O, onu nasıl öptüğümü bende bilmiyordum ama iyi bir iş çıkarmıştım. Ama onu özleyecektim. Onun ağzındaki o bal tadı beni benden almıştı. Ve kesinlikle o tadı unutmayacaktım.
-Artık beni dinleyecek misin?
Evet şuan o itin yanında oturuyor olabilirim, evet arabada hemde ön koltukta oturuyor da olabilirim. Ve beni gıcık ediyor da olabilirdi. Ama en sonunda ondan öfkemi alacaktım.
-Ne istiyorsun benden?
-Dinlersen sevinirim canım.
-Lafını bil konuş!
-Tamam sakin! Şimdi beni dinleyeceksin. Şu karşıdaki okulu görüyor musun?Okulu görünce nefesim kesilmişti. Ağabey bu nasıl bir okul lan?Mavi cam, beyaz duvarlar ve 4 katı ile kocaman ve göz kamaştırıcıydı.
-Hı hı.
-Pekala oraya gideceksin 2. sınıf olan bir çocuk var seni sınıfta bekliyor ama şuan derste. Ve sen onun için izin kağıdı alacaksın. Kız sarı saçlı ve gözleri biraz çekik. Küçük bit tipi var.Şimdi git onu bul.
- Ben çocuğa ne diyeceğim de?
-O seni biliyor. Elinden tutup getir.Daha fazla soru istemiyorum!?
Çattık! Bu adama gıcık oluyordum. Ve olmaya devam edeceğim. Hayvan herif!
Arabadan indim ve okula doğru yürümeye başladım. Etraf çok pis kokuyordu!Bu çocuklar nasıl burada kalabiliyorlar ki?.Ve evet yine düşünürken birisi benim bebek düşüncelerimi böldü.
-Pardon?
Kafamı çevirdiğimde 40-45 yaşlarında olan bir adam vardı.Ve nedense çok genç gösteriyordu. Siyah saçları ve tombul göbeği ile tam bir amca.
-Ah merhaba!Ben kardeşimi almaya gelmiştim ama?
-Hah sizdiniz demek buyurun buyurun!
Normalde okullarda böyle olmazdı ama? Normal okullarda isim ve soyad isterlerdi. Tabi Selim Ateş haber verir ise böyle olur.Tamam!Deniz! Yeter! Odaklan!
Adama gülümseyip okulun içine doğru yürüyordum okul cidden çok güzeldi.Ayakkabılarıma baka baka yürüyorken burada olan liselilerin sesini fark ettim. Pis ergenler!
- Yavru! Gelsene bizim eve!?
-Siktir git! diye tısladım.
-Ateşli hatun çıktı ha?
Onlar böyle konuşurken takmadım ve okula girdim.Okulun kendisi beyaz olduğu gibi içide bembeyazdı . Ve an itibarı ile ne yapacağımı bilmiyordum.Lanet olsun! Lanet olsun! ya ben?
-Hanımefendi?
Başımı nihayet ayakkabılarımdan kaldırdığımda bana seslenen ufak tefek olan kadını gördüm.Eşarp cidden ona çok yakışmıştı ve gözleri çok güzeldi. Ama şuan bunu düşünmemeliydim.
-Merhaba ! Ben müdür yardımcısını arıyordum ama?
-Tabi buyurun.
Hiç beklemeden kadını takip etmeye başladım ve gözümü ayakkabılarıma diktim. Merdivenleri gördüğümde çıkıp çıkmamakta kararsızdım. Acaba şuan çekip gitsem o it beni bulur muydu?Evet bulur. Bu düşünceden sıyrılıp merdivenlere çıkmaya başladığımda kadının çoktan gitmiş olduğunu gördüm ve hızlandım. Hah oradaydı. Merdivenlerin hemen yanında tuvalet vardı ve karşısında koridor. Koridora doğru döndüm ve yürümeye başladım. O kadın koridorun sonlarına doğru bir kapıda durmuş beni bekliyordu. Adımlarımı hızlandırıp kadının yanına gittiğimde eli ile içeriyi gösterdi ve bir hışımla içeriye daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hain(TAMAMLANDI)
Actionİnsan bazen sadece bir tek güvenebileceği olmasını ister.Evet onu bulur ama her hareketinde kaybeder ve bu acı onun için hep fazladır... -Ben sende kayboluyorum Fatih! Ama sen her zaman benden uzaklaşıyorsun! Dayanamıyorum anlıyor musun?Kalbim senin...