3.Bölüm

25 1 0
                                    

Tekrar gözlerimi açtığımda yine lanet olasıca aynı yerdeydim ama bu sefer oturuyordum. Önce sağıma baktım sonra soluma tabiki yine karanlık. Allahım sen bana yardım et.
-Uyandın bakıyorum küçük hanım.
Allahuekber. Tövbe bismillah aklım çıktı. Hı?Fatih?Pislik!
-Lan gerizekalı niye kapattın beni buraya?
Kıkırdadı.
-Doğru konuş canım. Dedi demesine de elinde bişey vardı onun. O ne la? Kumandami o?
- Ne yapıcaksın bana ne istiyosun benden?Yazıklar olsun sana! sizin gibi itlere kanmamalıydım.
-Evet tekrar sadade gelelim güzellik. Biraz düşünmüş olmalısın şimdi tekrar soruyorum. Öbür dünyaya mi gitmek istersin yoksa yaşamak mi?

Cidden zor bir karar benim için. Ama ben ne işe yarayabilirim ki? Güzel bi kızda değilim.
Kısa sarı saçlarımla ve yeşil gözlerime de ilgi çekmiyorum. Ne yani ben fahişelik mi yapıcaktım. Yok artık!
- Ne yapmamı bekliyon olum?
-Bunu.
O anda bir kız çığlığı duydum. Nerden geliyo bu ses ya?
Tak!önüme bir bıçak düştü aslında emin değilim. Muşta da olabilir.
-Eğil.dedi pislik Fatih
Eğildim. Ana muştaymış ya bu la.
- Ne yapicam bununla?
-Sence? Onunla saklanbaç felan mi oynamayı düşünüyorsun?
Uff tamam be!.Tekrar konuşmaya başladı.
-Sen artık bir "Ateş"olduğuna göre isminde değişti. İsmini öğrenmek ister msin küçük hanım?
Yeni isim ve yeni soy isim mi? Nasıl yani? Cidden merak ediyorum. Şuan ölümün kıyısında olsam bile bunu öğrenmeden ölmücem.
- Ne?
-Naz Ateş
Naz mı? Iyyyyy o ne be.
-Şimdi ben den ne yapmamı istiyorsun niye ismimi soyismimi değiştirdin?
-Çünkü sen onlara layık değilsin!!Diye adeta kükredi.
-Nasıl yani?
-Soru sormak yok sen artık Naz Ateş'sin ve benim karımsın.

Ne? Karımsın mi ? O da mı Ateş yani? Ve ben bunları düşünürken devam etti.
-15 dk sonra göreve gidiyoruz yerdeki muştayı al ve beni takip et!
- Tamam sakin!
-Aferin böyle ol.
Pekala şuan kötü bir şeye bulaşmış olabilirim.Kesinlikle!Ama ölmek yerine bunu yapabilirim.Dayanabilirim. Bunlar sadece bir kać görevden ibaret.
Fatih spor ayakkabısının ucuna basa basa önümden geçti. Tamam!sakinim!...

Önümdeki hakiki demir muştayı alıp ayağa kalktım. Bir anda onun kokusunu burnumda hissettim bu kendine has nane kokusu beni alıp götürüyordu.
-Bunları giyin!
-Peki.dediğimde bir hışımla yanımdan uzaklaştı.
Bana uzattığı bordo rengi tulumu giyinip altına siyah spor ayakkabıları giyindim.
O sırada o tekrar yanımda belirdi.
-Hazırsın ama bir şey eksik.
Yeşil gözlerimi onun kahvemsi gözlerine sorarcasına diktim. Ve sıkkınlıkla cevap verdi.
- Sen şu an yanımda olma sebebin çok huysuz olman ve bu görevde benim karımsın anladın mı beni?
- Tamam

O anda karanlık odanın içinde yukarıdan bir ışık belirdi. Ampül olması gerekiyor. Ben tam yürümeye başladığım an önümde parlayan bir şeye takılıp yüzüstü kapaklanmaya doğru giderken bir çift kol benim incecik kollarını tuttu. Kokusundan anladığım kadarıyla bu Fatihti. Yüzümü kaldırdığımda bana bakan iki tane kahvemsi gözleri gördüm. O gözleri gördüm göreli hayran kalmıştım. Bana boş bir ifadeyle bakıyordu ama bu sorun değildi. O an bana hep kahve çekirdeği gözleriyle baksın istedim ama bakışlarını hemen benden kaçırdı ve kolunu omzumdan çekip boğazını temizledi.
-Sakar.
Allahala neden bana bu kadar kibiri bakıyordu anlamıyorum ama bunları düşünürken üzerimi inceleyip sapıkça sırıttı .
- Pislik!
Bana cevap vermeden yola koyuldu. Sanırım bir deponun içindeydik çünkü kocaman bir kapı sesi çıkmıştı. Kapı açıldığında güneşin tüm ışıkları bedenimi ısıtırken gözlerimide kısmama sebep olmuştu.
Daha yeni yeni gözlerimi açtığımda önümde duran bi range rower vardı. Tam arabaya binecekken biri omzumdan tutup beni kendine çevirdi.
-Fatih?
Cevap vermeden bana sarılmaya başladı. Ne oluyordu hiç bir fikrim yoktu. O nane kokusu hızla burnuma dolarken. Onun bu nazik tavırlarına kanmamakta kendimden emindim. Çünkü o benim annem ve babamı öldürmüştü. Bunları düşünürken onu tüm gücümle ittim ve,
- Sen ne yaptığını zannediyon lan it?
Bir an gözlerine kaçamak bi bakış atıp onun afallamış olduğunu gördüm. Onu aklımdan atmaya çalışarak etrafıma bakındım. Etrafta kimse yoktu çok sakindi. Acaba kaçmayı planlasam ne olurdu? Evet bunu yapıcaktım. Yakalasinlar umrumda değil hayatimi mahvettiklerini zannediyorlar ama zaten benim hayatım yoktu ki. Evet yapicam bunu.
Sağıma soluma hızlıca bakıp gözlerimi Fatihe çevirdim.Bana bakmıyordu telefona bakıyordu. Ve bende bunu tabiki fırsat bilecektim. Güçlü bir nefes verip ayaklarımı olabildiğince açıp koşmaya başladığımda arkamdan bana seslendiğini duyabiliyordum. Ama onu dinlemiyecektim. Boş bir sokağa çıkan bir yol vardı ve o tarafa döndüm. Koşdukça koşuyordum. Sokakta öylece koşuyordum. Inşallah o it herif beni takip etmiyordur diye koşarken arkama baktığımda beni takip etmedigini görünce adımlarımı yavaşlattim. Evet budur be o it heriften kurtuldum. Şuan kalbim kut kut atıyordu ama bunu takmıyordum. Yavaş yavaş yürüken bi anda suanki halimi dusundum. Ben ne yaptım?. Niye hep böyle düşünmeden hareket ediyordum?
Ben şimdiden itibaren ne yapıcaktım?
Bengü nün yanına gidemezdim. Bir otele de gidemezdim param yoktu. Allahım napicam göz göre göre hayatımı mahvettim. Inşallah sonum kötü olmazdı.

Selammmmm,nabersinizzzz
Öyle bir merhaba diyeyim diye yazdimmm
Hepisiniz sağlıcak ile kalin hadi eywww


Hain(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin