2.Bölüm

34 3 0
                                    

Sanki Fatihin tek bir dokunuşu benim hayatımı değiştirecek de ben bu hayata tekrar gelecekmişim gibi oluyor ve olacak.

Fatih bana dövüşeceğiz dediğinde nedense hiç yabancılaşmadi bana. Sanki herzaman dövüşüyormuşum gibi. Fatih yani kahvemsi gözlü adam ayyildizli bıçağını tutmuş bana gel diyordu. Tabiki ben durur muyum durmam. Hemen kan kırmızısı muştam i parmaklarımın arasına alıp Fatihin yanına gittim ve
- Hadi yapalım şu işi
Efsane gaza gelmiştim kendimden hiç böyle bir performans beklemiyordum. Fatihle birlikte yürürken yaklaşık 3-4 tane adam önümüze çıktı Fatih bana bi bakış attıktan sonra adama doğru yürümeye başladı. Adamdan ilk hamle geldi ama Fatih onu tek hamlede yere serdi. Ve ben bunu niye düşünüyordum? 2 adam üzerime doğru geliyorken muştam i daha sıkı kavradım an birisi o iki adamı bir anda yere serdi gözlerime inanamıyordum 2 tane biri esmer biri sarışın büyük cüsseli adam o iki adamı yere sermişlerdi. Ve benim ağzım resmen o şeklinde olmak üzereydi.

Adamlar resmen birbirine vururken bende onlara yardım ediyordum. Bir an önümde bir adam belirdi ve göğüs kafesime doğru bi yumruk geçirdi. Canım o kadar açıyordu ki anlatmak yetmez.Bu sırada bana vuran adam başıma ayaklarıyla vuruyordu. Ve ben kendimden geçmek üzereydim. Ama bir an beni tekmeleyen adamın yanında başka bir adam belirdi ben hiç birşey anlamıyorken gelen adam bana tekme atan adamı bıçakladı veya herhalde bıçakladı. Bıçaklayan adam herhalde kahvemsi gözdü. Kalbim git gide hızlanırken kahvemsi göz beni kucağına aldı bir adama arabasını getirmesini söylediği an bir kurşun sesi duydum. Ne olduğunu anlamadan yere düştüm konuşmak istiyordum Fatih diye bağırmak istiyordum ama nafile ağzımda bir an demir tadı geldi. Hiç bişey anlamıyordum benim kaderim nasil bir şeydi? Bunları düşünürken dayanamadım ve gözlerimi kapattım......

....

Gözlerimi açtığımda karanlık bi odadaydım.
-Noluyo lan
Bir an bir ses duydum
-Oha o ses ne?Biri mi var?Hey!
Cızırtı..
Korkmaya başladım ha noluyo aq.Ufff. Lan şu adam nerde neydi ismi?.Hah Fatih. Lan allahım sen beni koru.
-Fatihhh!.Lan nerdesin?Cidden şu anda kurşunun tam olduğu yerde yani(karnım)hiç acımıyordu teknolojiye bak arkadaş!!

Bir dk bir dk bu adamı neden çağırıyorum ben?Yoksa o kahve gözlerine aldanıp??
Hayır hayır..Sakin ol Deniz! Tamam. Şuan karanlık bi yerdeyim ve kimse bana cevap vermiyo.Kesinlikle!!!. Evet seyirciler karşınızda zeki Deniz . Uff tmm be iç sesim. Evet konuya dönüyorum şuan bir kapalı alandayım her an ölebilirim.

-Merhaba küçük hanım.
Hıı?Ne var lan ne istiyonuz diceksin ama ne bilem insan diyemiyoki.
-Hay arkadaş neler yaşıyorum ben?
-Ben Fatih.
Ne? Vetefe lan Fatih ne alaka?
-Fatih?Sen?
-Herhalde bana güvendin?Ah yapma!Bak Deniz Sayıcı!(Sayıcı derken bağırdı ve kulağımı sağır etti.)Ya babanın ve annenin yanına gidersin yada bizimle iş birliği yaparsın!!

Ne?bir dakika babanın mı dedi o?İnanamıyorum bu adamlar..Babam..Annem??Anlayamıyorum.
Yani bu adamlar annemi ve babamı mı şey ettiler!!.
-Sizi adi pislikler it oğlu itler. Siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz.Demekki siz öldürdünüz benim anamla babamı!!!

Şuan hiçbirşeye inanmıyordum..Nasıl olur Nasıl? Gözlerimden akan yaşlara dur diyemiyordum!Yaşlarım nolur durun nolur..
Annem ve babamı bu eşkiyalar öldürdü ve bende onların haddini bildirmezsem Deniz Sayıcı değilim!!
-Küfür yok küçük hanım. Evet maalesef senin anneni ve babanı biz öldürdük. Açık sözlü olduğum için kusura bakma lütfen.Evet gelelim yapacaklarına.. Pekala sen küçük hanım an itibariye bir "AteŞsin "
Ve Ateşler suçluları yok eder!!

Ne?
Atéş mi?
Suçlular mı?
-Ne yani şimdi annem ve babamın suçlu olduğunu mu kastediyorsun?
-Tam isabet küçük hanım!Senin o annen ve baban iş birliği yapıp bizim liderimizi öldürdüler ve bizde onları yatakta sevişirken öldürdük.Mutlu öldüler canım.

İnanmıyorum!Kimseye inanmıyorum! Şuan herkesin kulağını sağır edebilecek şekilde çığlık atıp ağlıyorum. Annem ve babam kimseyi incitmezler yapmazlar öyle şeyler!.Hayır yalan söylüyorlar kesinlikle öyle!! Ben niye burdayım hala niye?Niye kalkamıyorum ayağa niye bişey yapmıyorum diye düşünürken boynum uyuşmaya başladı. Tam arkamı dönüp bir şey diyecekken yere yığıldım. Noluyo bana allahım noluyo?.
-Biraz düşün istersen .dedi bir ses ama kimseyi göremiyorum. Ta ki gözlerim kapanana dek...

Merhaba canlar bu ilk kitabım inşallah çok kişi okur ve sever ..☺

Sevgilerleeeee.....

Hain(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin