-Fent vagyok!-riadtam fel a csipogásra. Megfogtam a telóm majd megláttam, hogy miért csipog a mobilom-Gravitónium!
Gyorsan átküldtem ezt Melindanak és Daiseynek majd kapkodva felöltöztem. Kifésűltem a hajam majd elindultam a hangárba.
-Hova megyünk!-futott ki Melinda Daisyvel.
-Szíriába-mentem be egy quinjetbe majd követtek.
-Nem is kérdeztem!-ült le mellém Daisy-A régi ügynököknek mind volt egy számuk...Neked melyik volt?
-Én voltam a 13-as ügynök...
-Az nem Sharon Carter volt?-kérdezte Melinda.
-Ő a 12-es volt...
-Sok jót hallodtam a 13-as ügynökről...-mondta Daisy.
-Kitalálom! Magabiztos, fejlődő, igazi irányító, ám egoista?
-Aha...
-Melinda írta!-mutattam rá-Ő írta a jellemzésem!
-Te mit írtál róla?
-Önfejű, tudálékos, a csapatot hátrahagyja, irodába a helye-mesélte Melinda-Miatta tettek az irodába!
-Ez nem is igaz! Bachrein miatt mentél az irodába! Az más kérdés, hogy az én véleményem csak segítette a döntést!
-Nem voltál ott!
-"Mert ha ott lettem volna, akkor nem írtam volna ezt!"-ismételtem-És te Daisy? Hogyan kerültél a csapatba?
-Hát az vicces volt!-röhögte el magát-Árhullámos voltam...
-Tagja voltál az Árhullámnak? Tudod hányszor csúsztatok ki a kezemből?
-Coulson elkapott! És valahogy ittmaradtam. Aztán May kiképzett...Embertelenné váltam...És ennyi.
-Wow! Én meg meghaltam egy hatalmas lila pofájú űrlény miatt...
-Az menőbb!
-Szerintem is!
-Ez meg mi?-látta meg a karkötőmet.
-Semmi!-takartam el.
-De menő! A kövek világítanak!
-Igen! És mindegyiknek van egy tulajdonsága...
-Tényleg?
-Igen...De nem is tudom, hogy miért vannak még rajtam! Már rég le kellett volna vennem őket! Nem is használom a köveket! Csak úgy vannak.
-Miért nem használod őket?
-Mert be van tojva!-mormogta Melinda.
-Melinda!
-Mondd, hogy nem igaz?-fordult hátra majd vettem egy mély levegőt-Megmondtam!
-Túl sokat használtam az egyik követ. És a túl sok használat miatt minden egyes használat után egyre nagyobb sebet hagyott maga után-néztem meg.
-Mire jó a sárga kő?
-Az a lélek kő...
-Már értem-dőlt hátra.
----------------Stark szemszöge-----------------
-Na emberek!-álltam fel a gépen-Remélem mindenki szereti Szíriát!
-Ott voltam négy éven keresztül-mondta Sam-Hidd el! Nem jó hely!
-Minek megyünk oda, ahol háború zajlik?-kérdezte Peter.
-Nem jó a kérdés kölyök!-szólalt meg Romanoff-A helyes kérdést, hogy miért?
-Vagy inkább kiért?-nézett rám Barnes.
-Jól van!-emeltem fel a kezem-Rita algoritmusa jelzett, hogy gravitóniumot bányásznak Szíriába.
-Gravitóniumot?-döbbent le Lucy.
-Igen drága! Mivel egy elem, ezért bányásszák...Visszatérve! Gravitóniumért megyünk és nem Ritaért!
-Biztos?
-Mégegyszer elmondom drága Virágszál, hogy Rita alapból el akart menni! Steve tartotta vissza, de mivel mi azt hittük, hogy neki nem kell Steve, ezért összezavarodott és elment!
-Volt egy kis rásegítés!-mormogta Wanda.
-Azt hiszed, hogy én akartam, hogy elmenjen? Mert nem! Szerettem volna ha átvenné Steve helyét! Mint a csapatban és mint a barátomként! De elment! Túl sok volt ez neki! Nem bírta! Inkább most szálljon ki, mint egy küldetés közbe...Nekem is hiányzik! Ő volt a legerősebb nő testileg és lelkileg, akit ismertem...Már bocs Romanoff, de Rita túl cáfolt téged!
-Már négy éve megszoktam!-vont vállat.
-Mind a két Kapitányunk elment...De helyette megmaradt a csapat magja!-mutattam Bannerre és Romanoffra-És van új nemzedék is!-biccentettem Lucy és Peter felé-Ez a legjobb csapat! Rita megbánja, hogy elment! Figyeljétek meg, hogy vissza fog jönni, mert hiányzunk neki!
-Vagy te hívod vissza, mert neked jobban hiányzik-motyogta Bruce mire lepacsizott Romanoffal.
-Egy óra múlva megérkezünk! Romanoff és én megyünk előre majd Wanda, Lucy és Peter fedez minket. Bucky, Sam és Bruce fent maradnak a gépen és készenállnak hátha kellennek! Vettétek?-kérdeztem mire bólogattak-Bosszúállók, bevetésre!-tettem zsebre önelégülten a kezem.
-Ezt jobban mondta Steve!-fordult el Sam.
-Nem! Ritaé jobb volt!-ellenkezett Natasha.
-Hagyjuk!-legyintettem majd visszamentem a vezérlőhöz és leültem az ülésbe.
------------------------Valóság----------------------
-Helló fiúk!-köszöntem a zsoldosoknak-Az gravitónium a kezetekbe?-kérdeztem mire bólogattak-Megkaphatom?-mosolyogtam mire elővették a fegyvereiket-Ugyan srácok! Úgy is tudjuk, hogy kik lesznek végül a célpontok...-mondtam fáradtan majd hirtelen felugrottam az egyik nyakába és lehúztam.
Fejberúgtam majd a másikat meg gyomorba. Hátraesett, de felállt. Hirtelen megtámadott így elkezdtem védekezni. Előkapta a bicskáját és elkezdett vele hadonászni. Végül megfogtam a karját és kitörtem. Majd végül összeesett és őt is fejenrúgtam.
-Ez szép volt!-ült le mellém Melinda.
-Tőled tanultam...
-Remek edző vagyok!
-Meg egoista!-fújtam ki a levegőmet majd megfogtam a tárolót és elindultunk a quinjet felé. Amikor már láttuk a quinjetet mosolyogva mentünk. Hirtelen Stark landolt előttünk majd felénk tartotta a repulzorját.
-Csak egyszer mondom el!-nézett rám miután eltűnt a sisakja-Add ide a gravitóniumot!
-Nekem is hiányoztál Stark!-indultam el mire a lábam elé lőtt.
-Nem vicceltem!
-Menj Melinda!-suttogtam-Öt másodperc múlva lépjél jobbra!
-Oké!-bólintott mire öt másoperc múlva megjelent az átjáró és átment rajta. A quinjetet is átküldtem egyen így ők hazajutottak.
-Szia Rita!-állt Natasha Stark mellé.
-Nat! Hogy vagy?
-Coulsonnak dolgozol?
-Már két éve ajánlotta az állást...-vontam vállat.
-Az menő!
-Rita!-ölelt meg hátulról Lucy.
-Szia drága!-karoltam át-Jól vagy? Minden rendbe otthon?
-Igen, persze!
-Mit anyáskodsz felette?-morogja Stark-Nem kellett volna megölni a szüleit, és akkor nem kéne vele foglalkoznod.
-Neked meg néha fogva kéne tartanod azt a rohadt szádat!-néztem rá.
-Brühühü!-nézett rám fancsali képpel-Az igazat mondom!
-Elmondtad azt az egyetlen titkot, mit megosztottam veled barátként...Tudod, hogy Steve miért volt jó barátod? Mert neki nem voltak titkai! És rohadtul tudta tartani a száját ha szóba kerültek a titkaid! Én se mondtam el semmit, de te egyből elkotyogsz mindent! Így akarsz te barátokat? Felfogtad, hogy egyedül Parker az, aki tisztel?-mutattam a fiúra-Mert te vagy a példaképe! De ezzel elrontod!
-Ahelyett, hogy beszédet mondanál, add ide az elemet!
-Nem!
-Nem?
-Csak a holttestemen keresztül!
-Bűntényt követsz el Rita!-mormogja Wanda.
-Én? Tudjátok, hogy miről beszéltek? A S.H.I.E.L.D. kapta meg az ENSZ engedélyét a gravitónium begyűjtésére! Nem a Bosszúállók! A S.H.I.E.L.D.! Szóval ti követtek el bűnt! Vagyis csak Stark!
-Miért csak én?-akadt ki.
-Mert csak te akarod az elemet! Senki más a csapadból! Egoista barom vagy, aki a saját feje után megy és nem kérdezi meg a többieket!
-Én vagyok az egoista? Néztél már tükörbe?-kérdezte.
-Na most van belőled elegem!-engedtem el Lucyt majd elindultam Stark felé.
-Elég Rita!-állt elém apa-Csak ingerel!
-Találkozunk az ENSZ gyűlésen! Számítsatok arra, hogy nem lesz jó!-mentem át egy átjárón majd visszatértem a bázisra.
-Rita!-jött hozzám Daisy-Jól vagy?
-Ideje első igazgatói levelemet elküldeni az ENSZ-nek!-nyomtam a kezébe az elemet majd elindultam az irodám felé.
YOU ARE READING
Harcos élete (Én, mint ügynök? 2.évad)
Fanfiction-Egy nő, aki nem kis megmérettetésen megy keresztül. Egy férfi, aki segíteni szeretne minden áron. Egy rokon, aki végül valóra válthat mindent. Jól kezdődik, nem igaz? Várd ki a végét!... -Mit hablatyolsz Sam? -Most ne már Rita! Ez tök jó promó lenn...