11. Toplantı 🖇

7.7K 582 561
                                    

*GEÇEN BÖLÜM KOYMAYI UNUTMUŞUM TELAFİ EDEYIM EHE*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*GEÇEN BÖLÜM KOYMAYI UNUTMUŞUM TELAFİ EDEYIM EHE*

Annenin önüne bir tabak yerleştirirken derin bir nefes aldın. Ortam biraz gergindi fakat beklediğin kadar da kötü değildi.

Annen mutfağa girdiğinde gördüğü iki kişiyle olduğu yerde kalmıştı. Bir süre ikiliyi inceledikten sonra 'hoş geldin' diyebilmişti neyseki.

Şimdi ise Yixing, yeğeninin yemek yemesine yardımcı olurken onları süzüyordu.

"Unnie her şey çok güzel! Ellerine sağlık." Hei sevimli bir şekilde konuştuğunda gülümseyip saçlarını okşadın.

"Afiyet olsun tatlım." Hei gülümseyip yumurta rulosundan bir parça daha aldı.

"Ne iş yapıyorsunuz Bay Zhang?" Annen suyundan bir yudum almadan önce konuştu. Yixing elindeki çatalı bırakıp dikkatini annene verdi.

"Bir dans stüdyosu işletiyorum Hanımefendi. Ayrıca ticaretle de uğraşıyorum." Annen memnun olmuş gibi bir gülümseme ile kafasını aşağı yukarı salladı.

"Kızımla stüdyodan tanışıyorsunuz galiba? Ders almaya başladığını söylemişti." Yixing gamzesini belli ederek gülümsedi.

"Evet hanımefendi." Hei kendine göre uzak kalan meyve suyuna uzanmaya çalıştığında Yixing sağlam kolunu kullanarak ona yardımcı oldu.

"Teşekkürler amca!" Yixing, yeğeninin saçını okşadı. Annen tam tekrar konuşmak için niyetlenmişti ki Yixing'in telefonu çaldı ve izin isteyerek masadan ayrıldı.

Annen gülümseyerek sana yanaştı ve Hei'nin duymaması için kısık sesle konuştu.

"Yakışıklı bir beyfendiymiş." Gözlerini büyüterek annene baktın.

"Anne!"

"Ne?! Çok nazik biri. Ayrıca yeğenine olan ilgisi de müthiş. Ne var yani beğendiysem?" Annen tek kaşını kaldırıp konuştuğunda kafanı masaya eğip şakaklarını ovaladın.

"Lütfen imâlarına devam etme anne." Annen gözlerini devirip arkasına yaslandığında Hei sana seslendi.

"Unnie acaba bugün birlikte film izleyebilir miyiz? Işe gidecek misin?" Hei kaşlarını kaldırarak konuştuğunda annen ve sen dikkatinizi ona verdiniz.

"Bugün için bir programım yok. Yani izleyebiliriz." Hei gülümseyerek el çırptı.

"Benim gitmem gerek." Yixing üzerine ceket geçirmiş bir şekilde mutfağa girdiğinde kaşlarını çattın.

"Omzun bu haldeyken işe mi gidiyorsun?" Masadan kalkıp ona ilerlediğinde Yixing gülümsedi.

"Acil olmasa inan gitmezdim. Fakat bu işi halletmeliyim." Israr edemeyeceğini anladığında omuzlarını düşürdün. Yixing yeğeninin saçlarını öpüp uslu olması hakkında bir kaç şey söyledikten sonra annene döndü.

Sadece Mafya [Yixing OC] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin