Lucas'ın ağzından:
Gözlerimi açtığımda görüş açıma giren ilk şey koluma takılı serum olmuştu. Hastaneye getirilmiştim ve vücudumun bazı yerleri acıyordu. Biraz daha bulunduğum odayı süzerken telefonuma bildirim sesi geldi, yanımdaki çekmecenin üstündeki telefonuma uzanıp telefonuma girdiğimdeki mesaj birkaç saniyeliğine donup kalmamı sağlamıştı.
Kill.er:
*medyada ki fotoğraf*Sevgilin benimle güvende :))
Lu_lucas :
Sende kimsin? Mike sende ne arıyor?Kill.er: Vücuduna ki ağrıların sebebiyim
Lu_lucas:
Sen.. Derhal sevgilimi bırak! Seni piç kurusu!!Kill.er: Sence de aramızdan çekilmen gerekmez mi? Mike böyle daha mutlu, kafasını bulandırma!
Lu_lucas:
Sana inanmıyorum çünkü Mike beni seviyor seni orospu!Kill.er: Ben yazacağımı yazdım gerisi sana kalmış
Sinirle telefonu sedyeye fırlatmıştım. Bu adam kendini ne sanıyordu? Mike'a daha fazla dokunmasına izin veremezdim. Bir şeyler yapmalıydım ama ne?
~~Ertesi gün~~
Mike'ın ağzından
Yeni yeni uyanıyordum ve gözlerimi açtığımda Charlie'yi elleri cebinde ayakta bana bakarken görmüştüm. Ne yani uyandığından beri beni mi dikizliyordu? Ben hala ona bakarken o konuşmuştu bile
"Günaydın, bana ait olan insan"Ne? Bu neydi şimdi acaba rüya falan mı görüyordum? Gerçi içinde Charlie varsa bu ancak kabus olabilirdi. Yatakta doğruldum ve ayağa kalkıp Charlie'nin göğsünü hafifçe ittirdim.
"Sen gerçek misin diye kontrol ettim de, sanırım kafayı falan yedim. Gerçek olamayan şeyleri de hissediyorum artık"
"Ne saçmalıyorsun Mike, benim işte Charlie hani şu aşık olduğun adam"
"Ne aşık olması be! Sabah sabah eroin mi çektin içine? Ben sana aşık falan değilim"
"Öyle mi?"
Cümlesini bitirdikten sonra öyle sinsice sırıtmıştı ki. Bir an beni yatağa itip becerecek sanmıştım ama onun yerine yüzünü aşağı eğdi ve yüzüme yaklaşmaya başladı. Sanki donup kalmıştım o an ve dudaklarını benimkilere bastırıp öpmeye başladı, biraz sonra elleri belimi kavramış ve bedenimi kendi bedenine çekmişti.
Karşılık vermemeye çalışıyordum ama bu çok zordu daha fazla kendimi tutamayıp dudaklarımı araladım ve o an dilini ağzıma sokup öpmeye devam ediyordu. Bu yaptığımız yanlıştı hemde çok ama kendimi durduramıyordum,
Sanırım hoşlandığım kişi Lucas değildi. Duygularımdan emindim artık Lucas ile öpüştüğümüzde ona karşı sadece hoşlantı vardı ama Charlie sanki aşk ile öpüyordu. Nefessiz kalınca ayrıldım.
"Bu yaptığın doğru değil?"
"Benden hoşlanıyorsun!"
Kendimi geri çektim ve ellerini belimden çektim.
"Ben Lucas ile-"
"Ah kes artık yalanı! Biliyorum işte inkar etme!"
"Diyelim ki hoşlanıyorum, ne olacak hm?"
"Egom tatmin olacak"
"Pisliğin tekisin Charlie, derhal çık git odadan"
Yatağa oturup sırtımı yatak başlığına yaslamıştım ve dizlerimi kendime çekip etrafa bakıyordum.
"Pekala gidiyorum fakat aklımda ki sinsi planlar ile geri döneceğim güzelim"
Yine bir sinsi sırıtış, güzelim mi demişti? Ya bu çocuk cidden hem kalas hem yenilesice bir marshmellow gibi.
Yatakta o şekilde bir süre kaldıktan sonra Charlie elinde uzun siyah bir ip ve siyah bir çanta ile geri geldi eşyaları yere bırakıp kapıyı kilitledi.
"Hey! Niye kilitledin? Ve onlar- O ŞEY KIRBAÇ MI?"
"Gereksiz gürültü kirliliği yapıp kulaklarıma zarar veriyorsun kes sesini!"
Seslice yutkunmuş ve yatağın en uç noktasına gitmiştim. O sırada Charlie çantadan siyah bir 2 tane siyah kelepçe çıkardı ve bana doğru yaklaşmaya başladı.
"Onları bana t-takmayacaksın değil m-mi?"
Sorumu yanıtsız bırakıp sertçe bileğimi çekerek kelepçenin birini taktı diğerini de yatağın kenarına geçirdi. Ne kadar tepinsem de nafileydi bu sadece Charlie'yi daha da kızdırıyordu bende oluruna bırakmaya karar verdim. Diğer kelepçeyi de bilek ve yatak başlığına geçirince yatakta yüz üstü şeklini almıştım. Arkama dönemediğim için sadece sesleri duyabiliyordum, çantadan bir şey çıkarmıştı ve yatağa geldi t-shirt ümü kesmeye başladı ve parçalayıp üst kısmının çıplak kalmasını sağladı.
"Demek sonunda işkence göreceğim, ahh bunu en başında yapmalıydın zevk almak için sabırsızlanıyorum"
Tekrar bir şey demedi ve yataktan inip bir şey daha aldı. Yere hızla ve sertçe vurunca bunun kırbaş olduğunu anlamıştım. Hiçbir şey demeden aniden kırbacı sırtıma geçirmişti.
"AAĞHHH!!!"
İlk başta canım çok acısa da sonradan bu acı zevke dönüşmeye başlamıştı ki bir kere daha geçirdi.
"HASS SİKTİR B-BU ÇOK A-ACI-"
Daha fazla konuşamamıştım vücudumun her yeri bitkin düşmüştü gözlerimin karardığını hissediyordum ki Charlie bacaklarıma oturup soğuk ellerini sırtımın kabaran yerlerinde gezdiriyordu.
"Sen küfür eder miydin güzelim? Neyse hoşuma gitti aferin"
Bu sefer de ben sessiz kalmıştım, bacaklarımdan kalkıp kelepçeleri çıkardığını bileklerimde oluşan rahatlama ile anlamıştım. Vücudum normal zararlara alışıktır ama ilk defa kırbaçlandığım için hemen bitkin düşmüştüm. Beni sırt üstü çevirip kucağıma oturdu ve üstündekinden kurtuldu.
(Y/N: Bundan sonrası yiyişme kısmı olacak haberiniz olsun :)Artık ikimizin de üstü çıplaktı ve ben yine bu çocuğun kaslarına bakakalmıştım. Üzerime yattı ve vücutlarımızın birbirine değmesini sağladı. Bu his... Dehşet verici şekilde güzeldi, sırtımda büyük bir acı ve göğsümde bir adet Charlie. Boynuma doğru yaklaştı ve hafifçe dil darbeleri ile boynumu yalamaya ve emmeye başladı, biraz sonra da bunların yerini ısırıklar ile devam ettirdi.
"Immh Charlie, b-bu çok- ah güzel"
Boynumda hickeyler bıraktıktan sonra yüzümü ellerinin arasına aldı ve sertçe dudaklarıma kapandı. Hızlı ve sert biçimde öpmeye ve dişlemeye devam etti, alt tarafımda bir şeylerin büyüdüğünü ve sertleştiğini hissediyordum ama bu hangimizinkiydi bilmiyordum.
Tek bildiğim şey bu şekilde devam ederse boşalacaktım.Sesli bir şekilde dudaklarımızı ayırdı ve alınlarımızı birleştirdi. En uygun vaktin bu olduğunu anlayıp konuşmaya başladım.
"Charlie, b-ben-"
Her zamanki gibi sözümü kesmişti ama bu sefer beni öperek, bende karşılık vermeye başlayınca tekrar ayrıldı ve kucağımdan kalktı. Sadece ne yapacağına bakıyordum yatakta doğrulmuştum ki Charlie yerdeki t-shirt, çanta ve kırbacını alarak odadan çıkmıştı.
İçim sesim vicdanım ile birleşmiş bana azap çektiriyordu, ben Lucas'ı aldatmıştım....
Hay gayss, Tanrım sınav haftam anca bitti ve üzerimden baya tır geçmiş gibiyim. Her neyse bu bölüm de baya kelime oldu telafi olarak görürsünüz artık, byuu <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadist And Masochist [B×B]
De TodoBir sadist, mazoşiste aşık olursa ve ikisi de erkekse....