Kim Taehyung, güneş iyice battığı sırada telefonu kurcalamayı bırakıp evine dönmüş ve telefonu şarjına takarak kendi sıradan işlerini halletmişti. Evi, Daegu'nun en kalabalık sokaklarının birindeki apartman binalarıydı çünkü ne kadar kalabalık bir yer olursa fiyatı o kadar azalıyordu dairelerin fiyatları. Peki bu binayı parayla mı almıştı? Elbette hayır! Eğer bunu duyarsa hakaret olarak kabuk eder, Taehyung! Girdiği bir kumar oyununda kazanmıştı bu evi. Para verdiği tek şey de faturalarıydı elbette ama zaten yalnız yaşadığı için fazla çıkmıyordu faturalar!
Saçına tuttuğu havluyu hafiften karıştırıp rast gele yere attı ve mutfaktan aldığı bir parça mandalinayı ağzına atar atmaz hızla yere çömeldi ve telefonu şarjdan çıkartarak duvara yaslandı.
Ekranı ilk açtığında iki kişinin fotoğrafı çıkıyordu karşısına; boyları neredeyse eşit, biri hafif tombul ve sarı saçlıyken diğeri oldukça zayıf ve siyah saçlıydı. Sarı olan çocuğun kas çalıştığı oldukça barizdi, yapılı bir vücudu vardı çünkü. Ana ekran tuşuna basınca telefon direk açıldı, yani şifre falan yoktu! "İlginç..."diye mırıldandı menüde dolaşırken.
Toplamda 16 harici uygulama vardı ve yarısı video/ fotoğraf editlemek diğer yarısı da sosyal medya içindi ama Taehyung bunlara bakmadan önce galeriye girdi çünkü selfie çekmişse eğer telefonun sahibini görmek istiyordu ama ortada garip görünen şeyler de vardı; mesela kaydettiği fotoğraflar! Galerisinin büyük bir kısmını habersiz olduğu çok bariz olan siyah saçlı adamın her açıdan- gerçek anlamda ger açı, poposuna kadar-fotoğraflarıyla doluydu ve bu fotoğrafların telefonun sahibine ait olmadığı kesindi. Yani bu da demek oluyor ki eğer kullanıcı kızsa, bu siyahlı adama abayı yakmış bir sapıktı eğer erkekse adama abayı yakmış gay bir sapıktı.
—-
Neler oluyor hayatta? Birde şu rüya gerçek olsa, olsa!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Found my Soul ℘ Vmin
FanfictionKaybolmuş bir gençliğin arkasına saklanmış sırlar... Park Jimin o sırlarda yaşıyor herkesten habersiz. Öldü mü? Yoksa yaşıyor mu? Kimse bilmiyor.