Hoseok-ah, stop...

98 10 0
                                    

Taehyung elindeki siyah telefonu dikkatlice yere koyduktan sonra-gözlerini bir saniye olsun üzerinde duran sevgilisinden ayırmıyordu- yavaşça sevdiğinin yüzüne uzandı ve okşadı yanağını yavaştan. Hoseok hafiften gülümserken gözleri Tae'nin başının hemen ilerisinde olan sütüne ilişince hafiften uzandı ve eğilerek bir kaç yudum aldı sütten. Hoseok'un ademelması ağır bir şekilde hareket ederken Tae bunun aşırı seksi olduğunu düşündü ve yutkundu.
  Hoseok'u seviyordu ve eğer şu an yarım bıraktığı bir araştırma olmasaydı bir saniye bile durmaz ve karşılık verirdi.

"Hoseok-ah, dursan olmaz mı?"

Mırıltı olarak çıkan sesi her ne kadar huzur verse de Hoseok kaşlarını çattı ve geri çekildi, "Ne oldu? Benden sıkıldın mı?"diye şakayla karışık bir cümle kurarken.

"Yani... hayır elbette! Saçmalama salak! Sadece şu an tek yapmak istediğim şey sütümü içip telefonu araştırmak."

Hoseok dudaklarını büzüp omuzlarını silkerken koltuktaki eski yerine geçti ve sağ kolunu koltuğun arkasına atıp başını eline yasladı. Başı hafiften geriye doğru gittiğinden boğazındaki ademaleması iyice ortaya çıkmış ve Tae bir kez daha yutkunmadan duramamıştı.

"Her neyse!"diyerek silkelendi Tae ve eğilerek yere koyduğu telefonunu alıp geri Hoseok'un yanı olan yerine geçip başını onun göğsüne koydu.

"Kakaotalk mesajlarına bakalım, belki orada bir şey vardır. Hm? Ne dersin Hoseok?"

Hoseok başını yasladığı elini sevgilisinin omzuna atarak, "Ben seni izlemeyi ve sesinle mayhoş olmayı tercih ediyorum, sevgilim. Lütfen, devam et."dedi.

"Sana fena halde düşüyorum ama bunu sonra konuşuruz."

Telefonu yine açıp bu sefer bahsi geçen 16 uygulamalardan istediği olana bastı ve uygulamanın açılmasını bekledi. Uygulama açıldığında onu tonlarca mesajın karşılamasını beklese de mesaj atan kimse olmamıştı hatta ve hatta konuştuğu sadece iki kişi vardı. Yani elbette bu çağımız gençlerince normal bir durum olsa bile Tae beklentilerini öyle yükseltmişti ki bunu görünce hayal kırıklığına uğradı.

Min Yunki (💜)

JeongGuk-Sshi

"Yunki derken 'benim' demeye mi çalışmış? Tanrım... sanırım bu kız fena halde sapık biri."

Found my Soul  ℘ VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin