"Gel!" Odanın kapısı tıklatıldığında kafan dosyalara eğilmiş bir şekilde hafifçe bağırdın.
"Efendim emrettiğiniz gibi dans kursu ayarladım." BaekHyun'un sesini duymanla kafanı kaldırıp kaşlarını çatman bir oldu.
"Ben emretmem, rica ederim Baek. Kaç yıllık arkadaşınım hâlâ 'emir', 'rica' olayını kavrayamadın." BaekHyun anında gözlerini devirip bedenine yaslı tuttuğu dosyasını indirdi ve masanın önündeki koltuğa attı kendini.
"Of ne bileyim. Üstüm olduğun için istemsizce oluyor işte." Kıkırdayıp dosyayı imzaladın ve kenarda duran diğerlerinin yanına koydun.
"Ee nerede bu kurs?" Yeni dosyaya göz atarken konuştun. BaekHyun yerinde dikleşip elindeki dosyayı sana uzattı. Kendi elindekini bırakıp onu aldın.
"Buraya da evine de uzak değil aslında. Oldukça popüler ve eğitim açısından da iyi. Hocaları çoğunlukla idol şirketleri ile çalışan hocalar."
Dudak büzerek bir yandan Baek'i dinliyor bir yandan da dosyaya bakıyordun.
" 'XBack Dans Stüdyosu'?" Tek kaşını kaldırıp BaekHyun'a baktığında genç adam hevesle kafasını salladı.
"Havalı bir isim öyle değil mi?! Aslında bir kaç alternatif de vardı fakat bu stüdyoyu acayip övdüler."
"Peki ne zaman gideyim? Yani arayıp randevu aldın değil mi?" Dosyayı kapatıp arkadaşına geri uzattın. BaekHyun kafasını sallayıp seni onayladı.
"Evet. İş saatini belirttim. Senin saatine uygun bir hoca varmış onunla çalışabileceğini söylediler. Yani iş çıkışı gidebileceksin." Az önce incelemekte olduğun dosyayı da okumayı bitirip diğerlerinin yanına atarken konuştun.
"Gidelim bakalım."
***
Rahat spor kıyafetlerinin içinde stüdyoya giriş yaptın. Işten çıkalı yarım saat olmuştu. Eve gidip üstünü değiştirmiş ve hemen buraya gelmiştin. Gerçekten de BaekHyun'un dediği gibi eve ve şirkete oldukça yakındı.Omzundan kayan sırt çantanın kayışını düzelttin ve danışma gibi duran kısıma ilerledin.
"Merhaba?" Bilgisayara bakan kıza seslendiğinde kız irkilerek sana döndü.
"Dalmışım kusura bakmayın." Boynunu sağa sola oynatıp konuştu. Boynu acımış olmalıydı.
"Söz konusu iş olduğu zaman ben de sizin gibi oluyorum." Kıkırdayarak konuştuğunda genç kız gülümsedi.
"Ne için gelmiştiniz?"
"Aslında benim randevum vardı. Dans dersi için gelmiştim de." Genç kız adını istedikten sonra kayıtlardan kontrol etti.
"Ah evet! Hocanızın dersi henüz bitmemiş. Kalabalık bir grubun eğitimini üstlendi de bu hafta. Normalde ders saati böyle kaymaz. Kusura bakmayın lütfen." Mahçup bir ses tonu ile konuştuğu zaman kafanı önemi yok dercesine sağa sola salladın.
"Sorun değil biraz bekle-"
"Unnie!" Arkandan gelen ince sesle cümlen yarım kalmıştı. Hei hızlı adımlarla sana doğru geliyordu.
"Hei?" Bacağına sarılan kızın saçlarını okşadın. Kaşların şaşkınlıkla havalanmıştı.
"Merhaba unnie! Buraya niye geldin?" Hei geri çekilerek konuştuğunda gülümseyerek onun yanağını okşadın.
"Buraya dans dersi almak için geldim tatlım. Sen niçin buradasın?" Hei gözünün önüne gelen saçlarını geri attı.
"Amcam buranın baş eğitmeni ve sahibi unnie! Şimdi yemek almak için dışarı çıktı ben de onu bekliyorum." Hei tatlı bir şekilde konuştuğunda kıkırdadın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Mafya [Yixing OC]
Hayran KurguZhang Yixing tatlı gülümsemesi ve büyüleyici gamzesi altında büyük bir sır ve farklı bir kişilik taşıyordu. O bir Mafya Babası'ydı. Hemde en tehlikelilerinden. Ve tek sorumluluğu abisinin ölümünden sonra ona kalan konum değildi. Ayrıca onun canınd...