Go Away!

83 9 0
                                    

"Efendim, Park Jimin?"

Hafif kalın ve umursamaz tonla konuşan adamın sesi tüm oda boyunca yankılandığında iki beden de gözlerini büyüterek birbirlerine bakmış ve biraz beklemişlerdi ama sonrasında telefonun kapanmasından korktuğu için Tae boğazını temizledi ve, "Merhaba, Min Yoongi değil mi?"diye konuştu oldukça ciddi ve sevecen çıktığını düşündüğü bir tonla.

"Siz kimsiniz? Ve sevgilimin telefonuyla ne işiniz var?"

Tae, karşıdaki adamın kullandığı kelimeleri dikkatlice dinlerken bir yandan da kaşlarını çatıyordu çünkü içten bir şekilde söylenen şeyler değildi hiçbiri.

"Öncelikle kendimi tanıtmama izin verin lütfen, Ben Kim Taehyung ve felsefe öğretmeniyim. Yaklaşık olarak 1 hafta önce dalış yaptığım Han Nehrinde bulduğum kutunun içinden bu telefon çıktı ve affınıza sığınarak söylüyorum ki telefonun sahibini bulmak için kurcaladım biraz. Yani, efendim, sizin kim olduğunuzu az da olsa biliyorum."

Karşı taraf sessiz bir şekilde bekledikten sonra derince bir nefes aldı.

"Ona ne oldu bilmiyorum...Yani. Araştırmayın daha fazla. O öldü, bu kadar."

Tae hayretle yanındaki abisine bakarken Jin, devam etmesi için işaret verdi.

"Anlamıyorum, nasıl bu kadar emin olabiliyorsunuz? Bırakmak, unutmak bu kadar kolay mı ya? Ne yani, öldü ve bitti mi? Bu mu yani?"

Tae sinirlenmişti çünkü mesajları okuduktan sonra beklentilerini oldukça büyük tutmuştu ve eğer ararlarsa cevaba ulaşacağına emindi ama sonucun yine nafile olma ihtimali onu üzüyordu.

"Bak, Kim Taehyung. O beni öldürdü, defalarca kez. Çok kez denedim, çok kez sevdim ama artık değil. Şimdi ne olur, beni bir kez daha öldürmeyin."

Telefon yüzlerine kapandığında ortada kalan şey-yani her neyse- ikisini de garip hissettirmişti ki telefon kapanmış olmasına rağmen ikisi de  bakışlarını telefondan alamıyordu.

"Bu çok garip."

Jin kafasını onaylarcasına salladığında iki saniye kadar sonra başını iki yana  salladı silkelenmek için ve "hadi şu Jeon'un mesajlarını da okuyalım. Belli ki Jimin ölmedi, onu bulmak istiyorum."diyerek telefonu hızla Tae'nin elinden aldı.

Found my Soul  ℘ VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin