A/n : saya minta maaf sebab saya selalu update lambat.Btw, saya re-edit semula beberapa chapter lama sebab bila saya baca balik, damnn cringe namati and dia cam berbelit sikit ayat tuh. Oh ye, jangan lupa stream mono :)
♡Chanyeol POV
"So Jungkook, apa kata kau bagitau kitaorang apa perkembangan kau tentang Hani. Sejak kebelakangan nih kau diam je."
"Kau tahukan yang esok kita tu kan?" Tanya Jungkook.
"Cuba cakap tu tuh benda apa. Awak ingat saya ngan si Chanyeol nih tahu ke apa benda yang awak maksudkan tuh?" Tanya Soohyun yang memang dah annoyed gila dengan Jungkook.
"Well, hari esok dah bermaksud dua minggu selepas kita contact Hani.."
"Wait..lemme think."
"Dont you guys get it?"
"OMAGAD ESOKKAN HARI KITA SELAMATKAN HANI?! DAMNNN" Jerit aku.
"Maaf saya tak kenal dia." Kata Jungkook kepada para pelanggan yang memandang ke arah kami dengan pandangan yang pelik.
Babun. Kawan sendiri tak ngaku.
Telefon aku berbunyi menandakan ada mesej yang baru saja masuk.
Unknown number
Jumpa aku dekat kilang ni esok. Aku ada benda nak cakap dengan kau. *hantar location*Aku menekan location tersebut. Aku google kawasan itu dan mendapati bahawa ia adalah sebuah kilang yang terbiar.
Siapa siak jebon nih? Tetiba je mesej aku. Nak jumpa plak dekat kilang terbiar. Dahlah aku baru nak suap kek beras aku dalam mulut haihh.
You
Kau sapa? Maaf tapi aku tak nak beli insurans. Aku dah ada.Unknown number
Insurans pala hotak kau! Ini bukan pasal insurans.You
Dahtu apa? Pleaselah aku takdek masa nak layan kau. Aku banyak kerja lagi. Tak baik kau tau tak aniaya orang nih. Carilah rezeki yang halal haduhh kat sekolah belajar apa tak tau kau nih.Unknown number
Oh, jadi maksudnya kau tak nak bincang pasal Hanilah? Ok fine.You
Wait.. kau nih Taehyung ke?Unknown number
Kalau kau datang kat kilang tuh, kau akan tahu aku siapa. Yang pasti, kau kena datang.Hmmm patut ke aku pergi? Ke tak payah? Arghh pergi jelah!
"Weyh korang, esok aku tak dapat nak ikut korang pergi rumah Taehyung tau. Maaf eh."
"Eh, kawan kau kot! Asal kau tak nak ikut nih? Sampai hati kau abaikan kawan kau semata-mata untuk benda lain." Kata Jungkook sambil memberikan aku riak wajah tidak percaya.
YOU ARE READING
Stalker ; kth ✓
FanfictionI see you , I want you, I stalk you, I meet you, I talk to you, I kidnapped you. **** Hi, saya Kim Taehyung." Teguran tu. Sejak teguran tu, hidup aku jadi lain. Merana. Aku tak tahu kenapa hidup aku tiba-tiba berubah tapi aku pasti, lelaki ini ada...