Final: Part 2

303 31 27
                                    

"Galiba şuan nedenini sorguluyorsunuz çocuklar. Sakın kendinizi üzmeyin. Bunun sorumlusu benim. Hepinize söyleyeceklerim var bu yüzden bu mektubu en güçlünüz olarak Jaebum'un sesli okumasını istiyorum. Küçüğümüzden başlayalım.

Yugyeom.. özür dilerim minik kardeşim. Pek minik olmasan bile kardeşim oldun bunca yıla kadar. Biliyor musun seni çok kıskandım. Dansın harika, model gibisin, her daim neşeli ve iyi kalplisin. Rol modellerim arasında aslında sen de varsın maknae~

Bamie özürlü gibisin falan ama cidden benim gerçek kardeşimsin. Benim babam senin baban. Artık onun gerçek oğlu sensin. Çünkü Papa Tuan'ın gerçek oğlu korkak değildir. Sakın öğünlerini aksatma. Çok zayıfsın dikkatli ol Maknae line'ın neşesi.

Jaejae. Senin kadar harika kimseyi tanımadım şu ana kadar. Sen bizim gün ışığımızsın. Her daim bana destek oldun. Bazen abi olanın ben olduğumu unutuyorum. Çok güçlüsün, bir o kadar da kırılgan. Lütfen beni örnek alma sunshine'ım.

Jinyoungie.. okuduğun kitapları paylaşmaya çalış lütfen. Sonra izinsiz alınca kızıyorsun. Ha bu arada geçen ay üzerine kahve dökülen kitap var ya, Yugyeom yaptı demiştim.. ben yapmıştım özür dilerim~

Jaebum. Sana yazmam gerekenleri kısa tutmam gerek. Vakit daralıyor. Kardeşlerime iyi bak Jaebum. Minik kuşlarımıza şarkılar yazıp onları mutlu etmeyi unutma. Onların ve diğer üyelerin sana ihtiyacı var. Artık grubun en büyüğü sensin. Seni bu afacanlarla yalnız bıraktığım için özür dilerim. Benim için Coco'ya babalık yapar mısın? Çünkü kızımın babasız kalmasını istemiyorum. Ve onun gerçek, onu bırakmayacak birine ihtiyacı var. Bana değil.

Son olarak IGot7.. Çok üzgünüm. Sizin gibi harika kalplere sahip bir fandomu bırakmak zorunda olduğum için çok özür dilerim. Hepinizi çok seviyorum. Bu sevgi bir babanın kızına duyduğu sevgi gibi. Belli etmeden, söylemeden sevdim. Bazılarınız beni gördü, bazılarınız fotoğraflarla yetindi. Fotoğraflarıma bakan fanlardan özür diliyorum. Kendimi onlara gerçek hayatta gösteremedim. Ahgase sakın üzülmeyin olur mu? Çünkü bunu ben istedim. İstediğim şeyi yaptım ve mutluyum. Siz de mutlu olun. Beni unutmayın. Ve Jaebum.. bu mektubun her Ahgase'ye ulaşmasını sağla.

Yugyeom'un dediği gibi, Aptal Mark.."

Her üye tükenmiş durumda. Got7 paramparça. Got7 artık Got7 değil. Çünkü 7 ya da hiç, 7 ya da asla..

"Duydunuz emri Ahgase. Üzülmek, ağlamak ve kendine kötü davranmak yok. Şimdi Jackson'ın mektubunu okuyacağım." Buna da dayanmam lazım. Yapabilirim. Bu ağır yükü taşıyabilirim.

"Canlarım.. her şeylerim. Minik kuşlarım ve canım kardeşlerim. Özür dilerim. Sizi bırakmak gerçekten çok zordu. Ama yapmak zorunda kaldım. Lütfen bana kızmayın. Her bir üye, her bir kuş benim için kendimden daha önemli. Bu yüzden yaptım. Bu yüzden bıraktım. Siz olmadan yaşayamazdım, bu yüzden ölmeyi seçtim. Şuan hepiniz ağlıyorsunuz. Ağlamayın demeyeceğim çünkü yine de ağlayacaksınız. Üzülün, ağlayın, bağırın veya isyan edin. Ama bedeninize zarar vermeyin. Ben şimdi gideceğim ama bedeniniz ömrünüzün sonuna kadar sizinle olacak. Sizin sağlığınız yaşamdan veya ölümden daha önemli. Çünkü siz bu yazıyı okuyor/dinliyorsanız benim için yapılacak bir şey yok demektir. Ama sizin için geç değil. Hayatınızı yaşamaya devam edin Got7/IGot7. Çünkü bazen birileri olmadan da yaşamayı öğrenmek gerekir. Eğer 'O olmadan yaşayamam.' diyorsanız o olmadan yaşamayı öğrenmek zorunda kalacaksınız demektir. Çünkü hayat budur, kimsesiz yaşarken karşına birini çıkarıp, birçok kişiyle birlikteyken hepsini elinden alıp dengeni bozar. Umarım sizin karşınıza dengenizi bozarak sizi mutlu edecek insanlar çıkar. Umarım çiçek kokan gözlerinizden akan yaşlar her daim mutluluktan olur. Umarım bensiz gülmeyi öğrenirsiniz. Hepinize aşığım. Siz benim ilk ve son aşklarımsınız. Got7 ve IGot7 benim her şeylerimdi, ve ben her şeylerimi bu acımasız dünyada yalnız bırakıp gidiyorum.. umarım Tanrı beni affetmez."

Her şey tam kontrolüme girmişken, Jackson'un bize döneceği, Mark gülmeye başlayacakken bir anda her şeyin kontrolümden çıkacağı iplerin ellerimi kese kese kayıp gideceği ve bir daha asla işleri yoluna sokamayacağım an geldi. Herkes ağlıyor. Kamera önündeki üyeler, kamera arkasındaki stilist, makyöz ve diğer çalışanlar. Hepsi Mark ve Jackson için ağlıyor. Ben nasıl yapacağım? Bunca insanı nasıl toparlayacağım?

"Mark ve Jackson artık yok.. bu ne kadar acı verse de, üzse ve parçalasa bile kalplerimizi, onların bizden istedikleri şeyleri unutmamalıyız. Bizim kuşlarımız ve biz, onları hayal kırıklığına uğratmamak için her gün çalıştığımızın iki katı çalışacağız. Her gün onları anacak, her dakika yaptığımız şeylerde yine de, 7 kişi olarak kalacağız. Asla pes etmeyip, bu yolda devam edeceğiz. Tam şuanda burada kalan Got7'dan bunu istiyorum. Söz verin çocuklar, ne olursa olsun Got7 olarak kalacağınıza dair söz verin."

"Söz."

"Sonsuza dek söz."

"Got7 asla solmayacak bir çiçek. Söz."

"Çünkü bizim yavru kuşlarımız var. Her şey onlar için.. söz."

"Ben de söz veriyorum. Got7'ın lideri olarak, ben Im Jaebum, bu grubu her ne olursa olsun  bir daha ağlatmayacak, ve bir daha asla üzmeyeceğim. Şu zamana kadar sadece lakabımdı belki ama grubun babası olarak daha fazla şeyler yapacağım. Got7 için her şeyi yapacağım. Siz de Mark ve Jackson'umuzu unutmayın ve Got7'ı sevmeye devam edin. Biz sizi çok seviyoruz. Hoşçakalın."

Yapacağım. Çünkü bana destek olan 6 kişi hala arkamda..

*Lie* (MarkSon) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin