8. Toplantı 📁

8.1K 590 376
                                    

"Hoşçakal unnie! Iyice dinlen." Hei sana sarılıp geri çekildiğinde gülümsedin.

"Görüşürüz tatlım. Sen de kendine dikkat et." Saçlarını okşayıp gülümsediğinde Hei kıkırdadı ve arabaya doğru gitti.

Yixing ellerini cebine yerleştirmiş bir şekilde karşına geçtiğinde gülümsemen tekledi. O çok karizmatikti?

"Kendine dikkat et. Eğer yine ağrın olursa tekrar ilacı kullan." Gülümseyerek onu onaylandığında Yixing de gülümsedi.

"Görüşürüz?" Tek kaşını kaldırarak konuştuğunda gülümsedin.

"Görüşürüz Yixing." Yixing gülümsedikten sonra arkasını döndü ve arabaya ilerledi. Fakat henüz bir iki adım atmıştı ki geri döndü.

"Bunun için çok erken biliyorum ama..." duraklayıp dudaklarını ıslattı ve ensesini kaşıdı. Saçını kulağının arasına kıstırırken dikkatle ona baktın. Kaşların havalanmıştı. "... ben senden hoşlanıyorum." Sözünü bitirip yutkunduğunda gözlerin şaşkınlıkla açıldı.

"Ama..." konuşmana atlayıp seni böldü. Heyecanlı biraz da tedirgin duruyordu.

"Erken biliyorum ama ben gerçekten senden çok hoşlanıyorum. En azından bunun hakkında biraz düşünebilir misin?"

Onun hevesli yüzünde bakıp iç geçirdin. Yixing, çekiciydi, karizmatikti, iyi kalpliydi ve yeğeni ile arasındaki ilişki seni mest ediyordu.

Sen de galiba ondan hoşlanıyordun.

Gülümseyerek kafanı salladın "Tamam." Yixing derin bir nefes vererek kafasını yukarı kaldırdı. Onun bu hâli senin kıkırdamana sebep olmuştu.

Yixing sana yaklaşıp yanağından bir öpücük çaldı ve son kez gülümseyip arabaya ilerledi.

***
"Buna bir şey olmuş." RiJin, Kris'e omuz attıktan sonra kafasıyla Lay'i gösterdi.

Kris tek kaşını kaldırarak toplantı masasının başına oturmuş elindeki dosyaları inceleyen arkadaşına baktı. Lay durup durup dosyayı incelerken gülümsüyordu.

"Harbiden buna ne olmuş?" Kris arkasına yaslanıp elindeki kalemi çevirirken konuştu. Kai ve Sehun dikkat kesilip kafalarını kaldırdı.

"Mika'yla ilk çıkmaya başladığınız zaman sen de böyleydin." RiJin kaşlarını kaldırıp indirdiğinde Kris boğazını temizleyip gözlerini kaçırdı. "Ay bir de utanıyor." Genç kız kafasını geriye atıp bir kahkaha bıraktı. Sehun ve Kai kıkır kıkır gülüyordu.

"Bana niye sardın?" Kris kaşlarını çatarak konuştuğunda RiJin kafasını Lay'e çevirdi.

"Doğru ben Patronla uğraşacaktım." Kıkırdayıp tekerlekli sandalyesini kaydırdı ve Lay'in yanına yanaştı. "Pişt patron?" Lay hâlâ kağıda gülümserken cevap verdi "Hm?"

"Kâğıtta ne var da ağzın kulaklarında. Yani ben mal bildirimi dışında pek bir şey göremedim de?" RiJin tek kaşını kaldırıp sırıtarak konuştuğunda Lay yüz ifadesini düzeltip kafasını kaldırdı.

"Ne istiyorsun RiJin?"

"Ne oldu anlatsana? Yeni kankamla aranız iyi galiba?" Genç kız çenesini eline dayadı ve kaşlarını oynattı.

Lay boğazını temizleyip gözlerini kaçırdığında RiJin istemsiz kahkaha attı. "Ay patron da utanıyor!" Masadakiler de güldüğünde Lay sandalyesini geriye itip odadan çıktı.

"Bayılıyorum bunlarla uğraşmaya!"

***
"Baekhyun!" Ondan içeriye doğru seslendiğinde Baekhyun çok geçmeden odana damlamıştı.

Sadece Mafya [Yixing OC] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin