La naiba spun și ma apropii de el. Îi sărut buzele moi și acesta îmi răspunde imediat. Sărutul era plin de dorința, ne mișcăm sincron și totul era perfect. Dinozaurii iarăși apăruseră și știam sigur a cui este vina și nu a mâncării de spital...
Aiden:Te iubesc Angel!
Eu:Și... Si eu te iubesc! O spun parca eliberând-ma.Un zâmbet pana la urechi i se face vizibil ceea ce ma face fericita.
Aiden:Tu ești bine?
Eu:Acum da... Tu cum ești?Aiden:La fel... Mi-am făcut griji.. Rămăsesem fără pic de speranța.
Eu:De cât timp stau aici?..Aiden :De trei săptămâni...
Eu:Cum? Și tu ai stat atâta timp cu mine?.Aiden:Unde voiai sa ma duc dacă locul meu este în brate la tine?
S-a pus lângă mine pe pat și m-a luat în brate. Eu chiar i-am zis băiatului pe care îl plac ca îl iubesc. Mulțumesc Mike... Mi-ai deschis ochii.
Mi-am cuibărit capul la pieptul lui și el mi-a sărutat creștetul capului.Aiden: Ști ca ești cea mai frumoasa făptură de pe pământ nu-i asa? Ma întreabă și parca îmi venea sa sar în sus.
Eu: Mulțumesc.Aiden:Nu ai pentru ce sa îmi mulțumești. Poate doar cu un sărut! Spune el cu un botic și zâmbind.
I-am oferit sărutul și am adormit lângă el. Nici nunma recunosc. Daca cineva mi-ar fi vorbit asa l-as fi plesnit.
Mike:Ma bucur ca ești fericita. Tine-l aproape, e ceea ce îți trebuie.
Eu:MULȚUMESC Mike. Îmi ești alături mereu.Mike:Mereu. Doar sa te bucuri de fiecare moment și nu te mai gândii la mine. Eu sunt bine okey?
Eu:Promit. Te iubesc Mike...M-am trezit zâmbind larg. De ce zâmbesc? A da... Aiden...
Aiden:Neața raza mea de soare!
Eu:Neața idiotule! Spun eu trăgând-mi pătura subtire peste cap însă el mi-o trage înapoi.Aiden:Trebuie sa mergem iubire. Ai stat destul aici.
Eu:Începusem sa ma simt ca acasă....Aiden:Acasă este cu mine. Acum mișcă-ți fumdul ala.
Eu:Oofff... BineMa ridic leneșă din patul de spital și încep sa imi fac bagajele. M-am schimbat repede și am ieșit vrând sa ma duc la mașina lui Aiden însă am fost luata strâns în brate.
?? :Sa nu mai faci asta niciodată!!
MA întorc sa vad însă când o vad pe Crystal stand cu Jake și Austin ma apuca fiorii.Eu:Nu tu ai vrut sa mor?Păcat ca nu ți-a ieșit.
Crystal :Îmi pare rău.. Te iubesc surioara nu vreau sa te pierd..Eu:Păcat... M-ai pierdut în momentul când m-ai lăsat pentru Drake. Spun eu și intru în mașina lui Aiden. A condus pana când am ajuns la o vila super mare.
Eu:Waaaai!! Aici locuiești?
Aiden:Aici locuim..Un zâmbet îmi așterne pe fata iar când ma vede ii apare un mic zâmbet subtil în coltul gurii.
Am coborât din mașină și am intrat în casa. Era totul aranjat superb. Predominau nuanțele de alb-negru.
Aiden:Ți-am adus câteva dintre lucruri însă mai trebuie sa luam.
Eu:Maine... Acum vreau sa stau cu tine.Acesta se apropie de mine și ma săruta sălbatic. Ne oprim doar din lipsa de oxigen... Al naibii oxigen.
Eu:Cum ai putut sa ma ierți după tot ce am făcut?
Aiden:Pentru ca Angel, eu te iubesc și poate mereu am știut asta. Simțeam ca fără tine nu pot trăii, tu erai oxigenul din aerul meu. Tu erai motivul pentru care zâmbeam.Eu:Poate ai dreptate însă răul pe care ți l-am făcut depășește cu mult binele.
Aiden:Poate pentru mine contează și acel puțin. Ai fost singura care ma făcea sa zâmbesc și nu pentru ca futeam.Eu:Okey... Totuși îmi pare rău.
Aiden:E ok.. Contează ca ești cu mine.Mi-am cuibărit capul la pieptul lui și am dat la un film de comedie. Am făcut pe noi de ras. După ce s-a terminat ne-am dus la bucătărie și am început sa mancam.
Eu:Dar....Ce ai făcut cât timp am fost la inchisoare?
Aiden:Pai prima data numai idioțenii apoi mi-am creat o firma din care chiar fac profit bun. Tu ce ai făcut. Încă ai vânătăile alea Angel... Ce s-a întâmplat?Eu:Era un băiat Zayn.. Era rău, dar arata bine ceea ce pe fete le dădea pe spate, mai puțin pe mine. Nu eram multe iar când am apărut eu a vrut sa mi-o tragă dar am refuzat , din nou, și din nou iar cu fiecare refez eram bătută. Mi-am făcut o prietena, Casandra și mi-e frica, am lăsat-o singura și nu vreau sa ma gândesc la ceea ce ii poate face Zayn sau gașca lui.
Aiden:O voi ajuta eu... Trebuie sa o pot scoate mai devreme.
Eu:Mulțumesc.Aiden:Pentru tine orice... Mereu, oricând dacă ai nevoie de ceva sa îmi spui.
Eu:Asa voi face..I-am zâmbit după am terminat sa mancam. Am făcut curat după care m-am dus la culcare. Aiden s-a pus lângă mine și nu știam cum sa reacționez.
Aiden:E ok?
Eu:E perfect..M-a luat în brate și am adormit asa.
-
-
-
Ma trezesc și mișc mana prin pat dar nimic, e gol. Ma ridic repede și ma uit prin casa. Nu era nimeni. Gata? S-a saturat de mine?Ma duc trista la bucătărie sa beau un pahar de apa însă simt doua maini pe talia mea.
Eu:Credeam ca ai plecat!!
Aiden:Nu scapi asa ușor de mine iubire.. Spune Aiden și ma săruta pe gat.Eu:Nici tu de mine.
Aiden:Am fost doar sa iau ceva de mâncare. Spune arătând spre punga din mana lui.Eu:Ce vrei sa fac?
Aiden:De data asta voi gatii eu. Am cam devenit expert.Eu:Pfff... Siguuuur.. Spun eu arogant.
Aiden:Provocare acceptata.El a început sa gătească iar pe mine m-a trimis la Mall sa îmi iau de îmbrăcat. Ca la un copil mic....
Am luat mașina și am ajuns. Uitasem cum este sa faci cumpărături, chiar uitasem. Ma uitam ca și cum nu as fi ieșit din casa niciodată. M-am plimbat prin magazine și mi-am luat doar câteva lucruri, nu vreau sa cheltui banii lui munciți.
După ce am terminat mi-am luat mașina și am plecat spre casa. Am lăsat pungile jos fiind îmbibata de mirosul de mâncare... Bai miroase chiar bine. Aiden a venit și când a văzut cele doua pungi din mana mea se uita urat.
Eu:Ce e? Îl întreb eu curioasa.
Aiden:Ți-am spus sa îți iei de îmbrăcat nu sa iti iei trei haine.Eu:Nu vreau sa stau pe banii tai. Am destule haine.
Aiden:Ai sase haine maxim. Maine mergi cu mine. Ți-am dat bani, ii cheltui.Eu:Doamne.
Aiden:Niciun doamne. Hai la masaEu:Nu!
S-a intros zâmbind ciudat după m-a luat pe sus și m-a pus la masa. După multe insistari am început sa mănânc. Am fost întrerupti de ușa ce s-a făcut auzita.
Aiden:Angel.... A venit...
----------------------------------------------
În sfârșit am reușit sa postez. Scuze însă am avut multe pe cap.... Foarte multe și a fost ciudat 😂😂Voi încerca să mai postez un capitol săptămâna asta. Va iubesc drăcușori!!
CITEȘTI
Ice Girl °(Volumul |)
Roman pour Adolescents"Volumul |" - NECORECTATA, are nevoie de o corecție mare Nu am puteri magice doar dacă sufletul de gheata se pune. Iubirea m-a împins la mine din ziua de astăzi si pentru asta am renunțat sa mai simt, iubesc sau măcar sa îmi pese. Ca oricare...