca elime alıp Instagrama girdim. Rastgele bir fan sayfasına girdiğimde düşüşümle ilgili fotoğraf ve videolar vardı.
'Mark'ımızın düşüşü benim de canımı acıttı. Ama onu fark etmeyen Dahyun üyelerle konuşmaya devam etti? Mark için sahneden atlayan kişi Jackson! Umarım kavga etmemişlerdir.'
Başka bir fan sayfasında ise bir hafta öncesinden bir şey dikkatimi çekmişti.
'Mark arabaya bindikten hemen sonra Dahyun bindi. Üyeler ise onlardan sonra geldiler. Acaba neler oluyor :/'
'Dahyun ve Mark'ın sevgili olduğu hakkında haberler yayınlanmış! Markson kalbimi acıttı.. umarım nefret almazlar."
'Dahyun biriyle sevgili olamaz! Onunla evlenecektim.. Aptal Mark olmasaydı olmazdı! Got7 6 kişi olsa da olur.'
Oh tamam bu biraz ağır oldu. Jackson telefonu elimden alıp okuduğum son yazıyı okuyup gözlerini devirdi.
"Nefret alacağımı zaten biliyordum ama.. Yine de acıtıyormuş."
Jinyoung elinde kamerayla odaya daldığında yayın yaptığını görüp somurtkan suratımı düzelttim.
"Mark hadi selam de!"
"Selam gençler."
"Dünkü konserde görmüşsünüzdür. Mark hyung sahneden düştü ve bileğini incitti. Konserlere katılacak ama maalesef dans edemeyecek Ahgase!"
"Hızlıca iyileşmeye çalışıp size güzel şovlar hazırlayacağım. Kısa süre içinde toparlanacağım. Şimdi dinlenmem gerek hoşçakalın."
Jinyoung'a yayını kapatması için ufak bir gönderme yapmış olabilirim. O da anlayıp veda etti ve yayını kapattı.
"Mark hyung iyi misin?"
"Gelip geçip aynı soruyu sormayı kesin artık. Bileğim çatlak ve iyi olmamı bekliyorsunuz. Her neyse hemen taburcu olup eve gitmek istiyorum."
...
"Çocuklar yürüyebilirim deynekler boşuna verilmedi."
"Mark artık söylenmeyi kesecek misin?"
Jaebum'a bakıp gözlerimi devirdim ve arabadan inip deyneklerle şirkete girdim. Bu halde bile şirkete gidiyoruz cidden.
"Mark daha iyi misin?"
"İyiyim."
Park Jinyoung ayağıma bir süre baktı ve koltuğuna oturdu. Keşke g*tüne çivi batsa.
"Bence alçının bir ay kalmasına gerek yok. 2 haftaya iyileşirsin değil mi?"
Güldüm. Cidden bu adamın paradan başka derdi yok mu?
"Bu imkansız. Mark hyung o kadar kısa sürede iyileşemez. Zaten vitamin eksikliği var. Kemikleri fazla dayanıklı değil."
"Promosyonlarda nasıl dans edecek peki? O zaman birkaç hafta daha uzatacağım."
"Tamam çocuklar iki haftaya iyileşirim. Zaten haftalarca dans edeceksiniz. Bir de benim yüzümden daha fazla yorulmayın."
Jackson kaşlarını çatıp bana bakıyordu. Kafasını iki yana salladı ve JYP'ye döndü.
"Birkaç hafta daha uzatabiliriz. Yorulmayız değil mi?"
"Evet bence de."
"Mark hyungun sağlığı bizim yorgunluğumuzdan daha önemli."
"Siz kararınızı verin ve yarın bana söyleyin. Mark sosyal medya hesaplarını tekrar açmanı istiyorum."
"Emredersiniz!"
"Mark!"
...
Eve geldiğimizde yeni bir hesap açıp üyeleri ve diğer kişileri takip ettim.
"Pişt Jack. Hadi ilk fotoğrafı birlikte atalım."
Jackson'u yanıma alıp ön kamerayı açtım ve kolumu omzuna atıp poz verdim. Jackson da gülümseyince fotoğrafı çektim ve yükledim. Diğer üyeler de beni takibe başlayınca fanlar da etmeye başlamıştı. Bu kadar çabuk olacağını beklemiyordum.
"Woah hemen takibe başladılar."
"Minik kuşlarımız hızlı uçuyor."
∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Bölümler biraz kısa oluyor ama olayları tam toparlamak istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*Lie* (MarkSon)
Fanfiction"O benim arkadaşım Jackson! Şirket bu açıklamayı yaptı diye beni yargılayamazsın." "Mark daha fazla dayanamıyorum. Şirket istedi diye sevgili gibi davranıyorsunuz, şirket istedi diye aynı arabaya biniyor, aynı programlarda konuşuyorsunuz. Birbiriniz...