✒Özel Toplantı-1✒

5.3K 409 241
                                    

           Liang

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Liang. Lian.



-Özel Bölüm 1-
Yok saymak.

***

Iç çekerek yatakta dönüp Yixing'in göğüsüne doğru sokuldun. Eşinin kolları seni kendine iyice çekmişti. Kıkırdayıp onun çenesine bir öpücük kondurdun.

"Uyanmış mıydın?" Kısık bir sesle konuştuğunda Yixing alnına bir öpücük kondurdu.

"Uyanmıştım Can tanem."

Yixing'e sanki mümkünmüş gibi iyice yanaştığında eşin kıkırdayıp kollarını sıkılaştırdı. Hafta sonuydu ve siz hafta içi birbirinizin yüzünü görmekte oldukça zorlanmıştınız.

Sen yeni restorant zinciri ile ilgilenirken Yixing hem stüdyo ile hem de 'Mafya' olmakla ilgilenmişti. Sonuç olarak birbirinizi oldukça özlemiştiniz.

Yixing'in boynuna bir öpücük kondurduğunda iç geçirdiğini duydun. "Yapmasana can tanem."

"Niye yapmayacakmışım? Özledim seni. Bıraksana biraz seveyim." Yixing derin bir nefes alıp kollarını senden çekti ve ardından bu sefer senin göğüsüne o yattı.

"Tamam hadi sev beni." Ellerini Yixing'in saçlarına daldırıp oynamaya başladın. Bu hareketinle birlikte Yixing sana iyice sokulmuştu ve bu sefer kıkırdayan sen olmuştun.

Yixing kafasını hafifçe kaldırıp çenene bir öpücük kondurdu ardından kafasını tekrar senin göğüsüne yerleştirdi.

Siz aynı şekilde yatmaya devam ederken odanızın kapısı yavaşça açılmıştı.

Lian ve Liang içeri girip kapıyı kapattı. Birbirlerine bakıp 'sus' işareti yaptıktan sonra yatağa yaklaştılar.

"Ommayla appa uyuyoy mu?" Lian kardeşine bakıp sessiz bir şekilde konuştuğunda gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdın.

"Biymiyoyum ki." Liang ellerini yana doğru açıp dudağını büzdü. Ikizi iç çekip yatağa iyice yaklaştı. Sessizce annesini ve babasını izledi. Ikisi de uyuyor gibi gözüküyordu.

"Uyuyoylar." Liang kardeşinin yanına gelip annesine ve babasına baktı.

"Olşun ki yatalım işte yanlayına." Omuz silkip yatağın diğer tarafına dolandı ve tırmanıp minik kollarıyla babasına sarılıp başını omzuna koydu. Lian da kardeşine uyup senin yanına tırmandı ardından kafasını babasınınkinin altına, senin karnına yerleştirdi.

Sadece Mafya [Yixing OC] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin