İs he gay?

111 12 0
                                    

Taehyung tanımadığı adamın her açıdan fotoğraflarına bakmayı bıraktığı sırada-dikkati hala telefondaydı- kapı sakin bir şekilde çaldı ama Tae öyle dalmıştı ki yerinden sıçrayarak tepki vermişti. Kaşlarını çatarak ayağa kalktı ama telefonu bir saniye olsun yere bırakmıyordu, sanki biraz boş bıraksa telefon uçup gidecekti!

Kimin geldiğine bakmadan kapıyı açtı çünkü kimin geldiğini çok iyi biliyordu, biricik sevgilisi Jung Hoseok! Hoseok içten bir şekilde gülümserken sevgilisi sevdiği için aldığı çikolatalı sütlerin olduğu kutuyu uzattı ve "Bu gece birlikte içelim mi?"diyerek konuştu gülümsemesini bir saniye olsun soldurmadan.

Tae ise telefonu kapatıp cebine koydu ve büyük bir gülümsemeyle adamın elindeki kutuyu alıp hafiften geri çekildi ki Hoseok içeri girebilsin.

"İçelim, sevgilim. Seninle içmek kadar güzel bir şey var mı ki?"

Kutuyu salonla birleşik olan mutfağına koyarken bir yandan da Hoseok'u koltuğa oturana kadar izliyordu. Üç yıllık bir ilişkileri olmasına rağmen Tae sevdiği adamın her yaptığı hareketi izler ve ezberlerdi hatta öyle ki sorsanız söylerdi tüm mimiklerini, o kadar çok seviyordu onu.

"Sevgilim, sana anlatmam gereken bir şeylerle var. İlgini çekebilir!"diye mırıldandı Tae iki paket sütü çıkartıp sevgilisinin yanına doğru yürürken. Hızla Hoseok'un yanına doğru sokulurken sütlerden birini ona uzattı ve pipeti batırıp içmeye başlarken popo cebindeki telefonu çıkarttı.

"Nehirde buldum bunu, su geçirmez torbalarla sarılmış bi vaziyetteydi. Bir insan neden bu kadar pahalı bir şeyi nehre atmak ister ki?"

Hoseok gözlerini kısarak telefonu aldı ve üstün körü bakmaya başladı. Sütünden bir yudum alırken, "Belkide önce anılarını saklamak istedi sonra kendini? Yani bilemiyorum, TaeTae. Sadece eğlenmek için de yapıyor olabilir. Bi fotoğrafı var mı?"diye konuştu.

"Emin değilim, galeri başka bir adamın bilmem kaç küsür açıdan fotoğrafıyla dolu."

Tae telefonu açıp kilit ekranındaki fotoğrafı gösterdi, "Bak, bu siyahlı adamın. İnan çok sapıkça şeyler. Bence bu telefon şu yanındaki sarılıya ait, baksana. Bu sarılının olduğu iki üç fotoğraf daha var."

Hoseok tek kaşını kaldırarak başını göğsüne yaslamış sevgilisine baktı.

"Gerçekten bunları araştıracak kadar işsiz misin?"

Tae yüzünü sevgilisine çevirdiği sırada Hoseok kare gülüşlü sevdiğinin dudaklarını nazikçe öperek koltuk boyunca uzanması için yardım etti. Elini yavaşça Tae'nin yanağında gezdirirken öpmeyi bıraktı ve gözlerinin içinde kaybolmak adına baktı uzun uzun.

"Biliyorsun, yapabileceğimiz bir sürü şey var..!"

——

Yan Ship mi deniyor buna? Bilmiyorum ama VHOPE KARŞI AŞIRI ZAAF İÇERİSİNDEYİM YAZMASAYDIM KRİZE GİRERDİM

Found my Soul  ℘ VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin