თავი 1

1.8K 109 3
                                    

        ის ჩემი ბიასიი იყო წლების განმავლობაში.. უნივერსიტეტი მისი ნახვის ოცნებით დავამავრე, ასევე ამ ოცნების გამო ვმუშაობდი დღე და ღამე რომ ფული შემეგროვებინა და კორეაში წავსულიყავი, მე თვითონ კორეელი ვარ .. უფრო სწორად დედით კორეელი ვარ მამით ფრანგი.. ახლა ამერიკაში ვცხოვრობთ... უფრო სწორად ვცხოვრობ.. ისინი ავარიაში დაიღუონენ, მაგრამ ამ თემას ნუ გავიხსენებთ დღეს..მოკლედ, დადგა ის საოცნებო დრო, როცა მაქვს საკმარისი ფული კორეაში დასაბრუნებლად.. და ჩემი ბიასის სანახავად, ვაპირებ 2 თვით იქ დავრჩე, სამსახურშიც შვებულება ავიღე და სახლიც მეზობელს ჩავაბარე.. დამპირდა რომ ყურადღებას მიაქცევდა..თვითმფრინაცში საოცარი მზის ამოსვლის ხედი იყო.. მინდოდა წამი გაჩერებულიყო და მთელი ცხოვრება იმ სილამაზისთვის მეყურებინა.. მეყურებინა როგორ აფერადებს მზე ღრუბლებს წითლად, და მე ამ ყველაფერს ზემოდან ვუყურებდი, ღრუბლები ჩემს ქვემოთ იყო.. საოცნება იყო... კორეაში არც ისე მალე ცავფრინდით, რომ ჩავედი ტაქსი ავიყვანე და ჩემი სასტუმროსკენ წავედი, რადგან ფული საკმაოდ ბევრი მქონდა თავს უფლება მივეცი კარგად დამესვენა და ამიტომ მდიდრულ სასტუმროში დავბინავდი..გავიგე ბითიესის ფანშეხვედრა როდის იყო , გადავწყვიტე დამესვენა ცოტა და 1 კვირაში შეხვედრაც იყო, ამიტომ ბარგის ამოლაგება დავიწყე..თან ვფიქრობდი რას გავაკეთებდი როცა ჩემს ოცნების კაცს შევხვდებოდი.. ალბათ გული წამივა, მაგრამ ეგ არ მინდა, მინდა მოვეწონო, გულ წასულები ნაკლებად მოსწონთ ხოლმე უმეტეს შემთხვევაში... ან რა უნდა ჩავიცვა, ან თმას რა ვუყო, ჩემ გრძელ თმას, ალბათ როგორც ყოველთვის გავიშლი .. ტანსაცმელს კი არვიცი რა მოვიფიქრო.. მინდა სექსუალური ვიყო და თან ბ**საც არ ვგავდე, რაღაც შუალედი მჭირდება, რაღაც განსაკუთრებული, რაღაც აღმაშფოთებელი.. ამ ფიქრებში ვიყავი როცა ჩემმა უფროსმა დამირეკა.. ტელეფონს დავხედე და მინდოდა იქ მოვმკვდარიყავი, რატომ რეკავს მე ხომ შვებულებაში ვარ..

•Do You LoVe mE?• (დასრულებული)Where stories live. Discover now