18. Toplantı ✒

6.3K 507 289
                                    

Donmuş bir şekilde Yixing'e bakmayı sürdürdün. Ne yapacağını bilmiyordun. Vurulan adama mı yardım etmeliydin yoksa Yixing'e hesap mı sormalıydın.

"A-aşkım." Yixing titreyen ve ağlamak üzere olan sesi ile konuşup sana doğru adımladığında geri gidip elini ona doğru kaldırdın.

"Bana yak-yaklaşma!" Yixing yerinde durup kafasını salladığında salona başkaları girmişti. Sehun ve Jongin'i görmenle şokun daha da artmıştı.

"Hassiktir." Kris saçlarını karıştırdığında ona baktın. Chanyeol ise onun arkasında kocaman olmuş gözleri ile duruyordu. Hepsi bu işin içindeydi yani.

"Size kodumun adresini bana söyleyin demiştim!" RiJin hepsine doğru bağırıp işaret parmağını salladı.

"Bu boku da sen yedin." Bu sefer de vurulan adama dönmüştü. "Sırf kardeşin zayıf düşmesin, zaafiyeti olmasın diye bu boku yedin. Sen tanıdığım en piç herifsin. Kim bilir nasıl kıçını yaya yaya senelerini geçirdin. Bu herif sen ölüp gittin diye diye hayatından, hayalinden vazgeçti piç kurusu!" RiJin çıldırmış gibi bağırdıktan saçlarını karıştırdı.

Senden habersiz gözlerinden yaşlar dökülürken zorlukla nefes aldın. RiJin bileğinden tutup seni çekiştirdi.

"Biz gidelim." Kafanı kaldırıp ona baktığında hiç görmediğin kadar ciddi olan suratını gördün.

"Ama- ama adam." Elinle yaralanan kişiyi gösterdin.

"O piçe bir şey olmaz. Gerçi bu sefer gerçekten ölse çok iyi olurdu." Yutkunup göz yaşlarını sildiğin sırada Yixing'in pişman, bitik ve ölü gibi duran bakışlarını gördün. Eğer birinin canına kastetmiş olmasaydı çoktan gidip ona sarılmıştın.

RiJin seni sürükleyerek o evden çıkardı.

***
"Beni bilerek buraya çektin. Onu da bir şekilde buraya çağırdın." Lay ağır ağır nefes alan abisine baktı.

"Senin için yaptığımı biliyorsun. Kaç yıl işten uzak kaldım. Senin güçlenmeni uzaktan izledim. Şimdi kardeşim en güçlü hâline ulaşmışken bir zaafiyet edinmesine izin veremezdim." Huan yarasının verdiği yorgunluktan dolayı kesik kesik konuşmuştu. Lay sinirli bir şekilde gülüp göz yaşlarını sildi.

"Bu lanet işi hiç bir zaman yapmak istemedim! Sırf sen götünü kurtarabilesin, polisin eline düşmeyesin diye beni bu bokun ortasına attın! Yıllarca birine sahip olmayı, o kişinin beni sevmesini, onu sevmeyi ne kadar istedim biliyor musun?! Hei annesinden uzak kaldığı için ağladığı gecelerde annesini bulmayı ne kadar istedim biliyor musun?! Ama sen kendi sevdiğin kadının bile izini yok ettin! Benim sevdiğim kadından uzak duracaksın!"

Lay, abisinin hizasına eğilip yakasından tuttu ve kendine çekti. "Bundan sonra abim değil, düşmanımsın. Andım olsun ki tekrar sevdiğim kadına, ya da sevdiklerime zarar vermeye kalk o zaman gözünün yaşına bakmayacağım." Tiksinir gibi abisine baktı ve onu geri iterek yakasını bıraktı.

Sehun, Kai ve Chanyeol, Lay'in arkasında dimdik bir şekilde ciddiyetle duruyordu. Kris ise çaprazlarında inanamayan gözlerle yıllar önce sırtını dayayıp çalıştığı adama bakıyordu.

Lay eğilip yerden silahını aldı ve beline taktı. Ardından abisine son kez bakıp evden çıktı. Sehun, Kai ve Chanyeol'de onu takip etmişti.

"Beni neden öldürmedi?" Huan ağırca yutkunup Kris'e baktı. Uzun boylu adam alay edercesine gülümsedi.

"Olmaktan korktuğu kişi olmamak için." Huan kaşlarını kaldırıp yavaşça doğruldu.

"Kim?"

Sadece Mafya [Yixing OC] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin