3. Toplantı 📁

9.1K 626 528
                                    

Yixing oturduğu koltukta arkasına yaslanıp karşısındaki adamlara baktı. Yeğenini yatağına bırakıp bakıcısına emanet eder etmez buraya gelmişti. Durum hiç iç açıcı değildi.

"Siz benimle dalga mı geçiyorsunuz?" Tek kaşını kaldırarak adamlara baktı. Çenesi kaskatı kesilmişti. Adamları en kolay işi bile yapmaktan acizdi.

"Patron, malları farklı limandan yüklemişler. Sonradan adres değişmiş olmalı." Yixing sert bir şekilde elindeki kalemi masaya bıraktı. Burnundan soluyordu.

"Hepinizin nefesini keserim! Duydunuz beni?! Nefes borunuzu söker ciğerinizi elinize dökerim! En basit siktiğimin işini bile yapamıyorsanız ne işe yarıyorsunuz?!" En kalıplı adamlarından birini yakalarından tutup yere doğru fırlattı.

"Lay, sakin ol." Sağ kolu Yifan öne çıkıp konuştuğunda Yixing dudaklarını ıslatarak ona döndü.

"O lanet olası malları yarın sabaha kadar bul. Yoksa sen dahil bu ahmakların hepsini ayaklarımın altına gömerim."

Göz dağı olsun diye belindeki silahı çıkarıp Yifan'ın ayaklarının dibine attı.

Ceketini düzletip koridorda yürümeye başladığında sağına soluna sırasıyla Chanyeol ve Sehun geçti.

"Patron bu haftaki toplantıya katılacak mısınız?" Sehun peltek fakat bir o kadar sert olan ses tonu ile konuşunca Yixing onu kafa hareketiyle onayladı. Koridorda Yixing'i gören gençler ve adamlar saygıla selam verirken Yixing ufak bir baş sallama ile selam veriyordu.

Yixing arabasına binmeden Chanyeol'un belindeki silahı çekip kendi beline taktı.

"Sen benim silahımı alırsın Chanyeol." Chanyeol ifadesiz bir suratla Yixing'i onayladı ve Yixing'in kapısını açtı.

"Iyi geceler Patron." Sehun konuşup selam verdikten sonra Chanyeol'de onun gibi selam verdi. Yixing ikisine de ufak bir baş sallaması verip aracına bindi.

***

Kalemini dudaklarına vurarak karşındaki Müdürüne baktın.

"Yani diyorsun ki bu şirketle anlaşma imzalarsak hisslerin hepsi eşit miktarda yükselir?"

Kihyun kafa sallayarak seni onayladı. Ardından elindeki dosyayı senin masana bıraktı.

"Yeni bir ortaklık yaptık bir anlaşma yapabilmemiz mümkün değil fakat bu tam ortaklık içermiyor efendim. Sadece onların büyük kafilelerini biz ağırlayacağız. Iki taraf da kazanacak."

Gülümseyerek kalemini parmaklarının arasında çevirdin Kihyun kesinlikle çok akıllı bir adamdı.

"Tamam! Kim Holding ile iletişime geçin. En kısa zamanda görüşme ayarlansın."

"Tabii efendim." Kihyun selamlayıp odadan çıkarken arkasından Baekhyun girmişti.

"Merhaba Patron! Yemeğe nereye gidiyoruz!" Arkadaşın dudaklarını yalayarak konuştu. Şaşkınlıkla bileğindeki saate baktın.

"Hangi ara öğle arası oldu be?!" Guruldayan midenle BaekHyun ufak bir kıkırdama bıraktı.

"Miden de isyan bayrağını çektiğine göre artık ne yapsak çıksak mı?" BaekHyun odanda bulunan askılıktan senin paltonu aldı ve girmen için kolunu sana uzattı.

"Kendi acıkmanı bahane ediyor olmayasın?" Kıkırdayarak arkadaşının koluna girdin. BaekHyun gözlerini devirdi.

"Oradan oraya koşturuyorum Patron! Acıkmam normal değil mi?" Ikiniz birlikte şirketten ayrılırken diğer çalışanlar da öğle yemeği için ayrılıyordu.

Sadece Mafya [Yixing OC] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin