vopsea

128 31 2
                                    

   Corpul subțire se ridică de pe parchetul rece, îndreptându-se spre baia ce se afla în paralel cu dormitorul său. Căută prin dulăpiorul alb de lângă chiuvetă, găsind cutia de care avea nevoie. Se uită îndelung la cutia din mâna ei, apoi la reflexia ei în oglindă. Inspiră adânc şi se apucă de treabă. Desfăcu ambalajul, împrăştiindu-şi vopseaua prin păr.

   Părul ca abanosul fu peste aproape o oră înlocuit de o culoare pe care pe fată a mulțumit-o.

   Ieşi din baie, fluturându-şi părul acum blond, pentru a-l usca. Simțea de ceva timp momentul unei schimbări, iar acum fu ocazia perfectă.

   Îşi zâmbii în sine, aşezându-se în fața ferestrei, privind cu atenție peisajul de afară. Un nor negru amenința ploaie, asta făcând-o să zâmbească, ştiind că în curând va auzi tunete.

   Se apropie de pat, însă când văzu aşternuturile galbene strâmbă dezgustată din nas. Îşi luă perna, descotorosind-o de materialul galben pal, aruncându-l departe de ea imediat, ca şi cum acea culoare i-ar fi ars mâna. Se încruntă privind restul patului înfăşurat încă în acele cearşafuri. Oftă, însă colțurile gurii i se ridicară imediat cum auzi primul tunet în spatele ei. Îşi închise ochii pentru câteva clipe, aşezându-se în final pe jos, aranjându-şi confortabil perna sub cap.

   Închise ochii, gândidu-se la ce avea să facă mâine. Poate va ieşi afară, având în vedere că va fi o atmosferă specifică după o furtună cu tunete şi fulgere. De abia aşteaptă să iasă, să vadă lumea că ea încă trăieşte.

___

încă nu ştiu ce o să se întâmple cu această carte, really. dar simt nevoia de a scrie mult aici, deci da, alt capitol într-o zi, mhm.

cold stormUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum