-Azonosítást kérek!-szólalt meg a hangszóró.
-Ugyan már Koenig! Ez a legbénább robothang, amit hallodtam!
-Azonosítást!
-Rita Alexandra Turner! Tizes szintű S.H.I.E.L.D. ügynök...-mondtam mire kinyílt az ajtó.
-Üdv a bázison!-mosolygott rám.
-Kell gyakorolnod a robothangot!
-Tudom!
-Coulson?
-Az irodájába. Sok iratot kell kitöltenie mióta Mace igazgató meghalt...
-Jeffrey Mace meghalt?-esett le a táskám a kezemből-Coulson!-futottam az iroda felé.
Felfutottam a lépcsőn majd bementem a szobájába.
-Rita?-nézett rám.
-Mikor?
-Mi mikor?
-Mikor halt meg Mace?
-Két hónapja...
-És miért nem szóltál? Segítettem volna!
-Stark mondta, hogy hagyjalak békén.
-Segíthetek most valamit?
-Egy barát most jól jönne!-mondta amikor leültem mellé.
-Mi a baj?
-Miután Mace meghalt, többször volt nekem is bajom a tüdőmmel...
-Mi a baj?
-Az a szérum, amit belémfecskendeztek, hogy életbe maradhassak, az most megöl...
-Uram atyám! Daisy tudja?
-Tudja.
-Segítek! Itt leszek mindvégig!
-Kidobtak a Bosszúállók?
-Kidobtam magamat...
-Kiléptél? Te normális vagy Rita? Kiléptél a Bosszúállóktól, akikről egész S.H.I.E.L.D.-es ügynök korod óta vágysz, hogy a csapatod legyen? Normális vagy?
-Megváltoztak a dolgok...-néztem rá mire kidülledt a szeme.
-Ugye nem kavarsz Starkkal?
-Mi? Én? Starkkal? Ez sértő, már megbocsáss! Én és Stark? Ezt hogyan raktad össze?
-Bocs! Ez durva volt!
-Megsértettél!
-Milyen Barnes apaként?
-Nagyon jó! Figyelmes...
-Mégis eljöttél! Magárahagytad.
-Ott van neki Sam! Én csak...
-Miért jöttél el?
-Stark és én elmentünk egy jótékonysági bálra, ahol eladták a gravitóniumot. A Hydra ellopta...
-A mi?
-A Hydra...
-De az összes alágát megsemmisítettük!
-Egyet kihagytál! Stuttgart, Németország...Egy csapat tinédzser, akik a Vörös Koponyát dicsőítik.
-Sikerült elkapni őket?
-Csak egyet...
-A Bosszúállók csak egy Hydra ügynököt tudnak elkapni? Ez eléggé kaki teljesítmény...
-A többi meghalt a harc közbe.
-Ohh! Akkor már értem!
-De egyet sikerült elkapni...
-Ki az az egy?
-Lucy Turner.
-Lucy Turner? Tudod hányszor csúszott ki a kezemből? A fene egye meg! Én akartam elkapni!
-Miért üldözted?
-Sok rablás és mind fegyverekért...
-Oh!
-Hogyan kaptad el?
-Könnyen!
-Ne már! Áruld el! Mint volt kémtárs a másiknak...
-Lucy Turner az unokatestvérem...
-A mid?
-Unokatestvérem.
-Jézusom! Az apád a Tél katonája! Az anyukád a Föld egyik legjobb ezredese volt! A barátod maga Amerika Kapitány volt! És az unokatestvéred Lucy Turner? A legkeresettebb tolvaj?
-Furcsa család...
-Azt látom!
-May, hogy van?
-Meglehetősen jól!-mosolyodott el.
-Phillip J. Coulson! Te és Melinda May? Mikor és hogyan?
-Mi nem...
-Ez olyan, mint Fitz és Simmons!
-Ők csak voltak...
-Miért? Szakítottak?
-Fitz meghalt...
-Most szívatsz engem? Két évig nem beszélünk és rájövök most, hogy miket titkoltál el előlem? Ez még tőled is sok!
-Te jöttél vissza!
-Mert egyenlőre nem tudom, hogy hova menjek...
-Olyan rossz a helyzet?
-Biztos a lakásomon keresnének. És egyenlőre nem akarok velük találkozni. Főleg nem Starkkal...
-Összevesztél vele?
-Nem is kicsit.
-Belédzúgott?
-Abbahagynád ezt az őrültséget, hogy Stark és én?
-Addig nem, míg nem mondod el, hogy miért jöttél el!
-Én félek, oké!?-tört ki belőlem-Nem vagyok az a csapatjátékos! Mindig is egyedül harcoltam, de most egy csapatot kell a hátamon cipelnem, ahol az egyik tag az apám és a túszunk meg az unokatestvérem. Nem mellesleg meghalt a karomba életem szerelme, akivel keményen együtt voltam egy hónapot...Szóval egyszerűen nem bírom a stresszt és érzem, hogy emiatt a gravitónium meg a végtelen kövek elpusztítanak belülről...Nem Stark miatt jöttem el! Vissza akartam vonulni együtt Stevevel, de most meg egyedül jöttem el! Stark csak az agyamra megy, hogy meg akar engem ismerni és barátkozni akar. Nem ismer engem senki se onnan igazán! Egyedül Steve ismert...Még a bátyámnak se mondok el mindent! Az apámnak egyszerűen csak a jó dolgokat mondom el. És az unokatestvéremnek meg meg kellett ölnöm a szüleit négy éve, mikor ő meg csak egy kisgyerek volt! Eszem ágába sincs oda visszamenni! Vissza akarok vonulni! De mivel nincs már meg az állásom így érdeklődnék, hogy az az igazgatói poszt megvan-e-fordultam felé.
-Az rád várt!-nézett a szemembe mire mosolyogtam-És mit akarsz? Mikor húzzak el az irodádból?
-Amikor csak akarsz! Felőlem lehet ez társiroda is!-álltam fel majd megjelent a monitoron egy ember.
-Coulson!-köszönt neki.
-Tábornok!-állt fel.
-Kit látnak szemeim?-nézett rám.
-Glenn bácsi!-fordultam felé.
-Rita Turner! Kész nő vált belőled!
-Látom tábornok lettél!
-Igen!
-Ti ismeritek egymást?-kérdezte tőlem Coulson.
-Anyu munkatársa a légihaderőnél-mormogtam.
-Tíz perc és odaérek a bázisra!-mondta majd kilépett.
-Menjünk fogadni!-indult ki.
-De a többiek még nem tudják, hogy itt vagyok!
-Küldetésen vannak! Későn érnek haza!
-Akkor oké!-mentem utána.
Átsétáltunk a bázison majd beléptünk a hangárba. A tető szépen lassan kinyílt majd egy quinjet jött be rajta. Megvártuk amíg leszáll majd közelebb mentünk.
-Coulson!-jött ki Glenn bácsi majd kezetrázott vele-Rita!-tárta szét a karját.
-Szia Glenn bácsi!-öleltem meg-De rég láttalak!
-Milyen Amerika csillagos hősének lenni?-engedett el.
-Sokkal jobb, mint katonának!
-Azt meghiszem! Hogy megnőttél te lány!-nézett végig rajtam-Semmi gyűrű?
-Amerika másik csillagos hőse nem élte meg, hogy adjon...
-Semmi baj! Ezt elnézzük neki! De miért vagy itt?
-Amerika Kapitány mától kezdve a S.H.I.E.L.D. igazgatója-mondta Coulson.
-Ne már! A kicsi Rita a S.H.I.E.L.D. igazgatója lesz! Hát ez most meglepett! De mesélj nekem!-karolt át-Úgy is lesz időd, amíg Coulson nem pakol ki az irodádból!
-De...-szólalt meg Coulson mire Glenn bácsi ránézett.
-Menjen pakolni! Ritanak kell az iroda mivel ő az igazgató és nem maga!-parancsolta mire Coulson bement.
-Glenn bácsi! Nem kell parancsolgatnod neki! Ő nagyon kedves ember!
-Ki? Coulson? Ugyan Rita!-húzott be a konyhába-Milyen a Bosszúállók között?
-Én nem illek közéjük Glenn bácsi! Valahogy az nem az én világom! Én nem vagyok csapatjátékos...
-De csak van jó dolog is!
-Nem véletlenül jöttem el! Mióta Steve meghalt, már nincs helyem köztük!
-De azért egy-két jó, szaftos, harcos sztorit tudsz mesélni a jó öreg Glenn bácsinak!
-Tudok mutatni is jó dolgokat!-húztam fel a pólóm ujját majd megjelentek a végtelen kövek.
-Várj! Csinálok pattogatott kukoricát!-nyitotta ki a szekrényt majd nekiállt csinálni.
ESTÁS LEYENDO
Harcos élete (Én, mint ügynök? 2.évad)
Fanfic-Egy nő, aki nem kis megmérettetésen megy keresztül. Egy férfi, aki segíteni szeretne minden áron. Egy rokon, aki végül valóra válthat mindent. Jól kezdődik, nem igaz? Várd ki a végét!... -Mit hablatyolsz Sam? -Most ne már Rita! Ez tök jó promó lenn...