JaeBum'un söylediği cümle ile kaşların şaşkınlıkla kalkmıştı. Bir kaç saniye öylece durakladın. Ne diyeceğini de bilemiyordun ki. RiJin'in küfürünü duymanla irkilerek kendine geldin.
"JaeBum-sshi." Kararlı bir ses tonu ile konuştun. JaeBum hevesle sana baktığında düz bir suratla ona baktın. "Şu an hayatımda biri var o yüzden ben bunu hiç duymamış gibi yapacağım. Siz de lütfen söylememiş gibi yapın." Derin bir nefes alarak odadan çıktın. Peşinden de Baekhyun telaşlı adımlarla seni takip etmişti.
RiJin, odadan çıkmak üzereyken durakladı ve arkasını dönüp JaeBum'a baktı.
"Bana bir yerden tanıdık geliyorsun ve bu benim hiç hoşuma gitmiyor." Işaret parmağını ona doğrultup salladıktan sonra odadan çıktı.
***
Mika kapıyı açtığında ona ufak bir selamlama verdin.
"Hei'yi çağırır mısın?" Mika kapıyı genişçe açıp kafasını iki yana salladı.
"Yifan ve Yixing direk buraya gelecek. Zaten Yixing'in koluna bakmam gerek. O yüzden sizde gelin hep beraber oluruz." Arkanda dikilen RiJin'e baktığında genç kadın omuz silkti.
Yixing buraya gelecekse boşuna eve geçmeye gerek yoktu. Birlikte geçebilirdiniz. Onaylayarak ayakkabılarını çıkardın ve içeri girdin.
"Yine ot mu pişirdin be?" RiJin sızlanır gibi konuştuktan sonra mutfağa geçip tencereleri açtı.
"Ne istiyorsun benim yemeklerimden?" Mika elini beline koyarak konuştuğunda ikisine kaşlarını kaldırarak baktın.
"İçlerinde azıcık et olsa ne olur? Ben sizin eve her geldiğimde ot yemek zorunda mıyım ya?" Genç kadın kafasını iki yana sallayıp telefonunu çıkardı.
"Patron naber?" Kafasını yana eğip sana sinsice gülümsedi. Gözlerini devirdin.
"Ya, Chanyeol'un telefonu bozuk da yanındaysa ona versene telefonu." Dudağını ısırıp bir süre bekledi. "Ha! Yeol gelirken bir yerlerden et falan alır mısın? Mika yine ot yapmış aç kalırım bak ben." Dudak büzerek konuştuğunda Mika ayağındaki terliği ona fırlattı. Ikisine bakıp kahkaha attın. O sırada Hei mutfağa girip beline sarılmıştı. "Ne bulursan olur. Et olsun da... tamam ben de seni seviyorum." Telefonu kapattıktan sonra cebine koydu.
"Insanın sevgilisi olması da pek güzel canım." Sana bakıp kaşlarını kaldırıp indirdi.
"Bana teklifle gelindi de ben mi reddettim?" Hei ile salona geçerken konuştun.
"Ya bizim patron biraz kütük. Öyle şeyleri aklına getiremiyor." RiJin kendini koltuğa attıktan sonra konuştu.
"RiJin Unnie doğru söylüyor." Hei kıkırdayarak konuştu.
"Pişt Mika?" RiJin ayak ucuna oturan genç kadını dürtükledi.
"Tepme beni be!"
"Bu akşam bizim patronu az bir dürtükleyelim. Ikimizde kıstırırsak aklı başına gelir." Mika sana dönüp şöyle bir süzdü. Tek kaşını kaldırarak ona karşılık verdin.
"Meraklanmayın." Gülümseyerek kollarını kavuşturdu.
"Sen de az değilsin ama ha." RiJin sana bakıp parmağını salladı.
"Neyimi gördün acaba?" Hei'nin saçları ile oynarken konuştun. RiJin konuşup bacaklarını Mika'nın bacakları üstüne uzattı.
" 'JaeBum-sshi şu an hayatımda biri var o yüzden ben bunu hiç duymamış gibi yapacağım. Siz de lütfen söylememiş gibi yapın.' Diyen ben miydim?" Kafanı geriye atıp nefesini dışarı verdiğinde RiJin kahkaha attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Mafya [Yixing OC]
FanficZhang Yixing tatlı gülümsemesi ve büyüleyici gamzesi altında büyük bir sır ve farklı bir kişilik taşıyordu. O bir Mafya Babası'ydı. Hemde en tehlikelilerinden. Ve tek sorumluluğu abisinin ölümünden sonra ona kalan konum değildi. Ayrıca onun canınd...