-Rita várj már meg!-jött utánam Stark-Nincs semmi baj! Megoldjuk!
-Nincs semmi baj?-fordultam vissza-Az a lány, aki ellopta a maradék gravitóniumot az az unokatestvérem!
-Mit kiabáltok?-jöttek be a többiek.
-Mindennek vége!-mormogtam majd bementem a szobámba.
-----------------Stark szemszöge----------------
-Mi van?-nézett rám Wilson miután Rita becsukta az ajtót-Mi történt? Hogyan? És miért?
-Hydra-válaszoltam majd továbbmentem a tárgyalóba.
-Mi?-akadt ki Barnes-A Hydra még létezik?
-Úgy tűnik...
-És elkaptátok őket, vagy mi?
-Megszerezték a gravitóniumot!
-Oké!-állt elém Natasha-Rita egyedül le tud győzni képesség nélkül négyszáz Hydra katonát. Hányan voltak?
-Ketten...
-És nem tudtátok őket legyőzni? Miért?
-Egyet legyőztem. A másik továbbment, de Rita útját állta. És kiderült, hogy ismerik egymást...
-Miért?-állt mellé Wilson-Ki volt az?
-Azt hiszem valami Lucy...
-A francba!-jött rá majd Rita szobájához ment.
------------------------Valóság----------------------
-Lucy Turner?-jött be Sam.
-Igen-néztem rá.
-Te sírtál!
-Jól vagyok!-álltam fel majd vettem egy mély levegőt.
-Nem! Te egyáltalán nem vagy jól!-jött mellém.
-Az unokatestvérem Hydrás!-tört ki belőlem újra a sírás majd Sam nyakába borultam.
-Nincs semmi baj!-simogatta meg a hátam-Nincs semmi baj! Megoldjuk!
-Ezt nem tudjuk! A kicsi Lucy, aki mindig is a jó gyerek volt a sok rossz között...A kicsi Lucy most felnőtt és Hydra tag!
-Megoldjuk! Nincs számunkra lehetetlen!-engedett el-Tesók?
-Tesók örökké!-pacsiztam le vele.
-Mit akarsz kezdeni?
-Én vagyok a Hydraölő...Szerinted mit?-kérdeztem amikor kimentünk a tárgyalóba-Na jól van emberek!-támaszkodtam az asztalra-Van egy küldetésünk!-mosolyodtam el majd a többiek leültek az asztalhoz.
-----------------Lucy szemszöge----------------
-Lucy!-kiabált kintről Ashley-Lucy, több órája bent vagy és nem válaszolsz. Vagy halott vagy, vagy éppen gondolkozol...Remélem az utóbbi.
-Gondolkozom...-válaszoltam majd kinyitottam az ajtót.
-Hála égnek!
-Azt hiszed, hogy öngyilkos leszek? Engem csak is a Hydraölő ölhet meg!-mormogtam majd bementem a laborba.
-Mire készülsz?-csatlakoztak a többiek.
-Létrehozzuk a Világok elpusztítója programot!-válaszoltam amikor a tervrajzokat leraktam az asztalra.
-És hogyan?-kérdezte Derek.
-A két kezünkkel, hát hogyan? Argh! Ha már szexi vagy, akkor legyél is okos amellett!
-Bocsánat!
-Megépítjük a gépet-kezdte Adam-Ez mind szép és jó! Ki lesz az alany? Mikor csináljuk a kísérletet? És ha már felkeltettük a Hydraölő figyelmét, mikor takarodunk el innen?
-Én leszek az alany-néztem rá-Van egy napunk. És nem mozdulunk el innen, amíg az ereimbe nem kerül az elem! Világos vagyok?
-Igen!-bólintott-De nem kéne figyelnünk? Hátha a Bosszúállók lecsapnak?
-Amerika Kapitányt picit sokkolta a találkozásunk...
-És ha mégse?
-Amerika Kapitány a rokonom, oké?-tört ki belőlem.
-Mi?-dülledt ki a szemük.
-Neked a Hydraölő a rokonod?-nézett rám Derek.
-Igen. Szóval mi nem leszünk lesokkolva mivel mi jobbak vagyunk! Megépítjük a gépet és akkor legyőzzük mindörökre a Bosszúállókat! Na emberek! Álljunk neki!-tapsoltam majd elkezdtük a gépet összerakni.
Szépen hoztuk a kapszulát majd a szerszámokat. Összeszereltük majd jött a kapcsoló. Azzal elég hosszú ideig eljátszottunk, mivel kiderült, hogy nem vagyunk mérnökök...Vagy egyszerűen nem vagyunk Tony Starkok! Miután jó pár óra múlva készen lettünk a kapcsolóval, jöhetett a gravitónium.
-Na végre!-szólaltam meg-Hét órán keresztül építettük ezt a szart, de megérte!
-Legközelebb raboljuk el Tony Starkot-jegyezte meg Ashley.
-Szerintem is!-ült le Derek.
-Starkkal nem megyünk semmire!-folytatta Adam-Nanotechnológiás a páncélja. Úgy is rajta lehet, hogy nem látjuk! Pókembert kell elrabolni! Ő velünk egykorú! Fél és rávehető egy kis kínzással.
-De Pókinak is már nanoteches a ruhája!-ellenkeztem-Viszont a kínzással sokra megyünk!
-És Barnes? Vissza kéne szereznünk!
-A Tél katonájának lőttek! A wakandai technológia kiírtotta a kódot. Meg alapból...Tud valaki egyáltalán oroszul?
-És a Hydraölő?-kérdezte Derek-Nagy fogás, de ha sikerül, akkor megbosszúljuk a rokonainkat! Megszereznénk a maradék gravitóniumot...És miénk lenne a végtelen kövek ereje...
-A nagy Doctor Strange se bírt a kövekkel-nézett rá Ashley-Te hogyan bírnád?
-Meg kell mutatnunk, hogy igazából is mi vagyunk a Hydra! Az a Hydra, amit a Vörös Koponya hozott létre! A hagyomány továbbél! A Vörös Koponya, utána Dr. Zola, majd Alexander Pierce, végül Grant Ward. De bennünk még tovább él! Mi vagyunk a következő generáció. Akárhogy is nézzük, Amerika Kapitány folyton keresztbe tesz nekünk! Ideje, hogy fordítva legyen! Mi számítunk rá, de ő nem ránk!
-Oké! Derek ellopta a szövegem!-panaszkodtam-De igaza van! Ők egy darabig nem támadnak, mert sokkoltak...De mi nem! Mi képesek vagyunk! Le tudjuk győzni a Bosszúállókat, ha akarjuk!
-Mégis hogyan?-értetlenkedett Adam.
-Az új Kapitány megadta nekünk hozzá a segítséget-kapcsoltam be az interaktív táblát-Rita Turner a S.H.I.E.L.D. bukásáig azt a feladatot kapta, hogy létrehozzon olyan támadásokat, amivel le tudják győzni a Bosszúállókat, ha már gonoszakká vállnak. És miután Natasha Romanoff minden aktát feltöltött az internetre, így megtaláljuk!-írtam be majd megjelent az oldal.
-És megcsinálta?
-Csak is egy emberig jutott, és az ő maga volt. Fury megadta neki a listát, és fel volt rá írva. Csak is a maga gyengeségét írta...
-Ezek szerint...-nézett rám Ashley.
-Le tudjuk győzni a Bosszúállókat! Sőt! Meg tudjuk ölni a Hydraölőt!-mosolyodtam el mire hirtelen megremegett az épület-A francba! Nem, nem az nem lehet!-futottam a tárgyalóba mire kinyitódott az ajtó.
-Helló rokon!-lépett ki velem szembe Rita.
-Mindig is alábecsültelek!-mormogtam.
-Rossz szokásod!
YOU ARE READING
Harcos élete (Én, mint ügynök? 2.évad)
Fanfiction-Egy nő, aki nem kis megmérettetésen megy keresztül. Egy férfi, aki segíteni szeretne minden áron. Egy rokon, aki végül valóra válthat mindent. Jól kezdődik, nem igaz? Várd ki a végét!... -Mit hablatyolsz Sam? -Most ne már Rita! Ez tök jó promó lenn...