თავი 2

989 86 3
                                    


   ლიფტში შევდიოდი , შუგაც შიგნით შემოვიდა..

-ჰეი -მითხრა და თვალი ჩამიკრა.

-ჩემგან რა გინდა?

-მოიცა დავფიქრდე.. ჰმმ.. აი ეგ ტკბილი ტუჩები მინდა-მითხრა მოურიდებლად. აახლა გავწითლდები.ამ სიტყვებმა აშკრადა იმოქმედა ჩემზე მეც მომინდა მეკოცნა.. არაამქვეყნიური თვალები აქვს, მის თვალებში ჩაძირვა მინდა, ვაშტერდები მიახლოვდება, უფრო და უფრო ახლოს მოდის, ჩვენ შორის მანძილი თითქმის აღარ არის ახლა გული წამივა, ჩემკენ იხრება და კოცნას აპირებს , თვალები ნელა დავხუჭე და პირი ოდნავ გავაღე.. მის კოცნას ველოდებოდი, როცა სიცილის ხმა გავიგე, თვალები გავახილე, ჯანდაბაა მე დამცინის, ეს იდიოტი რატომ იყო ჩემი ქრაში, ხელლები გადავაჯვარედინე და როგორც კი ლიფტი გაჩერდა გავედი, კლუბში შევედი, დალევა მინდოდა, ამდენი ნერვიულობა და მერე კიდევ შუგას დაცინვა,სუნთქვა მეკვროდა, ბართან მივედი და სასმელი შევუკვეთე, ვიცი ბევრი არ უნდა დამელია , არც დამილევია მხოლოდ რამდენიმე ჭიქა.. გვერდით ვიღაც ბიჭი დამიჯდა..

-გამარჯობდა..-პასუხი არ გამიცია.-აქ რატომ სვამ მარტო?

-რთული დღე მქონდა-ამოვილუღლუღე და კიდევ ერთი ჭიქა დავლიე.

-მე გამოსწორება შემიძლია.-მითხრა და ფეხზე ხელი დამადო.ვცადე გამეწია მაგრამ ადგილიდან ვერ დავძალი მიჭერდა და ეს მტკივნეული იყო.

-არა გაიწით.

-რატომ ლამაზო, შემიძლია დაგეხმარო. შენც უკეთ გახდები.

-არ შემეხო.-ჩემი ემოციურობის და სასმელის გამო ცრემლები წამსკდა.

-გითხრა გაიწიეო.-ვიღაცის ბოხი ხმა გავიგე, შემდეგი რაც მახსოვს არის ის თუ როგორც ჩამაწვინა ლოგინში.მისი თბილი მკლავები ვიგრძენი და იმდენად მთვრალი ვიყავი გადავწყვიტე რომ თვალების გახელა საჭირო არ იყო.

სამაგიეროდ დილით გავახილე ფართოდ როცა გავაანალიზე ჩემ გვერდით ვინ იწვა.. ისეთი შეგრძნება მაქვს რომ სიზმარში ვარ, იუნგი ჩემს გვერდით, თან მქონი წელზემოთ შიშველი, წამოვიწიე, ჩვენ შორის რა მოხდა , მე მაცვია, ანუ სავარაუდოდ არაფერი, აქ რა უნდა, ან როგორ ამოვიდა, ან კარი როოგორ გააღო, ღმერთო რა სიმპათიურია? ახლა რომ ვუყურებ იმაზე ბევრად უკეთესია ვიდრე ფოთოებში.. თავი მის სახესთან ახლოს დავდე და მის სახეს დაკვირვება დავუწყე.. ასეთი ფერმკრთალი, ლამაზი წითელი ტუჩებით.. ნეტა ადამიანია? ამ ფიქრებში ვიყავი როცა შეიშმუშნა, ხელი რომელიც ჩემს მუცელზე ედო უფრო მეტად მომხვია და ნელა გაახილა თვალები.

•Do You LoVe mE?• (დასრულებული)Where stories live. Discover now