-13

108 11 1
                                    

-Készen állsz Rita?-jött be Coulson.
-Mire állok készen?-mormogtam miközbe az asztalon feküdtem.
-Te alszol?
-Hogyan aludnék ha hozzám beszélsz?
-Két óra múlva lesz az ENSZ gyűlése!
-Örülök!
-Te nem fogod fel a dolgokat!-rázta meg a vállam.
-De!-dőltem hátra-Rohadtul felfogom a dolgokat!
-Te be vagy rúgva?-fogta meg az arcom.
-Nem tudok berúgni! A szérum bevált!
-Akkor mi bajod van?
-Több napja erős fájdalmam van a mellkasomba...Minden gyógyszert kipróbáltam, de csak függővé válok miattuk. Nem használnak! És ilyen a fájdalommal teli arcom! Minden egyes levegővétel egy erős fájdalmat kelt a mellkasomba. Minden egyes kiejtett hangot tízszeres fájdalom követ...Ez a fájdalomteli arcom! Így nézek ki ha szenvedek! És egyszerűen...
-Ne beszélj!-csitított le-Daisy elmegy helyetted!
-Nem!-mondtam hirtelen mire a mellkasomhoz kaptam.
-Ez nem normális!
-Nálam igen! És szerintem tudom a megoldást erre...
-És mi az?
-Majd a gyűlés után elmondom!-álltam fel fokozatosan.
-Úgy mozogsz, mint egy nyolcvan éves néni!
-Te persze nem segítesz ennek a néninek! Mire neveltek téged?-vágtam vissza mire segített felállni.
-A quinjet ké...-jött be Daisy-Uram atyám! Rita, te szörnyen festesz!
-De kedvesek vagytok!-mormogtam.
-Ki megy a kül...-csatlakozott Mack mire az arcán kidülledt a szeme-Istenem! Jól vagy Rita?
-Végre valaki!
-Mi a baj?
-Semmi! Mack és Coulson jön velem!-jelentettem ki majd óvatos léptekbe elindultam a szobám felé.
-Biztos, hogy elmész?-követett Daisy.
-Uram atyám!-kapott a szájához Jemma-Rita nem megy sehová! Egyből kivizsgálom!
-Nem vizsgál ki senki!-tiltakoztam majd bementem a szobámba is kizártam őket.
Bementem a fürdőbe és belenéztem a tükörbe. Az fasza! Mintha egy albínó anorexiás lennék...Rohadtul jól festek! Megmostam az arcomat majd ráfókuszáltam a tükörképemre. Az arcom visszaváltozott a régivé. Kimentem és felhúztam a ceruzaszoknyámat fehér inggel és fekete zakóval. Leültem és beleléptem a magassarkúmba majd óvatosan felálltam. Odamentem az ajtómhoz és kiléptem.
-Mehetünk?-jött ki öltönybe Mack és Coulson egyszerre.
-Vérzik a kezed a Rita!-vette észre Coulson mire odanéztem. A francba! Hülye valóság kő!
-Jemma!-szóltam majd meg is jelent előttem-Kötést!-emeltem fel a kezem.
-Ez nagyon mély!-vizsgálta.
-Kösd be és engedj! Vagy akár hagyd és hagyom elfertőzödni!
-Rendben!-bólintott majd bekötötte.
-Uraim!-léptem el az asztaltól majd megnyitottam egy portált-Ott az ajtó!-biccentettem arra majd átléptünk. A pódium elé érkeztünk mire mindenki ránknézett.
-Felvágós!-mormogta Stark.
-Mondtál valamit?-néztem rá miközbe Coulson és Mack leültek a képviselőkhöz-Nem?
-Hogy vagy?
-Nem tartozik rád!-támaszkodtam meg a pódiumba-Kik jöttek veled?
-Uram atyám! Rita!-futott hozzám Lucy-Jól vagy? Sápadtnak tűnsz!-karolt át.
-Te elhoztál egy volt Hydra tagot egy ENSZ gyűlésre?-néztem dühösen Starkra-Te normális vagy? Azt akarod, hogy elvigyék tőletek? Mert ebből az lesz!
-Nem lesz semmi baj!
-Ja, persze! Mert már van!-mormogtam mire fintorgott egyet-Jól vagy drága?-fordultam Lucy felé.
-Én jól vagyok, de te nem! Rosszul nézel ki!
-Izgul...-magyarázta Stark.
-Kibírom!-néztem Lucyra-Köszönöm, hogy aggódsz, de nincs semmi bajom! Ha bajom lenne akkor neked szólnék először!
-Túl sok a családi dráma!-jelentette ki Stark-Kezdhetnénk?-kérdezte a tanácstól mire bólintottak.
Hirtelen arra néztem és megláttam Glenn bácsit. Aggódóan rámnézett, de biccentettem felé és megnyugodott. Lucy visszament a helyére és mindenki ránk nézett. Mi voltunk a fő atrakció...Stark és én. Avagy Bosszúállók kontra S.H.I.E.L.D.
-Kezdjük a legfőbb dologgal!-mondta Glenn bácsi mivel ő a tanács elnöke-Mrs. Turner feljelentette a Bosszúállókat, és indokként azt írta szabályt szegtek.
-Nem szegtünk szabályt!-vitatkozott Stark.
-Mrs. Turner nem ezt vallja!
-Nem érdekel! Nálunk kéne lennie a gravitóniumnak és nem náluk. A Bosszúállók a Föld megmentői és nem a S.H.I.E.L.D.!
-Mrs. Turner!
-Igen, Tábornok!-néztem rá.
-Indokolja meg a panaszát!-mondta mire vettem egy mély levegőt. A nézők közt megláttam a csapatot. Csalódtak bennem...
-A Bosszúállók megszegték a Sokoviai Egyezmény által előírt szabályokat. A gravitónium beszerzése a S.H.I.E.L.D. feladata volt mivel őket bízták meg.
-De Rita Turner Bosszúállóként szerzett gravitóniumot!-köpött be Stark.
-Csak ugyan?-lepődött meg Glenn bácsi-Mrs. Turner!
-Külön engedélyt nyújtottam be a küldetés végrehajtása érdekébe. Mivel a küldetés sikertelen volt ezért még egyet kértem és akkor szereztem meg az elemet. Legálisan tettem. Csak abba a két küldetésbe volt a Bosszúállóknak joguk a gravitónium beszerzéséhez...
-Szóval akkor a Bosszúállók bűnösek!-tudta le ennyivel Glenn bácsi.
-Feljelentem Rita Turnert!-emelte fel Stark a kezét.
-Milyen alapon?
-Rita Turner Amerika Kapitány. Amerika Kapitány Bosszúálló. Így Ritanak se volt joga a gravitónium elvitelére.
-Csakhogy Mrs. Turner már nem Amerika Kapitány!-jelentette ki mire mindenki meglepődött. Stark kiakadva rámnézett majd vissza Glenn bácsira.
-Ezt megismételné?
-Rita Turner amint kilépett a Bosszúállók csapatából, egyből S.H.I.E.L.D. ügynök lett. A szerződésbe és a Sokoviai Egyezménybe, amit aláírt, Mrs. Turner lemondott a kapitányi címéről és újra tizenhármas ügynökként szerepel.
-És erről mikor akartak engem tájékoztatni?
-Pont most tájékoztattuk Mr. Stark...-mosolygott rá mire Stark elkezdett kiakadni-Mivel a vád igaz ezért, mint a tanács elnöke, eltiltom a Bosszúállókat egy évre a küldetésektől!
-Mi?-döbbentünk le Starkkal egyszerre.
-Rövid szünet és folytatjuk a gazdasági dolgokkal a gyűlést!-folytatta majd kiment.
-Glenn bácsi!-futottam utána mire hirtelen beszúrt a tüdőm így összegörnyedtem.
-Szóval neked a rokonod a tanács elnöke!-jött rá Stark-Te direkt összebeszéltél vele ellenünk!
-Stark!-hallottam meg Natasha hangját.
-Ellenünk fordult hiszen a barátunk...volt!
-Jól vagy?-hajolt le hozzám.
-Nem! Rohadtul nem vagyok jól! És te!-fordultam Stark felé-Remélem végre észreveszed, hogy a te hibád miatt történt ez és magadba nézel! Mert rogadtul nagyra nőtt az egód mikor nincs is semmilyen szupererőd, mivel csak is az eszed miatt vagy Vasember! Rohadtul nincs semmi képességed és mégis rohadt nagy az egód! És ez már undorító! Nézzél először tükörbe és azután hibáztas másokat! És egyébként nem a rokonom! Csak egy jó barátja volt anyukámnak!-fejeztem be majd elkezdtem köhögni.
Nyitottam egy portált majd megvártam amíg Coulsonék odaérnek majd átmentünk. Nem hagytam abba a köhögést. Egyenesen bementem a szobámba majd a fürdőbe. Hirtelen mélyről jött egy nagy köhögés. Utána megtámaszkodtam a mosdónál amikor észrevettem, hogy véres lett. A kezem miatt...A francba!

Harcos élete (Én, mint ügynök? 2.évad)Where stories live. Discover now