O andan itibaren sadece korkuyu hissettim. Evet sadece o. Yerde yatan bir kız ben ve Selim Ateş. Gözlerimi büyüttüm ve sadece o ikisi arasında gözlerimi gezdirdim. Küçücük çocuğu öldürmüştü.Hala elinde tabanca vardı ve ben bu şansı geri tepmeyecektim...
........
Bengü Karasu'dan
Ne zamandır onu arıyorum ama hakkında hiçbir iz yok. O gün o gittiğinden beri telaş ve korku ruhumda çarpışmıştı. Ona birşey olmamalıydı o bana annesinden emanetti. Kaç gündür polise haber versem mi diye bekliyordum ama polisi katmak istemiyordum. Sadece onu bulup uzun uzun sarılmak istiyorum. Şu an tek kişilik koltuğumda oturmuş şakaklarımı ovuyordum. Ne yapabilirdim? O nun hiç bir düşmanı yoktu ve o sadece evde oturur ve bazen de köşedeki parka girer müzik dinlerdi. Öyle kötü bir şey de yapmazdı hele okula hiç gitmezdi.
Sadece korkuyordum. Yiğit'i arasam mı diye düşünüyordum. Evet onun da haberi vardı Deniz'in kaybolmasında ama yapıcağım bir şeyi yoktu çocuğun. Ani bir karar ile ayağa kalktım acaba bir otelde kalıyor olabilir miydi? Kalsa bana haber verirdi. Ama olsun. Otelleri aramayı hiç düşünmemiştim. Ama bizim gruptakilere söylersem teker teker otel arayabilirdik. Hemen kot pantolonumdan telefonumu çıkartıp bizim whatsapp grubumuzu açtım ve mesaj yazmaya başladım.
Sen:Gençler birşey soracağım bakın hele.
Canışko:?
Atasay:Ne var ya akşam akşam?
Svg Yiğit: Hele demene kurban hdnhdjdjd
Sen:Deniz ile ilgili bir konu. Düşündüm ki acaba otelleri mi arasak? Belki bir oteldedir. Yiğit sen sizin voleyboldaki takımı ayarla Can sende sizin şu sokaktakileri ayarla Ata sende benimlesin olur mu?
Svg Yiğit:Tamam da sevgilim otel arıyacağız derken?
Sen:Bildiğin otellerin kapısına gireceğiz ve Deniz'in fotosunu göstereceğiz.
Atasay: Yuh kanki reseptekiler nerden bilecekler o kadar insan içinde?
Canişko:Ya ayn olm hem bizene kızdan.
Atasay: Lan malak, kız Bengüşe emanetmiş zaten ne ısrar ediyorsun yürü git.
Svg Yiğit: Ayn cancan zorlama sende. Tamam sevgilim bizde o iş. Şimdi sen o güzel ellerini yormada git uyu.
Sen: Tamam çok sağolun gençler.
Telefonumun ekranını kapattım ve düşünmeye başladım. Acaba birisi kaçırdıysa onu?hayır hayır o kendini kurtarır kötü bir şey olmaz ona. Ama bende Bengü Karasu isem bütün otellere tek tek bakıcağım.Saat baya bir geç olduğu için gözlerim kapanmaya başlıyor ve ben hiç direnmeden gözlerimi kapatıyorum..
........
Güneş'in ışığı ile gözlerimi araladığımda baya erken olduğunu fark ettim. Uyuduğum koltuktan kalktım ve banyoya doğru yürümeye başladım. Banyo yapmak bana huzur veriyordu ama genelde pek fazla yapmayı sevmezdim. Şuan zorunluydum. Üstümdeki herşeyi çıkarım pembe çamaşır sepetine attım, suyu açmaya başladım ama su nedense çok sıcak ve ben sıcak su hiç sevmem. Suyun biraz soğumasını bekledim ve hemen soğudu. Yavaş yavaş zayıf vücudumu yıkadım ve köpürttüm. En son saçlarımızda yıkayıp suyu kapattım. Ve derhal bornozumu giyinip odama gittiğim gibi gardolapımı açtım. Dolabımda çok fazla kıyafet yok çünkü çok kıyafet sevmem genelde kot pantolon en iyisi. Gözüme kestirdiğim bordo kot pantolon ve beyaz bana baya büyük gelen geniş tişörtümü giyindim. Hiç beklemeden saçımı kuruttum ve saçlarımı bol bir topuz yaptım. Evet hazırdım ve hemen Atasayı aradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hain(TAMAMLANDI)
Actionİnsan bazen sadece bir tek güvenebileceği olmasını ister.Evet onu bulur ama her hareketinde kaybeder ve bu acı onun için hep fazladır... -Ben sende kayboluyorum Fatih! Ama sen her zaman benden uzaklaşıyorsun! Dayanamıyorum anlıyor musun?Kalbim senin...