Medyada gri T-shirt giyen Lucas, diğeri yani gömlek giyen MikeKafam karışıktı ama sanırım artık beni seven adamla birlikte olma zamanım gelmişti. Lucas dan kollarımı çekip karşısına geçtim, şuan ikimiz de ayakta birbirimize bakıyorduk.
"Lucas... Madem beni bu kadar seviyorsun. Sanırım sana bir şans verebilirim"
"N-NE SEN CİDDİ MİSİN MİKE? AMAN TANRIM 2 YILDIR BU ANI BEKLİYORDUM. SENİ SEVİYORUM MİKE"
"Tamam tamam sakin ol"
Onun bu halleri beni gülümsetmişti ben yerime geri oturacakken Lucas elini boynumun arkasına getirip beni kendine çekti ve dudaklarını dudaklarım ile buluşturdu. İlk başta şaşkınlıktan karşılık veremesem de ben de ona karşılık vermeye başladım.
Çok nazik öpüyordu sanki gidecekmişim de beni kaybetmek istemiyormuş gibi yumuşak öpüyordu. Nefessiz kalınca dudaklarını geri çekti ve bana tekrar sarıldı bu sefer bende ona sarılmıştım.Her güzel şeyin sonu olduğu gibi bu güzel ve huzurlu anın da olmuştu. Kapı tekmeleniyordu ve birkaç vuruşun ardından kırılmış ve biri içeri girmişti Lucas ile sarılmamızı sonlandırmak zorunda kalmış ve kim olduğuna bakmak için yanına gitmiştik.
"Kimsin ve evime ne hakla bu şekilde giriyorsun?!!"
Lucas kızmıştı ve kızmakta da sonuna kadar haklıydı ki o sırada adamın suratını görmüştüm bu kişi Charlie den başkası değildi ama nasıl buraya bulabilirdi? Ben kaçarken peşimden gelmemişti bile.
"Benim olanı almaya geldim bayım"
O sırada Charlie gözlerini Lucas'ın üzerinden çekip benimkiler ile buluşturdu.
"Yürü Mike! Bunların hepsini sana ödeteceğim!!"
O sırada Lucas önüme geçit ve elimi sıkıca tuttu.
"Kimseyi bir yere götüremezsiniz her kimseniz, derhal defolun yoksa polis çağıracağım!!"
"Gecenin 3'ünde karakolların açık olduğunu sanmıyorum ve artık buraya gel Mike! Çok oluyorsun hadi!!"
"Mike benimle ve hiçbir yere gitmiyor evime zorla girdiğin yetmezmiş gibi bir de sevgilimi benden almaya çalışıyorsun! Siktir serseri!!"
"Sevgili mi?! Hahaha ben Mike'ı öperken neredeydin acaba? Bu arada söylemeden geçemeyeceğim Mike bebeğim harika öpüşüyorsun"
Lucas kafasını bana çevirmişti, gözleri dolmuştu ve sinirli görünüyordu. Ben ise başımı öne eğmekten başka bir şey yapamamıştım ki Lucas elimi bırakıp Charlie'ye hızlı ve sert bir yumruk geçirmişti. Charlie ilk başta sersemlese de o da Lucas'a vurmuş ve yere düşmesini sağlamıştı. Hemen araya girip durdurmaya çalışsam da Charlie'nin tokadı ile yere düşmüştüm. Charlie Lucas'ın üstüne çıkıp yumruklamaya devam ediyordu, yerden hızla kalktım ve Charlie'nin koluna yapıştım.
"Yalvarırım onu bırak, seninle geleceğim söz ama onu bırak lütfen!"
Bir yandan ağlıyor bir yandan Charlie'yi ikna etmeye çalışıyordum ki ikna olsa gerek Lucas'ın üstünden kalktı ve karnına birkaç tekme atacağı sırada cırladım.
"HAYIIR!! YALVARIRIM YAPMA LÜTFEN GİDELİM NOLUR!!"
Tekrar kolunu tutmuş ve çekiştirmeye çalışıyordum ki etkili olamamıştım. Lucas'ın karınına iki tekme daha atıp evden hızla çıktı, sevgilim yerde kanlar içinde yatıyordu ama gitmem gerekti yoksa Charlie onu öldürürdü. Eğilip onu öptüm ve ağlayarak evden çıkıp Charlie'nin yanına gittim hem ağlıyor hemde göğsünü yumrukluyordum.
"Lütfen yardım etmeme izin ver lütfen lütfen lütfen"
Charlie çok sinirli görünüyordu, gözlerinden alev çıkacak gibiydi resmen kendi kendine mırıldandı;
"Demek sevgilin, iyiymiş"
Kolumu sertçe kavrayıp arabaya bindirdi ve emniyet kemerini takmadan hızlıca sürmeye başladı. Yollar bomboş ve karanlıktı arabanın ışığı yolları aydınlatmaya yetiyordu ve Charlie aşırı hız yapıyordu. Korkudan emniyet kemerimi takmıştım ve Charlie'ye bakıyordum, hala sinirli görünüyordu. Ama ben emindim Lucas yine beni bu piçin elinden kurtaracaktır.
~~~
Eve kısa sürede gelmiştik, ben emniyet kemerimi çıkarırken Charlie arabadan hızla inip kapıyı sertçe kapatmış ve yanıma gelip bileğimi sertçe kavrayarak eve doğru çekiştirmeye başlamıştı. Eve geldiğimizde beni kucağına alıp yukarıya çıkarmaya çalıştı
"Yaa napıyorsun bırak ben kendim gidebilirim"
Yüzüme bile bakmadan çıkarmaya devam etti ve beni şu artık benim olmuş odaya götürdü ve beni yatağın üzerine bıraktı ve yüzüme yaklaştı. Soğuk nefesini yüzüme üfleyerek konuştu
"Geç oldu yat ve zıbar yoksa babacığın sinirlenir ve sevgilinden önce seni sikeer"
"Sevgilim ile sevişmediğimi nereden biliyorsun?"
"Daha önce yapmadığını söylemiştin"
"Yalan söylemiş olabilme ihtimalimi düşündün mü hiç?"
Bakışları değişmişti Charlie'nin sanki kıskanıyor gibiydi, ama neden? Ya da ben boşuna kuruntu yaratıyordum.
Doğruldu ve odadan çıkıp kapıyı kilitledi. Evet daha önce sevişmemiştim, sonuçta Lucas ile daha bugün sevgili olmuştuk ama Charlie'yi kızdırmak hoşuma gidiyordur belki.
Charlie'nin ağzından:
Mike'ın sevgilisi olabileceği aklıma hiç gelmemişti ama sikimde değildi çünkü Mike artık benimdi ve kimseye vermek gibi bir niyetim yoktu. Mike'ın telefonu bende kalmıştı telefonuna girip sevgilisini bulmaya çalıştum ve yaklaşık 20 dakika sonra bulmuştum. Artık amacım Mike'ı kendime aşık etmek ve Lucas'ı kudurtmaktı.
Numarayı kendi telefonuma attım ve daha önceden çekmiş olduğum Mike ile olan fotoğraflardan birini Lucas denen çocuğa attım. Amacımı gerçekleştirmeye başlamıştım bile bu anın verdiği huzurla yatağıma yattım ve uykunun kollarına kendimi teslim ettim.
Kurgu çok fış fışlı oldu farkındayım nxızhajvc biraz klasiğe kaçmışım gibi hissettim ama bundan sonraki bölüm daha güzel olur umarım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist And Masochist [B×B]
LosoweBir sadist, mazoşiste aşık olursa ve ikisi de erkekse....