2.Bölüm: Anılar

12.7K 358 370
                                    

*Medya Charlie ;) *

*Mike ilk başta korkmuyordu fakat şimdi korkmaya başlamıştı, evet biseksüel di evet daha önce bi erkekle çıkmıştı ama bu farklıydı. Karşısında bi sadist duruyordu, kendisi mazoşistti fakat bu farklıydı işte daha kötüydü*

*Charlie tekrar Mike'ın üzerine doğru yürümeye başladı ve yüzlerini karşı karşıya konumladı,  Mike'ı öpmeye yeltenmişti ki Mike yüzünü çevirdi*

Charlie sadece gülmekle yetindi :D

"Bir gün benim olacaksın!"

Bi dakika Charlie az önce ne demişti? Benim olacaksın mı? Neydi bu şimdi? neden Mike'a böyle bişey demişti ki? Charlie'ye ne oluyordu böyle? Mike onu büyülenmiş miydi? Hayır bu olamazdı, olmamalıydı, sanki bu duyguyu en son 2 yıl önce hissetmişti.

Flashback

2 yıl önce...

Charlie'nin erkek bi arkadaşı vardı, Alex adında biri mutlu bi ilişkileri vardı fakat Alex Charlie'nin sadist olduğunu öğrenince ondan ayrılmış ve Charlie ona zarar vermesin diye Japonya'ya bile taşınmıştı. Charlie ne kadar uğraşırsa uğraşsın bir türlü Alex'den haber alamamıştı.

Flashback end

Charlie hızlıca işkence odasından çıkıp kendi odasına gitti. Arkasında bir adet şaşkın Mike'ı öylece bırakarak...

*Mike'ın ağzından*

Adını dahi bilmediğim manyaq sadist bana yaklaşmaya başlayınca öpmek gibi bir niyeti olduğunu anlamıştım ve anında kafamı çevirmiştim. Evet yakışıklıydı hemde fazlasıyla ve kolundaki dövmeler onu daha çekici gösteriyordu fakat o beni kaçıran bir sadistdi. Her ne kadar mazoşist olsam da kendi canımı kendim yakmayı isterim karşımdaki sadistin değil!!

Bir süre durdu ve düşündü karşımdaki baştan aşağı siyah giyinimli varlık ve odadan hızlıca çıktı. Neydi bu şimdi? Ne düşünmüştü ki?? Aman banane ne halt ederse etsin.

~23 dakika sonra~

Merdiven seslerinden dolayı aşağı indiğini anladım ve adını bilmediğim o yabancıya seslendim.

"Hey bakar mısın? Heeey!"

"Ne var!"

  İçmiş gibiydi anlamsızca yüzüme bakıyordu biraz tırstmıştım doğrusu, bu adamın beni öldürmesini istemiyordum, ürkek sesimle;

"A-adını öğrenebilir miyim?"

"Adım Charlie, başka soracağın bir şey yoksa salonuma gideceğim."

"Aslında bir şey daha var"

"Ne?!"

"Ş-şey beni kaçırdığından beri doğru düzgün çalışamadım acaba rica etsem kitaplarımı evimden, çantamı da arabadan getirebilir misin. Sınavlarımın bitmesine çok az kaldı 2 sınavım var sadece, lütfeeen"

"Lanet olasıca, tamam ama yarın."

~Ertesi gün~

Charlie erkenden uyanıp Mike'ın şu kitap işlerini halletti ve hepsini Mike'ın bulunduğu namı diğer işkence odasına bıraktı ve salona geçip bir şeyler izlemeye başladı.
Biraz uyanır ve kitaplarını görünce sevinçten bağırır

"Charlieee!!"

Charlie koşarak odaya gelir,

"Ne sikim bağırıyorsun lan!!"

"Kitaplarım... Teşekkür ederim :) Ha bu arada lavaboya gitmem gerek"

Charlie saçlarını karıştırdı ve Mike'ı çözdü ama lavaboya kadar Mike'ın bileğini tuttu. Lavabonun önüne gelince de;

"Kaçmaya falan çalışırsan seni geberinceye kadar sikerim!!"

Mike seslice yutkundu ve kapıyı kapattı.
Biraz sonra içeriden ağlama ve inleme sesleri gelmeye başlamıştı, Charlie hızlıca kapıyı açıp içeri girdi ve;

"Hassiktir!! Şimdi siktim seni orosbu çocuğu!"

  Mike elindeki jiletle deli gibi faça izleri olan kolunu daha da kesiyordu. Charlie, Mike'ın elindeki jiletli alır ve bir çırpıda üstündeki siyah kısa kollusunu çıkararak Mike'ın koluna sarar ve daha fazla kanamasın diye sıkar.
Mike acının verdiği tat ile sırıtır ama göz yaşları hala yere damlamaya devam ediyordur. Daha fazla dayanamayıp Charlie'ye sımsıkı sarılır, Charlie ise yaşadığı şoktan çıkamayıp öylece kalakalır.

*Mike'ın ağzından*

Sarhoş gibiydim, hiçbir şey hissetmiyordum, bunu neden yaptığım hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu. Sanki birisi kollarımı Charlie'nin vücuduna sarmış gibiydi, ona sarılıyordum ve göğsüne kafamı yaslayıp ağlamaya devam ediyordum. Bu yaptığım ne kadar doğru bilmiyorum ama şuan kendimi hiç olmadığım kadar huzurlu hissediyordum ve çok güzel kokuyordu.

Biraz sonra Charlie geriye doğru çekildi ve benden ayrıldı kapıya doğru yürüyerek lavabodan çıktı. Birkaç saniye öylece kaldım yaptıklarımı sindirmeye çalışıyordum, ne yapmıştım ben? Kesik kollarımı tekrar kesmiştim sonra Charlie içeri girip t-shirt ünü çıkararak koluma sarmıştı t-shirt ü hala kolumdaydı.
Sonra ona sarılmıştım, Charlie'ye... Farklı hissetmiştim açıkcası güvende gibi, aah ne saçmalıyorum o bir sadist ve eminim birsürü inanı öldürmüştür. Şuan en son güveneceğim kişi o olmalı,

Yanii... Öyle değil mi??

Sadist And Masochist [B×B] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin