Hala Mike'ın ağzından..
İlk başlayan ben olmuştum, neyse ki bu oyunda iyiydim o yüzden gözüme kestirdiğim bir tahtayı yavaşça bir yandan ittirip diğer yandan çekerek üste koymuştum.
(oyunu bilmiyorsanız İnternetten falan bakın yoksa oyundan bir bok anlamazsınız :)~~~
Uzun bir süre oynadıktan sonra oyun 2-2 berabereydi. Sıra onda olduğu için bir tahta çekerek yukarı koyacaktı ki kule biraz sarsılmıştı ve düşecekti ve istenen sonuç kule yıkılmıştı :))))
"Hay siktiğimin oyununa.!"
Charlie kendi kendine söverken benim ise içimde havai fişekler patlıyordu şimdi de acaba Charlie'den neler istesem diye düşünüyordum.
"Ne istiyorsun küçük? Zor şeyler olmasın sikerim.!"
Charlie resmen burnundan soluyordu, ne vardı yani alt üstü yenilmişse benimle 1 gün iyi geçinmek bu kadar zor olmasa gerek?
"Ee şey.. Sanırım alışveriş merkezine gitmek istiyorum uzun zamandır gitmedim kendime giyecek bir şeyler alırız sonra-"
"Sonrasını sonra düşünürüz, iyi tamam yarın öğleden sonra 1 de hazır ol, gideriz beraber"
Charlie'nin lafımı kesmesi beni sinir etse de itiraz etmemesine sevinmiştim açıkçası, şansımı çok da zorlamak istemem.
"Tamam"
Kazanan olmanın verdiği gurur ile sırıtıp yukarıya bana verilen odaya çıkmıştım. Aslında aklımda binbir türlü soru vardı odaya girip kendimi yatağa attım telefonumdan saate baktığımda saatin 20.38 olduğunu gördüm. Uyumak için daha erkendi ben de bu sırada aklıma takılan sorular işe baş başa kalabilirdim.
-Mesela Charlie beni neden hala öldürmemişti?
-Neden dün beni öpmüştü?
Bunu düşünürken elim istemsiz olarak dudaklarıma gitmişti ve sırıtmıştım, ondan etkilenmeye mi başlıyordum? Ah saçmalama Mike.
-Neden bana eziyet etmiyordu? Mazoşist olduğum için mi? Yoksa başka bir sebebi mi var?
-Charlie nasıl oldu da bu hale geldi? Eskiden yaşanan bir olay mı? Yoksa hep mi böyle karamsardı?
-Peki beni öldürmeyecekse neden hala beni bu simsiyah evde tutuyor?
-Ve en önemlisi de neden oyunun sonucuna razı geldi? Kabul etmeyebilirdi sonuçta, çekip silahı kafama da sıkabilirdi. Yoksa o da mı benimle güzel bir gün geçirmek istiyor?
Mike ne sikim bahsediyorsun, adam seni bir kere öptü diye kendini değerli mi sandın!? Unutma sende onun kurbanlarından birisin ve emin ol bu günler de bitecek!
Ben kendi iç sesimle savaşırken dakikaların nasıl geçitiğini anlamamıştım bile ve kendimi çoktan uykunun kollarına teslim etmiştim...
~~Sabah~~
Güne güzel başlamıştım mutlu hissediyordum, bugün benim günüm sonuçta değil mi?
Yatağın içinde telefonumu arıyordum ve bulmuştum, saat 10.46 idi."Off çok uyumuşum daha yemek yiyeceğim, banyo yapacağım, üzerimi giyineceğim ve bunlar için tam 1 saat 14 dakikam vardı. Harcadığım her dakika benim aleyhime işlerken bir hışımla yataktan kalktım, aniden kalkmamdan dolayı gözlerim birden kararsa da kendimi toparlayım banyonun yolunu tutmuştum.
Banyoya girdikten sonra kapıyı kilitlemiştim ne olur ne olmaz, kıyafetlerimi de çıkarıp sıcak suyu açtım ve yıkamaya başladım.
~~~
Son kez durulanıp banyodan çıktım ve kapının arkasından havlu alacaktım ki bir şey farketmem ile birkaç saniye dona kalmıştım.
"Bu adam cidden ruh hastası bir psikopat bir insanın havlu ve bornozları bile siyah olur mu ya, e yuh ama!"
"Umarım o adam ben değilimdir Mike. Son 43 dakikan"
Aman tanrım beni mi dinliyordu?
Zaman kaybetmemem gerektiğini hatırlayıp rastgele -siyah- bir havlu alıp belime bağladım ve aynadan saçlarımı düzeltip çıktım.
Neyse ki kapıda beklememiş manyak
Hemen kendi odama girip hızlıca kurulanarak bavulumdan ince buz mavisi bir kazak ve gri kot pantolon alıp giyindim. Son kez saçlarımı düzelttikden sonra aşağı indim,
Charlie 2 kutu pizza ve 2 şişe kola almıştı karşısına oturup bana aldığı pizza ve kolayı yemeye başlamıştım. Bitirdikten sonra ellerimi yıkayıp salonda Charlie'nin giyinmesini bekledim, biraz sonra o da gelmişti.Kazak, yırtık pantolon ve kapşonlu bir hırka bile kombin yapmıştı tahmin ettiğiniz üzere ikiside siyah, o botlarını giyerken bende gri spor ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım. Charlie de anahtarları alıp kapıyı kilitleyerek arabının yanına geldi.
Bende arabının yanına gittim ve önce Charlie'nin binmesini bekledim o binince bende yanındaki koltuğa bindim ve kapıyı kapattım.
İçimden bir ses bugünün güzel geçeceğini söylüyordu bende iç sesimin yanılmamasını ummaktan başka bir şey yapamıyordum...
Selaam! Üzgünüm bu bölüm biraz gecikti çünkü şu lanet zımbırtı 2 kere, yazdığım bölüm sonlarını kaydetmediği için bir kaç değişiklik yapıp tekrar yazdım. Bir dahaki bölümde görüşmek üzere :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist And Masochist [B×B]
RandomBir sadist, mazoşiste aşık olursa ve ikisi de erkekse....