11.Bölüm: Sıradan Bir Gün

6.3K 215 159
                                    


Bir süre yatakta öylece kalmıştım kalkıp lavaboya gittim, halletmem gereken bir iş vardı.

~~~

İşimi halletmiştim ve aynada kendime baktım hickeylerim mor ve yeşil karışımı bir renk almıştı. Görmezden gelip lavabodan çıktım ve odaya gittim mimarlık sınavım ile ilgili her şey yatağın üzerindeydi. Charlie hepsini Lucas'ın kulübesinden nasıl almıştı ve bu kadar kısa sürede? Anlaşılan lavaboda o kadar da kısa bir süre kalmamıştım.

Üzerime rastgele bol bir t-shirt giyip eşyaları yere koyarak tekrar çalışmaya başladım. 23 günüm kalmıştı...

Lucas'ın ağzından:

Hastane işleri tamamlanmış taburcu olmuştum sonunda bu ölüm kokan yerden. Ama önemli bir işim vardı sevgilim Mike'ı kurtarmak, ama o killer denen şahısın attığı fotoğraf bir türlü aklımdan çıkmıyordu.
Onun Mike olduğunu biliyordun çünkü üstündeki kazağı ben almıştım. Lanet olsun Mike nasıl kendisine dokunmasına izin verir.

Ben sırf ona zarar gelmesin diye aylarca onu uzaktan izlemiş ve ona dokunmanın hayalini kurmuşken şurada üç günlük adamın Mike ile yatması beni çıldırtıyordu.

Adamın evini biliyorum ama pat diye gidemezdim adam akıllı bir plan yapıp Mike'ı tamamen elinden almalıydım ve gerekirse onu öldürecektim!

Charlie'nin ağzından:

Mike'ı azdırmak hoşuma gitmişti,farklı duygular hissetmiştim. Sanırım artık Mike'a iyi davranmanın zamanı gelmişti ama bunu nasıl yapacaktım bilmiyordum. Kafam fazlasıyla karışıktı ve kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı. Bu akşam arkadaşlarımı eve çağıracaktım ve beraber vakit geçirmeyi planlamıştım.

Telefonumu elime aldım ve 3-4 tane erkek arkadaşlarıma mesaj attım. Erkek erkeğe takılmak daha iyi gelirdi, hem Mike da sevinirdi belki.

Mesaj atma işi bitince yukarı çıktım ve üzerimi giyinip Mike'ın odasına girdim. O yerde mimarlık şeysileri ile uğraşmaktan bana bakmamıştı bile. Yere eğildim ve çenesinden tutup kendime çevirdim.

"Güzelim, bu akşam bir kaç arkadaşı eve çağırdım beraber vakit geçiririz hem senin için de iyi olur. Akşam için de bir şeyler almam lazım yiyecek içecek falan o yüzden dışarı çıkıyorum. Sende burda uslu uslu boyamanı yap tamam mı?"

"Bunlar boyama değil!"

"Benim için boyama"

Mike oflayarak önündeki zımbırtıya dönünce bende boynunu biraz okşayıp ayağa kalktım ve odadan çıktım.

Evden çıkmadan önce ev ve araba anahtarlarımı alıp dışarı çıktım ve evin kapısını kilitledi.

Umarım bir delilik yapmazsın Mike

~~~~

Dışarıdan birkaç atıştırmalık, içecek olarak içki ve kola almıştım. Eve geldiğimde kapıyı açtım ve içeri girdim elimdeki poşetleri mutfağa bırakacakken Mike'ın mutfakta kahvaltı hazırlamış olduğunu gördüm ve o an, en son ne zaman adam akıllı kahvaltı yaptığımı düşündüm. Sanırım uzuun zaman önceydi her sabah pizza, noodle, tavuk geçiştiriyor ve düzenli spora gidiyordum.

Ama Mike başıma kalınca spora ara vermiştim, tekrar başlamayı aklımın bir köşesine not ettikten sonra sandalyeyi çekip Mike'ın karşısına oturdum. Yemekler bittikten sonra masayı topladık ve ben salona geçip kendimi kanepeye attım.

~~akşam~~

Televizyon karşısında uyuşmaya yüz tutmuşken zil çaldı. Mike odasından hızlıca inip kapıya doğru giderken bende ayağa kalktım ve beraber kapıyı açtık. Gelenler Adrian, James ve Martin'di, James ve Martin sevgili diğeri ise saptı.

(Y/n: Cümleye bak mk bcısjskcosk neyse anladınız siz Adrian hariç diğer ikisi gay, Adrian panseksüel :)

Hoşgeldin faslının ardından salona geçtik, bizimkilere Mike'ı tanıtma zamanı gelmişti.

"Bu Mike, Mike bunlar da... Söyleyin lan isimlerinizi"

Hepsi gülüşüp isimlerini söyledikten sonra mutfağa gittim ve bardaklara içki koyup bizimkilere götürdüm.

Salona geldiğimde James ve Martin'in dipdibe oturup bir şeyler konuştuğunu, Adrian'ın da tekli koltukta tırnaklarını yiyerek onlara baktığını gördüm.

İçkileri masaya koyup Adrian'ın önüne geçtim ama beni takmıyordu bile. Yavaşça eğilip aletini sıkarak dikkatini dağıttım ama sanırım Mike bizi görmüştü.

Charlie: Hadi ama toplanın şu masaya böyle yapacaksanız defolun gidin.

James ve Martin bana dik dik bakıp yiyişmelerine son verdiler ve masanın etrafına toplandılar.

James: Ee ne yapacağız?

Adrian: Bence doğruluk ya da cesaretlilik oynayalım, tabi yerse(?)

Martin: Senden korkan senin gibi olsun Adrian beey hadi bakalım şişe nerede?

Charlie: Mutfaktan içki şişesini getireyim bekleyin.

Adrian: Bekleyin demese kaçacağız sanki gerizekalı!

Şişeyi getirdim ve Mike'a verdim.

Charlie: Sen çevir güzelim :)

Bir süre bana baktı ve şişeyi alıp masada çevirmeye başladı. James, Mike'a soruyordu

James: Doğruluk mu cesaretlilik mi Mike?

Mike: Cesaret olsun.

James: Güzel o zamaaan Charlie'ye şuan kucak dansı yap :)


Tam 1 ay oldu farkındayım ama merak etmeyin ölmedim daha. Yazar yine sahalarda hdıdjsısk Neyse yeni yılınız mutlu olsun :) Diğer bölümü merak edin diye böyle bir son yaptım umarım hoşunuza gitmiştir. Byuu <33

Sadist And Masochist [B×B] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin