🖋Özel Toplantı-2🖋

6.4K 410 190
                                    

-Son Özel Bölüm.-

"Beni sevdiğin için teşekkür ederim."

***

Şirketten çıktığın sırada çalan telefonunla duraklamıştın. Peşinden gelen BaekHyun koluna girip esnedi. Oldukça yoğun bir gün geçirmiştiniz.

"Efendim?" BaekHyun'u arabaya sürüklerken konuştun. Arkadaşın uykusuzluktan sızlanıp duruyordu.

"Neredesin can tanem?" Yixing'in sesini duymanla yüzüne bir gülümseme oturmuştu.

"Şirketten yeni çıktım hayatım. Sen neredesin?" Arabanın kilidini açıp BaekHyun'u yolcu koltuğuna fırlattın. Koluna yapışması sinirini bozmuştu.

"Yah! Kafamı vurdum!" Dil çıkarıp kendi kendine kıkırdadın.

"Ben de işteyim. Aslında sana dışarıda yemek yemek ister misin diye soracaktım?" Sürücü koltuğuna oturup aracı çalıştırmadan bekledin. Aslında iyi bir fikir olabilirdi. Uzun zamandır böyle bir şey yapmamıştınız.

"Aslında çok iyi olur Xing. Çocukları kreşten ve Hei'yi okuldan aldıktan sonra gidebiliriz." Yixing iç çektikten sonra gülümseyen bir ses tonu ile konuştu.

"Çocukları ve Hei'yi RiJin aldı. Yani anlayacağın bana kaldın güzelim."  Kaşlarını çatıp arkana yaslandın. BaekHyun yan tarafında uykulu mırıltılar bırakıyordu.

"Neden öyle bir şey yapmış?"

"RiJin'in işine akıl yormaya kalksaydım yaşlanırdım sevgilim." Gözlerini devirip kıkırdadın.

"Haklısın. Peki kaç gibi gidiyoruz?"

"Aslında çıkmama çok az kaldı. Ben eve geldiğimde çıkarız." Anahtarı kontağa yerleştirip arabayı çalıştırdın.

"Tamam hayatım. Görüşürüz." Telefonu kapatıp aracı hareket ettirdiğinde BaekHyun konuşmuştu.

"Bana yarın öğlene kadar izin verir misin?" Yorgun ve oldukça bitkin bir şekilde konuşmuştu. Ana yola çıkarken göz ucuyla ona baktın.

"Vermedim desem sanki beni dinleyeceksin."

"Dinlememezlik yapmam ama uyuyakalabilirim." Arkadaşın konuştuğunda gözlerini devirdin.

"Ne yapıyorsan yap BaekHyun. Yeter ki söylenme." BaekHyun kıkırdarken sen gülümsemiştin.

***
"Hei aşkım biraz daha et vereyim mi sana?" RiJin elindeki et tavasını gösterirken konuşmuştu.

"Varsa alırım unnie." RiJin etleri genç kızın tabağına koyarken Chanyeol kıkırdamıştı.

"Bizim evde fazla fazla et olmaması gibi bir şey olabilir mi? Hele de RiJin ete bu kadar düşkünken?" RiJin Lian ve Liang'in bardağına meyve suyu doldurduktan sonra eşinin omzuna vurdu.

"Sanki bütün kasabı eve taşıyormuşum gibi konuşma adam." HaeRin bebek sandalyesinde kafasını babasının omzuna koydu.

"Bütün kasaplar sana feda olsun aşkım. Ben çocuklar rahat rahat yesin diye dedim." RiJin gözlerini kısıp kocasına bakarken ağzına bir parça et attı.

"Ajjkım." HaeRin kafasını babasının omzuna sürterken konuşmuştu. Lian ve Liang kıkırdayıp HaeRin'e baktı.

"Aşkımmm." Chanyeol kafasını çevirip kızının saçlarına bir öpücük kondurmadan önce konuşmuştu. HaeRin kıkırdayıp ellerini ağzına kapadı.

"JinJin hala, Guo ne zaman geleşek?" Liang elini yanağına yaslayıp konuştuğunda RiJin kıkırdayıp yeğeninin yanağını kıstırdı.

"Mika halan doğrudamadı. Çocuk içinde kalacak galiba." Hei ve Chanyeol kahkaha atarken ikizler ne olduğunu anlamadığı için şaşkınlıkla birbirlerine bakıyordu.

Sadece Mafya [Yixing OC] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin