16.Bölüm: Gerçekler Anlaşılıyor

4.1K 203 55
                                    


İyi okumalaaarr <3

Yazarın ağzından devam...

Charlie duyduğu cümle ile Mike'ı sertçe ittirdi ama onu düşüremedi.

"Sen benden habersiz benin odamdaki benim çekmecemin içindeki benim olan kağıtları mı karıştırdın?!!!!! HANGİ HAKLA ULAN, HANGİ!!!"

"Charlie sakin olur mu-"

"Siktirtme sakinini. Söyle başka ne gördün!!!!"

"Neydi... Imm, Alex denen bir genç ama sanırım senin için sadece bir gençten ibaret değilmiş..."

"Mike. Seni şurada ters yatırır düz sikerim çocuk!!" (y/n:Bu küfür, kendisini çok sevdiğim ve benim için değerli olan birine ait. Çok da severim bunu jsıdjdksjd)

"Charlie biraz sakin ol bak lütfen!"

Charlie tekrar sinirlerine hakim olamaz ve Mike'a yaklaşıp bir yumruk daha atar. Yumruğun üzerine yere düşen Mike arsızca gülerek tekrardan patlamış dudağına aldırmaksızın kendinden büyük olan bedene arsızca sırıtır. Bunun üzerine sinirle ona gözlerini diken Charlie konuşmaz ve onun yerine yine Mike konuşur.

"Artık bana anlatmanın zamanı gelmedi mi Charlie!"

"Neyi?!!"

"Gerçekleri..."

++++

Aradan belli bir süre geçer, temizlikçi gelip Charlie'nin odasını temizlerken bu ikili ise Mike'ın odasına geçer. Charlie biraz daha sakindir ve şu an ikisi de yatakta oturup bağdaş kurmuşlardır, Mike gözlerini Charlie'den ayırmazken Charlie'nin gözleri anlamsızca yorgana bakıyordur. Sessizliği bozan yine Mike olur.

"Hadi Charlie, anlat dinliyorum"

"Cidden zorunda mıyım!"

"Bir düşüneyimm.... EVET!"

"Off pekala anlatıyorum"

"Dinliyorum"

"Bipolar teşhisi 14 yaşımda kondu, ailem de benimle uğraşmak istemediği için beni yurta verdi. Alex ile orada tanıştık 4 yıl kadar yurtta kaldım o sırada da Alex ile bir şeyler yaşadık ve yurttan çıkınca da bu devam etti. O okudu ben ise çalıştım küçük bir ev kiraladık ve orada anılar biriktirmeye başladık. Ama bir yardım almadığım için hareketlerim çok bozuluyordu, içimde hayata karşı büyük bir nefret büyüyordu ve bu sadist olmama sebep oldu. Alex bunu istemiyordu ama alışıyor gibiydi meğer siklememeye çalışıyormuş. Hareketlerimi hep uç noktalarda ve anlık yaşamam onu yıpratmış olmalı ki ülkeyi terk etti. Onu her yerde aradım ve ulaşmaya çalıştım ama aramalarım sonuçsuz kaldı ve ben de-"

Charlie'nin cümlesini Mike devam ettirir...


"Sen de bütün hayatın adaletsizliğini insanlara yükledin ve onları kesip biçmeye başladın?"

"Aaahh... Evet ve bundan zevk almaya başladım"

"Peki beni gerçekten seviyor musun?"

"Aaa, şey..."

Kapı tıklatılır ve temizlikçi içeri girer.

"Efendim odayı temizleme işim bitti"

"Aşağıda mutfak masasındaki zarfta ücretin var, çıkabilirsin"

Kadın kafasını sallayıp odadan çıkıp kapıyı arkasından kapatır.
Mike tekrar sorusunu soracağı sırada Charlie ayağa kalkar ve konuşmaya başlar.

"Kalk film izleyeceğiz"

"Bir soru sormuş-"

"Hadi Mike, film beklemez!" (y/n:Ne kadar saçma bir cümle oldu bu :/ )

Mike oflayarak yataktan kalkar ve odadan çıkıp salona gider. Charlie ise elleri cebinde ıslık çalarak aşağı iner.

"Ne tür izlersin güzelim?"

"Bilmem sen seç"

"Ben seçecek olsam sana sormam. Ama sordum :)"

"Duygusal bir şeyler olabilir"

"Tamam ben filmi takarım sen dolabtan içkileri çıkar"

"Şey..."

"Mike sınav falan bitti çocukluk yapma da getir, çok içmezsin"

"Ah, pekala"

Mike mutfaktaki buz dolabından içkileri ve shot bardaklarını alırken Charlie de filmi takip, yukarıdan battaniye ve rula kağıtları getirmiştir

"Bunlar benim için mi?"

"Evet çünkü eminim ki salya sümük ağlayacaksın"

"Yaa!!"

Mike, Charlie'nin omzuna vurur. Charlie ise her zaman ki gibi Mike'ın önüne gelir ve ellerini beline yerleştirir. İki taraftan da sadece nefes sesleri duyuluyordur Charlie kafasını eğip Mike'a bakarken Mike da kafasını kaldırıp Charlie'ye bakıyordur.
Mike ayak ucuna çıkarak burnunu Charlie'nin burnuna dokundurup güler.

Charlie ise hafifçe sırıtır ve Mike'ın dudaklarına kısa bir öpücük kondurup ondan ayrılır ve koltuğa oturup bacaklarını açarak yaylanır. Mike da yanına oturur.

"Kucağıma oturmak ister misin güzelim?"

Mike önce Charlie'ye sonra da kucağına bakar ve teklif ona cazip gelir. Başını sallayıp Charlie'nin açtığı bacaklarının arasına oturur ve sırtını Charlie'ye yaslar. Charlie de Mike'ın saçlarına bir öpücük kondurup kumandayı alarak filmi başlatır.

Bölüm azıcık kısa kalmış olabilir ama farklı olaylar için farklı bölümler yazıyorum. Olaylar da pek uzun olmayınca bölümler kısa oluyor...

Sadist And Masochist [B×B] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin