13.Bölüm: Sınav Günü

4.8K 210 96
                                    


Medyaya Charlie abinizi koydum bi bakıverirsiniz, iyi okumalar :))

3 hafta sonra...

Mike'ın ağzından devam

Sınav günü gelmişti ve aşırı heyecanlıydım birazdan hazırlanıp çıkacaktım. Sınavın başlamasına 2 saat vardı ben ise erkenden uyanıp bir şeyler atıştırmıştım bile, şimdi ise gardıropun önünde ne giyeceğimi düşünüyordum.

"Siyah her zaman kurtarır güzelim, bir pantolon bir sweet yeterli sana"

Gelmişti yine karakterini dürdüklediğim

"Fikrini sormamıştım ama tavsiye için sağ ol. Yine de kendim seçsem iyi olur"

"Sen bilirsin, aşağıda seni bekliyorum giyindiğin zaman çıkarız"

"Ben kendim gidebilirim"

"Ama ben bırakacağım. Hızlı ol beklemeyi sevmem"

O aşağı giderken ben de onun arkasından dil çıkarıp taklidini yapmıştım "hozlo ol boklomoyo sovmom" çok biliyor beyefendi!

Dar yırtık bir kot giyip üzerime sırf Charlie'ye inat beyaz sweet giymiştim. Aşağı indiğimde Charlie telefonu ile uğşarıp sojusunu yudumluyordu.

"Geldim çıkabiliriz"

Cevap vermeden bardağı masaya bıraktı ve arabanın anahtarlarını alıp ayakkabılarını giymeye başladı. Ben de o sırada ayakkabılarımı giymiş ve arabanın yanında onu bekliyordum.

Evin içinden dolu bir poşet alıp yanıma gelmişti poşeti bana uzatıp arabaya bindi peşinden ben de bindim ve poşeti açtım.

"Ne var bu kutuda?"

"Soru sormak yerine açmaya ne dersin?"

Yine ukalalığı üzerinde arabayı çalıştırdı ve ben de kutuyu açtım. Kutunun içinde renkli 4 tane donut duruyordu ve hepsi farklı aromalıydı.

"Donut sevdiğimi nereden biliyorsun?"

Gülümsemiştim.

"Bilmiyordum, sadece tahmin. Bir de sınav öncesi moral olur diye şey ettim"

Bu sefer daha büyük gülümsemiştim

"Çok güzel şey etmişsin teşekkür ederim"

Cevap vermeyince uzanıp dudağının kenarını öptüm.

Araba sürerken ciddi bir hali olsa da öpücüğümden sonra yüz ifadesi yumuşamış ve gülümsemişti. Bunu, yanağında oluşan gamzesinden fark etmiştim.

..Okula gelirler..


Charlie arabayı okulun otoparkına park etti ve bana döndü, yol boyunca ben çikolatalı ve çilekli olan donutları mideye indirmiş o ise aynı ciddiyetle arabayı sürmüştü.

Elini bacağıma koydu ve yavaşça okşamaya başladı, ne yapmaya çalıştığını anlamıyordum (y/n: neresini anlamıyorsun annem. Çocuk "arabada yiyişek" mesajı veriyor işte) sessiz kalmış ve onun gözlerine odaklanmıştım o ise elini biraz daha yukarı çıkarırken elini durdurdum yoksa bunun sonu masum bitmezdi.

"Donutlar için teşekkürler"

Onun bir şey demesine fırsat vermeden arabadan indim. Saatime baktığımda sınava 34 dakika kaldığını fark ettim bu süre zarfında Lucas ile görüşebilirdim. Hızlıca okula girip sınıfımı bulmaya çalışıyordum ki omzuma atılan bir kol ile irkildim, başımı çevirince bunun Lucas olduğunu fark ettim ve ona kocaman gülümseyip sarıldım. O da kollarını belime sardı ve yüzünü boynuma gömdü.

"Seni özledim Lucas"

"Ben de seni sevgilim"

(y/n: Hemen bir yanlış anlaşılma varsa gideriyorum. Kitabın çifti aslında Mike ve Charlie...)

Sarılmamız bittikten sonra sınıflarımızı bulup oturduk. Herkesin sırasının üstünde klasik şeyler vardı; 3 tane resim kağıdı, 4 tane farklı boyutlarda kalemler, cetvel, kalemtraş vs.

Sınavın başlamasına son 2 dakika vardı ve birazdan o ses duyuldu.

"SINAVINIZ BAŞLADI, HERKESE BAŞARILAR"

...Sınav biter...

Molalar ile birlikte sınavı nihayet bitirmiştim, çizimlerimden memnundum ve ilk 5'e gireceğimden şüphem yoktu. Ama Lucas'ın söylediğine göre onunki çok da iyi geçmemişti, yine de canını sıkmamasını söylemiştim ona ve Lucas ile vedalaşıp okuldan çıktım. Etrafta Charlie'yi arıyordum ki biraz ilerde sigarasını içerken gördüm onu ve yanına doğru yürüdüm.

"Gereksiz bir mutluluk olduğuna göre iyi geçti güzellik"

"Evet gayet iyiydi, hem sana kaç defa diyeceğim bana güzellik deme diye!"

"Küçük ayrıntılara takılma bu kadar"

Sigarasını söndürüp yanıma geldi ve kulağıma doğru eğildi

"Arabaya binelim mi güzelim?"

Yüzümü ona çevirdiğimde dip dibe gelmiştik, nefesi sigara kokuyordu ve bu hoşuma gitmişti. Bir an onu gerçekten öpmek istemiştim ama bunun yanlış olduğunu biliyordum. Bunları düşünürken gözlerimi kapatmıştım ve açtığımda aynı pozisyonda Charlie'nin sırıttığını gördüm.

Yavaşça eğilip boynuma uzun bir öpücük bıraktı ve geri çekildi. Ben o anın güzelliği ile sarhoş olurken o da bileğimi tutup çekiştirmeye başladı.

"Hey, kendim gelebilirim"

"Anlık şoktan çıkarsan gelirsin"

Yine sinsice gülmüştü

"Ukala!"

Arabaya bindik ve yol boyunca bir şey demeden eve geldik. Kutuda duran diğer muzlu ve yaban mersinli olan donutları da alıp arabadan indim ve eve girdim. Üzerimden kocaman bir yük kalkmıştı artık tek yapmam gereken sonuçları beklemekti.

Donut kutusunu mutfağa bırakıp salona gittim ve koltuğa kendimi bıraktım ve gözlerimi kapatıp sınavı kazandığım zamanı hayal etmeye başladım....

Sövmekte de hakaret etmekte son derece haklısınız, çok ihmal ettim burayı ama artık daha aktif olacağım çünkü aklımda çok güzel sahneler var. Bir dahaki bölüm 4-5 güne gelir, bekleyiiiiinn, 🌈🌈🌈🌈🌈

Sadist And Masochist [B×B] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin