Why?

87 9 0
                                    

3 Gün Sonra,
Busan Lisesi, 3.sınıf.

"Evet arkadaşlar, sessizliği sağlayabilir miyiz? Teşekkürler."

Taehyung gözlüklerini yavaşça düzeltirken sınıftaki öğrencilerin gözlerine bakmaya çalıştı teker teker.

"Geçtiğimiz ders boyunca milattan önceki filozoflardan ve akheden bahsetmiştik değil mi? Peki arkhe neydi? Parmak kaldırın lütfen."

Tae kollarını göğsünde bağlayıp oldukça yavaş tuttuğu adımlarla bir ileriye bir de geriye doğru yürüyor ve öğrenci seçmeye çalışıyordu lakin zaten parmak kaldıran topu topuna üç-beş kişi vardı.

"Evet, Felix. Lütfen konuşurken korece kelimeler kullanmaya dikkat et."

Felix gülümseyerek ayağa kalktı ve zaten içinden defalarca kez tekrar ettiği kelimeyi bu sefer sesli bir şekilde söylediğinde ise kendine gururla gülümsedi.

"Arkhe, evrenin ana maddesi."

Tae sevinçle iki elini birbirine çarparken, "Evvet, Felix. Teşekkürler!"diye konuştu ve ardından konuşmasına devam etti.

"İlk çağımızın filozoflarından biri olan Tales'in bu arkheyi su olarak tanımladığını söylemiştik, hatırladık değil mi? Peki sizce Tales neden somut olan bu maddeyi evrenin ana maddesi olarak görmek istemiş?"

Tae meraklı gözlerini sessiz sınıf boyunca gezdirirken yüzünde olan tüm gülümseme tekrardan solmaya başladı yavaş yavaş. Gözlüğünü çıkartıp gözlerini ovuşturduktan sonra onu tekrar taktı ve bu sefer ciddi bir ifadeyle bakmaya başladı sınıfa.

"Gerçekten hiç mi tekrar etmediniz? Ya benim bunları sadece söyleyerek öğreneceğinizi mi sanıyorsunuz anlamıyorum. Haftaya sözlü var, çalışıpta gelin. Ders bitmiştir."

Taehyung sinirle kitaplarını alıp sınıftan çıkarken elbette onun hakkında konuşan öğrencileri duydu ama eğer dikkate alırsa daha fazla sinirleneceğini biliyordu bu yüzden onun değiştiğini söyleyen öğrencileri takmadan öğretmenler odasına doğru yürüdü ama hemen kapıda Taemin'le karşılaşması yavaşlamasına hatta durmasına neden oldu.

Klasik olarak burnunun hafif üstüne düşmüş olan gözlüğünü düzelttikten sonra, "Ne oldu Taemin?"diye mırıldandı ki emindi kendinden başka kimsenin duymadığında.

"Bundan sonraki dersin boş değil mi? Konuşalım mı biraz?"

Tae her ne kadar onunla gitmek istemese de kabul etti ve hemen girişte aşılmış montunu alıp onunla birlikte gitti.

+++++++

10 Eylül- 04.16

Park Jimin: Ne yapmalıyız bundan sonra?

Park Jimin: Çünkü ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.

Min Yunki(💜):Buna yarın düzelince karar ver.

Park Jimin: Yarına bırakmak istemiyorum.

Min Yunki(💜):Çünkü yarın vazgeçmiş olacaksın.

Min Yunki(💜):Yarına pişman uyanma.

Park Jimin: Yoongi, tükendi sanki kelimelerim.

Park Jimin: Buna sen karar versen, sen söylesen bir şey?

Min Yunki(💜):İyi bir şey demeyeceğim emin misin?

Park Jimin: Deme iyi bir şey, hakediyorum belki de?

Min Yunki(💜):Kal.

Min Yunki(💜):Yanımda kal.

Found my Soul  ℘ VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin