Bölüm-15

1.2K 50 29
                                    


Herşeyi bir kenara bırakıp düşünmeye başladım. Saro efendi neleri severdi neleri?

Imm ilk olarak tabi ki beni sever.

Tamam kabul bu cevap biraz egolu çıktı. Ural'da yani durdu durdu bana nasıl soru sordu canım! Hasbinallah!

Tekrar elime limonlardan birini alıp ortadan kestim. Ural pür dikkat benim vereceğim cevabı bekliyordu. Oysa ben kış ortası nerden çıktı soğuk içecek diye düşünüyordum. Birazcık beynim vardı o da bu ortamda heba olup gidiyor.

Ural cevap ister gibi boğazını temizleyince derin bir of çekip limonları elimden bıraktım.

"Elvan'ı çok seviyor. Yalnız Ural, sakın Elvan'dan yola çıkarak kardeşimi kazanmaya çalışma. Çünkü Elvan aşırı zorluk atlatmış kimseye güveni olmayan kırılgan bir kız. Kardeşime güvenmeye başlamışken herşeyi mahvedemem."

Ural dediklerime karşı dudaklarında ufak bir tebessüm oluşturdu.

"Elvan'ı incitecek birşeyi asla yapmam. Şimdi sen bana başka ne sever söyle bakalım."

Onun dudaklarında ki tebessüm bana bulaşmış gibiydi. Bende kocaman gülümseyip düşünmeye başladım.

"Sarp ve ben koyu galatasaray taraftarıyız. Burdan ona ulaşma ihtimalin var."

Verdiğim cevap onu tatmin etmemiş olacak ki suratını düşürdü. Ruh hali bu kadar değişken biri olarak sadece ben varım sanıyordum ama al beni vur Ural'ı. Yada o al birini vur ötekini miydi? Aman her neyse konumuz bu değil.

"Ben fenerbahçeliyim de-"

Ural'ın ağzından çıkan yasaklı kelimeyi duyar duymaz ağzını iki elimle kapadım.

"Sakın Ural sakın tamamlama. Kardeşim tam bir fenersavar. Yoksa bu iş başlamadan bitecek haberin olsun!"derken mutfağa pat diye dalan Saro efendi bizi bu şekilde yakalar. Elllerimi hemen çekip gülümsemeye çalıştım.

"Abla sen mi limonları sıkıyorsun; yoksa limonların kendi kendine sıkılmasını mı bekliyorsun?!"

Ne de güzel soru soruyor gözünün yağıyla balık kızarttığım. Kardeşim olduğu ne kadar da belli.

"Ablanla futbol maçlarını konuşuyorduk. Benimde galatasaraylı olduğumu duyunca sevincinden ne yaptığını şaşırdı."

Aman da aman beni kurtarmaya çalışırm... Ne?! Bir dakika ben galatasaraylıyım mı dedi o?

Tabi canım çevir kazı yanmasın hesabı. Bu gidişle kaz değil Ural yanacak. Beraberinde beni de yakmasa iyi bari.

"Ne yani sen galatasaraylı mısın? Hayret!"

Canım kardeşim benim niye yani şimdi laflarınla Ural'ı iğneliyorsun ki!!! Bırak adam sana galatasaraylıyım diyor işte.

Yok artık kesin karar veriyorum ve ben bu şehri de geçtim bu gezegenden taşınıyorum. Mümkünse marsa gitmek istiyorum. Hem orda Mürvet abla da yok. Ohhh misss.

"Neden şaşırdın?"

Yapma be Ural. Ortalık yeteri kadar karışık değil mi zaten?!

"Şöyle ki sevgili enişte adayımız; sende hiç aslan heybeti yok. Senden olsa olsa fenerli tipi çıkar."(Amacım burda fenerbahçeyi veyahut fenerlileri ayıplamak ve hatta kötü göstermek değildir arkadaşlar. Lütfen yanlış anlaşılmasın. Sadece Sarp'ın iğneleyici laflarıyla Ural'ın üstüne gitmek.❤💛💙)

GÖRÜCÜ USÛLÜ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin