JaeBum gülümsedikten sonra dosyayı kapattı ve sekreterine geri uzattı.
"O halde belirlediğimiz ürünleri yakın zamanda tedarik edelim. Bu yılın ikinci yarısında oteli açmalıyız." Genç adam kulağındaki küpe ile oynarken konuştu.
"Ürün meselesini bize bırakın. Bu ay içinde hepsini getirtmiş oluruz." BaekHyun'a bakarak konuştuğunda arkadaşın seni onayladı.
"Peki o zaman bu hafta içi sekreterim ürünleri size mail atar." Kafanı sallayarak JaeBum'u onayladın.
"Acaba artık bir şey mi yesek?" BaekHyun karnını tutarak konuştuğunda kıkırdadın. JaeBum gülumseyerek garson çağırmıştı.
***
Yixing derin bir nefes alarak dudaklarını ıslattı."Sen benimle dalga mı geçiyorsun kaypak herif?" Sinirinin aksine sert bir ses tonu ile konuştuğunda RiJin endişeyle gözlerini Chanyeol'e çevirdi. Uzun adam bir kaç adım atıp masada oturan patronuna yaklaştı.
Mallarını çalan adamla bir görüşme ayarlamışlardı. Yixing işleri önce anlaşma yoluyla çözmeye çalışırdı. Çalınan kendi malları olsa bile.
"Beni duydun Lay. Malları sana veririm. Fakat ederinin iki katı karşılığında." Yixing elini masaya vurdu.
"Benden çaldığın malları bana para ile vermeye çalışıyorsun öyle mi?!" Karşısındaki adam biraz korksa da belli etmemeye çalışıyordu. Bu sırada adamları da ellerini silahlarına koymuştu.
"Işine gelirse." Adam omuz silkerek konuştuğunda Yixing sinirli bir şekilde kıkırdadı. Ardından belindeki silahı çıkarıp adama doğrulttu.
"Sen kim olduğunu sanıyorsun piç?" Kafasını yana eğerek konuştuğunda adam yutkundu. Adamları silahını çekmek üzereyken Sehun ve RiJin enselerine silahlarının namlusunu dayamıştı.
"Elleriniz rahat dursun yoksa olmayan beyninizi uçurmaktan çekinmeyiz." Sehun tek kaşını kaldırarak konuştuğunda RiJin kıkırdadı.
"Kaos'a bayılıyorum." Derin bir nefes alıp gülümsedi.
"Lay silahını indir. Tekrar konuşabiliriz. Bir katı kadar da yeterli olur." Yixing kahkaha atıp Chanyeol'e baktı.
"Duydun mu Yeol? Hâlâ para istiyor." Daha sonra sinirden kitlenen çenesiyle adamı omzundan vurdu.
Silah sesi bütün mekanda yankılanmıştı.
Yixing oturduğu yerden kalkıp silahını beline geri koydu.
"Yarın mallarımı mekanıma gönder yoksa bir dahakine omzundan değil göğüsünden vururum."
***
BaekHyun seni omuzlarından sarsarken bağırdı."Yah! Duymuyor musun beni?" Yutkunarak arkadaşına baktın.
"Silah mıydı o?" Titreyen bir sesle konuştuğunda BaekHyun kafasını sağa sola salladı.
"Başka bir şey patlamış olabilir. Bilmiyorum." Derin bir nefes alarak eğildiğin yerden doğruldun.
"Iyi misin?" JaeBum sana doğru eğilerek konuştuğunda kafanı salladın.
"Biraz panik oldum sadece." BaekHyun'un sana uzattığı suyu alırken konuştun. Tam suyunu yudumlamaya başlamışken masanıza doğru gelen Yixing'i gördün.
"Bay Zhang?" Ayağı kalkıp onu karşıladığında Yixing gülümsedi.
"Içeride bir iş görüşmesindeydim. Patlama olunca çıkmak zorunda kaldım. Siz iyi misiniz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Mafya [Yixing OC]
Hayran KurguZhang Yixing tatlı gülümsemesi ve büyüleyici gamzesi altında büyük bir sır ve farklı bir kişilik taşıyordu. O bir Mafya Babası'ydı. Hemde en tehlikelilerinden. Ve tek sorumluluğu abisinin ölümünden sonra ona kalan konum değildi. Ayrıca onun canınd...