ბოლოს მომიღებს ასე ლაპარაკი თუ გააგრძელა, ეს იდიოტი რააატოოოოოოო მომწონდაა???
გავიწიე და უფლება მივეცი შემოსულიყო..
-აბა , რას აკეთებს ანი როცა სახლში მარტოა?-მკითხა და მიმოხიედა , მერე დივანზე წამოწვა, თითქოს საკუთარ სახლში იიყო..
-კატებს იჭერს და ატყავებს.-სერიოზული სახით ვუთხარი.
-გგონია ვხუმრობ? სერიოზულად გეკითხები-მკვლელი მზერით შემომხედა, ასე მგონია ახლა ჩემს მუცელს გახვრეტს თვალებით.
-ღმერთო შეწყვიტე შუგა..-ვთქვი და თვალები მაგრად დავხუჭე.
-რამე დაგიშავე? რა მოგივიდა? -გაკვირვებულმა მკითხა.-ან რა შევწყვიტო?-თვალები გავახილე მაგრამ შუგას არ შევხედე.-ანი გინდა რომ წავიდე?
-იცი ჩემთვის ვინ ხარ? გინდა იცოდე ჩემთვის ვინხარ? ჩემი ოცნება იყავი, აუხდენელი ოცნება იყავი იუნგი, შენს სიყვარულში გავხდი ასეთი, შენ გარეშე ვერ წარმომიდგენია რა ვიქნებოდი, შენ ხარ დასაწყისი და დასასრული, შენ იყავი ის ვიზეც ღამე ვფიქრობდი, დღეც და ყველგან და ყოველთვის, და ასეთი ადამიანი , ასეთი მნიშვნელოვანი ვინმე ახლა მიდგახარ წინდა მეუხეშები, საკუთარ თავს ვუმტკიცებ რომ არ მიყვარხარ და ბავშური გატაცება იყო მაგრამ ვიტყუები იუნგი..-გავჩერდი, შუგას პირი ღია აქვს და გაურკვეველი გამოხედვით მიყურებს- იუნგი, რამე თქვი სანამ მოვკვდებოდე კარგი?
-ააააჰამ, ჰო უხერხული მომენტია, ანუ გიყვარვარ..
-ჯანდაბა.. იუნგი მარტო ყოფნა მინდა.. შეგიძლია წახვიდე?
-რატოო? შენი საყვარელი ადამიანის გვერდით არ გინდა? მეგონა თქვი რომ გიყვარვარ.
-კიდე ერთ სიტყვას იტყვი და აღარ მეყვარები.-ეშმაკურად ჩაიცინა , წამოდგა, ეს რას ნიშნავს? მაშინებს.. ჩემკენ მოდის, ნაბიჯებს უკან ვდგამ.-რას აკეთებ?-ტუჩებზე თითები მომადო, ანუ გამაჩუმა, ახლა რას აკეთებს, აჰჰ ისევ უნდა რომ გამაცუროს? ახლა კოცნას აპირებს მაგრამ მე თვაკებს არ დავხუჭავ, თვალები გახელილი მაქ და ველოდები როდის დაიწყებს სიცილს.. მაგრამ არ დაუწყია სიცილი , ტუჩებზე მის სუნთქვას ვგრძნობ.. თავისი რბილი ტუჩები ჩემს ტუჩებს შეახო, აი ამ წამს გასკდა ჩემი გული.. მკოცნის, ისე ტკბილად.. არ მინდა რომ მომშორდე იუნგი, მინდა ტუჩებზე სამუდამოდ გგრძნობდე, ვფიქრობდი გულში, თვალები ნელა დავხუჭე, პირში ენა შემიყო, ჯანდაბა.. რა სასიამოვნოა, პირველი კოცნა... ვიცი რო წარმოუდგენელია მაგრამ ასე გამოვიდა.. ნელა მომშორდა, თვალები ისევ დახუჭული მაქვს , ვიგრძენი როგორ მაკოცა სველი ტუჩებით ყელში, ლავიწებზე.. თვალებს არ ვახელ, თმა გადამიწია და თავისი კვალი დატოვა ჩემს ყელში.. ნელ ნელა ქვემოთ ჩადის, ვგრძნობ ჩემი საცვალი როგორ სველდება, ძალიან თბილად მექცევა, იქნებ იცის კიდეც რომ ქალიშვილი ვარ, მთელ ტანზე მკოცნის, უფრო უხეში წარმომედგინა, ის ხომ შუგაა, ასეთი უხეშობის შემდეგ ასე როგორ შეუძლია, გული ძალიან სწრაფად მიცემს, საცვლებთან არის, ვერც კი შევამჩნიე ჩემი კაბა როდის მოაშრა ჩემს სხეულს, მმკოცნის და საცვალს ნელნელა დაბლა წევს, სიამოვნებისგან კვნესა აღმომხდა.
YOU ARE READING
•Do You LoVe mE?• (დასრულებული)
Romance-მაპატიეთ მაგრამ, ჩვენ ისევ რთული გრაფიკი გვაქვს და ურთიერთობისთვის დრო არ გვა..-შუგამ სიტყვა გააწყვეტინა.. -და თქვენ ხვდებით ვინმეს?-ბიჭებმა გაკვირვებული მზერა ესროლეს, მეც გამიკვირდა.. იუნგიმ წარბი ასწია..-პასუხის გაცემას არ აპირებთ?-ვიგრძენი როგო...