14✔

463 24 2
                                    

Scott

Rychle jsem běžel od čeho šel zvuk. Doběhl jsem na hřiště ale nikde nikdo. Tlukot srdce se zvyšoval a já panikařil. Kde je? Kam se poděl? Myslel jsem si že se tady složím. Vytáhl jsem rychle mobil z kapsy a vytočil Derekovo číslo. ,,Dereku prosím přijeď do školy prosím Dereku hned!" Hystericky jsem zakřičel do mobilu a cítil jak se mi nahrnují slzy do očí. ,,Scotte v klidu. Hned jdu a ty mi v klidu vysvětli co se děje," Řekl a uslyšel jsem dveře. Porozhlédl jsem se po hřišti,ale nikde nikdo. ,,Uslyšel jsem vytí Liama tady na hřišti ale nikde nikdo,"  Klepaly se mi ruce. ,,On zmizel Dereku chápeš? Není tu a on vyl. On vyl o pomoc,"  Bylo chvíli ticho. ,,Uklidni se už jedu," ,,Jestli bude mít podezření tak mě zabije ,chápeš? zabije!" Vyštěkl jsem do telefonu. ,,Neboj,nikdo se zabíjet nebude,"

o 7 min později

Uviděl jsem jak sem Derek kráčí. ,,Takže tady? Jsi si jistý?" Díval se okolo. ,,Jistě že jsem!"  Rozmáchl jsem se rukama. ,,Volal jsem mu,ale nezvednul mi to. Zkus to ty,"  Rychle jsem hledal jeho kontakt a nechal vyzvánět. ,,Má ho ve skříňce.Scotte musíme projít všechno a on se o tom nedozví. Dostaneš ho zpátky i bez něj," Naléhal na mě. ,,Jdeme mu prohledat věci a svoláme se," zatnul jsem pěsti. ,,Pojď,"  Řekl jsem a my běželi k jeho skříňce. Nikdo teď na chodbě nebyl takže jsem drápy vylomil zámek. Vzal jsem jeho věci  a Derek mobil. ,,Jdeme ke mně do auta. Nemůžeme to dělat tady,"  Poslechl jsem ho.

Zamkly jsme a já vysypal jeho tašku. Derek se mu hrabal v mobilu. Četl jsem dokonce i malé papírky ale nikde nic. Žádná zmínka.

-Liam Dunbar je právě teď aktivní-

,,Musel jsem udělat Liama aktivním ,by to nevypadalo divně," Strachy jsem trnul, že se to opravdu vyplnilo. ,,Dereku sleduje a odposlouchává mu mobil. Vyndej kartu a vypni ho," Udělal tak. ,,Budu na svém mobilu zkoušet jeho heslo a dostat se na zprávy. Jinou cestu nevidím," Řekl a už jsem viděl jeho paniku v očích. Poznám to. ,,Já zas nic nenašel. Napíšu všem lidem který jsou s námi zapojení," Žačal jsem psát do skupiny.

Scott: Potřebuju pomoc, vyplnilo se to. Liam tu není, zmizel mi.

Odeslal jsem a čekal.

Lydie: Jsem ochotna pomoct ho najít, jako člena smečky

Alisson: Když Lydie.. Tak já taky.

Kira: Když Lydie a Alisson, já taky.

Stiles: Udělám pro to, co budu moct.

Malia: to už tu bylo..

Lydie: Malio tohle je vážné!

Stiles: Malio jestli nám nepomůžeš, budeš pěkná mrcha..

Malia: pomohu.

Theo:

Zavrčel jsem když se mi na zadním sedadle ozývali křiky a sténání. ,,Měl bys být zticha,jinak udělám něco co se ti nebude líbit ještě víc," Uklidnil se. Zabočil jsem k sobě domů a zaparkoval. Vystoupil jsem a vzal toho ze sedaček. Zamkl jsem auto a táhl ho do domu. Má zavázané oči takže se ničeho bát nemusím. Odemkl jsem a zabouchl dveře. Došel jsem do sklepa, kde jsem ho položil na židli. Znova jsem ho svázal na židli a odtrhnul mu pásku z očí. ,,Tak krásný a pohledný kluk. Škoda že nejsi můj typ," Ušklíbl jsem se. Došel jsem k nářadí a prohlížel si, co si vezmu. Podíval jsem se na kladívko a vzal ho. ,,Nenechám aby jsi mi tu odporně křičel. Chceš vědět proč jsi tu? Jsi tu protože jsi udělal špatnou věc, před špatným člověkem,"

 Chceš vědět proč jsi tu? Jsi tu protože jsi udělal špatnou věc, před špatným člověkem,"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Zavrčel jsem. ,,Teď ti postupně ukážu, co se stane když se mi něco nelíbí. Stane se to každému člověku," Pomalu jsem se k němu přiblížil. ,,Nenechám tě bez následku. Pamatuj si, komu jsi ublížil. Ublížil jsi Liamovi Dunbarovi," Řekl jsem tišeji.

Scott

Přemýšlel jsem co se mohlo stát. Proč zmizel? Kam zmizel? Lámal jsem si nad tím hlavu. Derek nás nechal,aby jsme spali všichni u něj. Musíme si to projít  a začít. Mohlo by se stát, že už nikdy neuvidíme Liama živého. ,,Měl jsem to zjistit dříve," Zavrčel jsem. ,,Není to tvoje chyba že nic neřekl co se ten večer stalo. Nedělej si z toho nic," Uklidňovala mě Alisson. Všichni opět sedíme v obýváku. ,,Můžu se jen zeptat, proč nikomu nesmíme říct o tom že zmizel?" Nechápavě Kira položila otázku a já se podíval na Dereka. ,,Je na čase jim to říct"  a já se nadechl. ,,Je tu jeden člověk, který ví více než my. Než my všichni. Potřebujeme vše vědět co ví on, jenže to nikdy není zadarmo. Chtěl vědět co všechno můžeme jako smečka a měli jsme ho uchránit. Vybral si Liama, i když nikdo neví proč zrovna jeho. Mohl si  vybrat kohokoli. Zabil by nás, kdyby věděl že je pryč. Proto vás prosím, musíme si pomoct jako smečka. Nenecháme ho, aby zemřel nefér bojem,"  Ukončil jsem svůj proslov. Došli mi slova. Už nemám co říct a chci zmizet z povrchu zemského. ,,Proč zrovna on?" Řekla Lydie zlomeným hlasem. Začali ji téct slzy a já už nevěděl jak dál. ,,Hrozně se bojím že o něj přijdeme.Je to člen smečky jako my..." Holky se začali objímat a dělat u sebe hlouček. Nějak jsem si lehl a jen prázdně pozoroval co se děje. Stiles usínal Derekovi na rameni a Derek jen koukal. ,,Jdi spát do mé postele,"Napomenul ho Derek. ,,Nechci," Zamumlal Stiles. ,,Jdi " Stiles otevřel oči. ,,No to teda nejdu" zasyčel. Derek se zvedl a Stiles hned za ním. Stiles se mu koukal do očí se zdvyhlou hlavou. ,,Přestaň,"  Sáhl rukou na Derekovo rameno a on zavrčel. Přiblížili se k sobě a já cítil jak je Derek napjatý. ,,Přestaň být tak kyselý,"  Koukali si do očí a Derek znova zavrčel. ,,Nevrč na mě. Nesnáším to," Zavrčel znova a Stiles obrátil oči. Uraženě si sedl a když se k němu Derek Přiblížil, odtáhl se. Cítím z Dereka zaujatost a trochu... No to je jedno. Když se k němu přiblížil hlavou, prstem ho odstrčil. Derek se naštvaně zvedl a chytil Stilese do náručí. ,,Okamžitě mě pusť," Sykl na něj potichu Stiles. ,,Mlč ," A někam s ním odešel. Podíval jsem se na Holky, které u sebe hezky usnuly. Rychle jsem si to vyfotil a šel spát.

Je mi to líto Liame, měl jsem tě hlídat lépe.

Secret LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat