6.Bölüm

22 1 0
                                    

Gizli numara bana mesaj attıktan sonra hemen kalkıp eve gitmişim. Evde Fatihi aramıştım ama çabam boşunaydı. Gitmişti ama nereye? Eve girdigim anda evi taramıştım ama birşey dikkatimi çekmişti. Bir not. Ve notta diyordu ki,

Birkaç saat evde olmayacağım haberin olsun
Beni merak etme!Gelince anlatırım herşeyi.
F...

Notu böyle bırakmıştı ama ben gitgide daha çok korkmaya başlamıştım. Yanlız kalmak bana göre değildi. O notu okuduktan sonra mutfağa gidip birşeyler arayıp bulmuştum. Tabiki çikolataydı. Hemen yedikten sonra bi yarım saat uyumuştum.

Ve şuan canım çok sıkkın bir şekilde koltukta oturup müzik açtım. Müzik bana huzur veriyordu. Heleki Gazapizm se.
Göz bebeklerime girip Demir Demirkan'ın  şarkılarını açtım. Biraz düşünmem gerekiyor.Kesinlikle! Şuan ne yapacağıma dair bir fikrim yok . Kime inanacağıma dair de. Fatihe güvenmek istemiyordum ama kalbim öyle demiyordu. Onun hakkındaki düşüncelerimi bilmiyordum. Bana demişti ben aileni öldürmedim diye. Cidden o adam Fatihin abisi miydi? Fatih cidden beni istiyor muydu? Annem ve babamı neden öldürmüşlerdi? Aklım karma karışıktı.Ki o an anahtar sesi duydum.

-Deniz!!
Heh bu Fatih.
-Efendim?
Dedikten sonra onu gördüm ve yanıma gelip oturdu. Gözlerine bakmak istemiyordum çünkü bakarsam büyüsüne kapılacağımı biliyordum. Bir süre bana baktı ama ben ona bakmadım. Bir ani hareketle çenemi tuttu ve ona bakmamı sağladı.
- Bana neden bakmıyorsun?
-Gözlerin çok güzelde ondan
Ahh hadi ama yine düşünmeden konuştum. Aptal Deniz aptall!!
Sesli bir şekilde kahkaha attı. Çok güzle gülüyordu. Onu şuan ölebilirim diye geçiriyordum ki içimden ama bir an onun nane kokusu burnuma dolmaya başladı. Ne yapıyordu bu? Gözlerimi kısıp ona bakmaya devam ediyordu ama gözlerimi kaçırdım ki devam etti.
-Seninde kokun çok güzel..
Ona baktım bana düşünceli bir şekilde  bakıyordu. Ama şuan kıpkırmızı olduğunu biliyordum. Ve gülmeye başladı.
-Seni istiyorum.
Ne? Çok ani olmadı mı? Bana bunu söylediği an kalbim ağzıma varmıştı. Bana çok güzel bakıyordu. Şu andan itibaren anladım ki Fatih Ateş benden hoşlanıyordu. Yalan olmasın ama bende ona karşı boş değildim. Ama kendime yediremiyordum. Fatih gitgide bana daha çok yaklaşıyordu. Ve bende koltukta geriye doğru gidiyordum. Koltuğun sonuna gittiğimde yatıyor gibiydim aslında kaçıyordum. Neden kaçtığını bilmiyorum ama ona karşılıkta veremezdim. Evet yatıyordum ve Fatih şuan üstümde duruyordu. Benim üstüme yatmamıştı ama uzaktan bakılınca öyle gibi görülebilirdi. Yüzlerimiz çok yakındı. Gözlerim onu dudaklarına kayıp duruyordu. Dudakları çok güzel gözüküyordu ama düşünmek istemiyordum. Uff olmuyo! Ve sonunda onun gözlerine benim kurumuş dudaklarıma kaymıştı. Ne yapıcaktım bilmiyorum. Fatih bir anda yüzünü kısa saçlarıma koydu ve kokumu ıçine çekmeye başladı.

Çok heyecanlanmıştım. Aynı zamanda bana böyle yapmasını istemiyordum. Ama olmuyor. Evet şuan yüzünü  boynumdan çekti ve bana bakıyor. Eğiliyor. Eğilme eğilme Fatih. Şuan onun nefes seslerini duyuyorum. Çünkü yüzü yanaklarına değiyor. Dudaklarıma bakıyor ve eğilmeye devam ediyor. Hayır yapma!!
- Fatih Beyy!
Hı? Bu da nesi Lan? Fatih hemen toparlandı Ve,
-Kahretsin ben sizin sesleneceginiz zamanı-
Diyecekken hemen ağzını kapattım. Evet ona küfür yakışmıyordu ama napacaksın?
- Tamam sen beni bekle devam edicez..
Devam edicez ha? Peki ama ben yapamam. Fatih Bey. Allahalaa. Fatih ayaklandı ve mutfağa doğru gitti . Demekki mutfakta biri vardı. Insan bi söyler be! Herneyse bende şuan üşümüş bir şekilde duruyordum. Fatih kalkıp gittiğinde üşümeye başlamıştım. Onun sıcaklığı bana yetmişti. Amann neyse ne. Fatih 'in bağırış sesleri ve bir adamın sakın sesleri çok az duyuluyordu. Acaba dinlesem mi diye kalkacaktım ki  odaya bir kadın belirdi. Kim olduğunu bilmiyordum. Zaten tanıdıkta değildi. Kadın nedense bana çok itici gibi gözüküyordu. Tam bir fahişe gibi. Simsiyah saçları ve siyah gözü ile birisine benzetiyordum ama emine değildim. Kadın bana baktı ve
- Fatih!
Lan. Bu kadın Fatihi nerden biliyo ki . Yoksa? Hayır hayır. Olamaz öyle birşey. E varsa Fatihi çok kötü birşey yaparım. Hayır lütfen.
-Efendim?
Fatih tanyormuydu? Oha! Şimdi kalınsın lan Fatih bu Kim? Dicen ama iste olmuyo. Fatihe hemen burda belirdi. Kadın ona bişey anlatıyor ama o bana bakıyordu. E tabiki ben ona bakmıyor kaçmak bakışlar atıyordum.

Kadın,
- Sen beni dinliyor musun ??
-Hayır.
-İyi o zmn siktir et gel gezelim?
-Hayır.
-Neden?
--Sevgilimi bırakamam.
Ayyy Fatih bana sevgilim dedii. Ya kurban Ya. Ben bu oğlanı seviyorum cidden. Evet. Bana çok tatlı bir gülümsemeyle bakıyorken bende ona öyle baktım.
-Yok siz gidin. Deyiverdim.
-Sensiz bi yere gitmem Naz.
Tabi ya ben Naz Ateştim. Ama buna alışabilecek miydim?
-Ya Naz kendine bakar. Takıl benimle.
-Hayır dedim Sıla.
Adının Sıla olduğunu öğrendiğim kadın bana çirkefce bakıyordu. Ama ben ona Fatihi ıhhh veririm. Ve ona nazikçe baktım ve kıkırdadım. Kadın,
- Tamam ben gidiyorum.
Dedi ve gitti. Şuan Fatih ile başbaşaydım.Ve o direnmem söze girdi.
-Dışarı çıkmak istermisin Deniz?
Evet  şu andan itibaren Fatihin başkalarının yanında bana Naz dediği. Beraber olduğumuzda ise Deniz diyordu.
- Sen bilirsin.
-Tamam bunları  giyin.

Uzattığı kıyafetler çok şirindi. Bir kırmızı renk gömlek ,siyah pantolon ama arkasında küçük bir panda var,ayakkabılar tbaikisi beyaz. Hemen giyindiğim gibi kendimi Fatihin yanında buldum. Uzunca bana baktı Ve,
-Çok güzel olmuşsun.
-Te-Teşekkürler.
Evet. Kesinlikle utandım.
Hiç duraksamadan benim minik ellerimi tuttu. Elleri çok sıcaktı ve ben çok seviyordum. El ele kapıdan çıkarken bir ses duydum.
Tak!

Herhalde bi tabanca sesiydi ama olay ne tam bilmiyordum. Yürümeye devam edecektim ama nedensizce yürüyemiyordum. Sanki birisi bana seslenip duruyordu. Ellerimi tutan eller yok olmuş yüzümü bulmuştu. Ama ben hiçbirşey hissetmiyordum. Bilmiyorum ama bir anda yere kapaklandım. Çok halsiz hissediyorum. Düşünecek halim yok. Ama bir anda çok gür ve huzursuz bir ses duydum.
-Deniz!!!
Evet. O benden uzaklaşıyordu.

Tekrar selamm nabersiniz?. Evet sonu biraz kötü bitmiş olabilir ama herneyse spoiler Yok!😁
Evet demistim ki size Fatih ve Denizin fotolarını göstericem ve tabiki yapıcağım.



Bölümler pek hızlı gelemiyor bilirisniz okul falan filan. Anlayışınız için sağolun
Hadi eyw

Hain(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin