22✔

381 25 11
                                    

,,Běž pro pomoc,"  Podíval jsem se na betu a ona se rozběhla pryč. ,,Stilesi!"  Zakřičel jsem na něj. 

I když to momentálně Stiles není...

Podíval se na mě a jen zasyčel. ,,Moc dobře vím, že tohle ty nejsi!"  Křičel jsem přes ten hluk dál. On jen koukal a mlčel. Nic. ,,Stilesi! To jsem já! Scott!"  Křičel jsem dál. ,,Jsme tu pro Liama! Prober se!"  Začal jsem být zoufalý. 


o 3 hodiny později.

Seděl jsem zalezlý někde v koutě rozpadlé zdi a nevěděl co dělat. Jsem osláblý a už tohle všechno nedávám. Nehojím se rychle jak bych měl. ,,Hej... Jsem tady, neboj,"  Objevila se za mnou beta. Podíval se na mě a vyhrnul mé triko. Pod trikem mám tržnou ránu od toho, jak mě Stiles odhodil. ,,To bude v pohodě. Zavolal jsem pomoc, už jsou na cestě,"  Jistil mě dál. Vzal mou ruku a stiskl ji. Začal mi odebírat bolest a já se na něj děkovně podíval. ,,Jsem Shawn,"  Řekl a sedl si vedle mě. ,,Já Scott,"  Mlčel. ,,Poprvé jsem potkal opravdovou alfu, která všechny nezabíjí" Pousmál se. Nechápal jsem co tím myslí. ,,Každá alfa, co jsem poznal, zabíjela nevinné jen kvůli své monarchii. Nic víc," Viděl jsem jeho zklamaný výraz.  ,,My takový nejsme," Podíval jsem se mu do očí. ,,Jestli se odsud dostaneme, budu ti do svého života vděčný,"  Usmál jsem se. ,,Dostaneme," Byl chvíli ticho. ,,Už jsem byl venku, ale má alfa mě zradila a nechala mě chytit znovu," 


,,Scotte?!"  Zaslechl jsem křik Alisson. Rychle jsem se začal zvedat. Shawn mi pomohl a já šel k Alisson. Objal jsem ji a nemohl tomu uvěřit, že je zde. Chytila mě za tvář. ,,Dostaneme se odsud. Věř mi,"  Nahrnuli se jí do očí slzy. Podíval jsem se za ní a uviděl Dereka. Bude dost nadšený. ,,Musíme jít za Liamem!"  Zakřičel. ,,A co Stiles?"   Chvíli mlčel. ,,Jdeme,"  Podíval jsem se na své břicho, které bylo již trochu zahojené. Začali  jsme běžet a podle Shawnovo rad, se řídili kam. 

,,Tady,"  Řekl Shawn. Jsou tu velké dveře, které jsou zamčené. Derek rozsekl zámek. Náhle se chodbou ozval výbuch a já se otočil. ,,Dostaňte Liama,"  Řekl Derek a začal couvat. ,,Počkej, kam jdeš jako ty?"  Zeptal jsem se. ,,Jdu si uklidnit svého kluka," Usmál se a odběhl. ,,Na to, že zrovna on je velký problém, má do smíchu,"  Řekla Alisson.  Shawn se rozběhl a začal bourat do dveří. ,,Nedokážu to," Vzdychl. Náhle jsem uslyšel řev a otočil jsem se. Myslel jsem si, že vidím špatně. Jak mu to mohli říct?! Theodor se rozběhl chodbou a naboural do dveří. Udělala se tam velká promáčklina. Vztekle u toho vrčel a boural do dveří. Když se dveře vylomily a zbyl jen pant, Theo do toho loktem silně vrazil a dveře se rozletěly. ,,Kde je?!"  Neviděl jsem dovnitř, co se tam děje. Evidentně tam někdo je. Začalo se  střílet. Shodil jsem Alisson od sebe a jen se skrčil. Když se vše uklidnilo, viděl jsem jak bolestně se Theo drží za ruku.  Zařval a ozvalo se vytí vlkodlaků. Jenže ten jeden, jsem moc dobře poznal. Poznal ho i on. Rozběhl se tím směrem,ale ze strany Shawn uviděl vlkodlaka. Vlastně, tlupu vlkodlaků. Shawn se s nimi začal prát, ale bylo jich moc. Ze všech sil jsem se proměnil a zařval jsem. Teď je můj čas pomoct. 

Theo

Běžel jsem jak jsem nejrychleji mohl. Zastavil jsem udveří. Začal jsem do nich mlátit a narážet do nich. Dveře se rozletěli a já jen viděl, jak je shrbený v rohu. Vedle sebe má nějakou misku a k němu vede nějaký odporný řetěz. Naštvaně jsem odkopl misku a řetěz přesekl. Má na sobě jen nějaké potrhané  oblečení. Opatrně jsem ho chytl k sobě a natočil jsem ho obličejem na sebe. Jeho vlasy jsou zalepené krví a na obličeji má nějaký hnusný náhubek. Sundal jsem mu ho a chytil ho do náručí. ,,Hmmmh, jedeme domů,"  Řekl jsem a pohladil ho po rameni.  

Ten pocit na srdci mě děsí

Podíval jsem se do zadu na sedačky a kontroloval ho. Alisson seděla na zadních sedadlech a měla Liamovo hlavu opřenou o sebe. Kontroloval jsem cestu a současně si potichu povídal se Scottem. ,,Kdo je ten Shawn?" Zeptal jsem se. ,,Dost mi pomohl. Bez něj by jsme tam zůstali,"  Derek totiž potřeboval pomoct se Stilesem. Shawna mají hodit poblíže Beacon Hill a dojet v pořádku. ,,Pojedeme k němu domů,"  Řekl Scott. ,,Nikdo u něj není doma?" Díval jsem se na něj. ,,Liamovo matka to nezvládla a momentálně je na depresivech,"   Podíval jsem se na Liama do zpětného zrcátka. Kdyby se mi ztratilo dítě a policie vše vzdala, taky bych zešílel.

Oba dva se Scottem jsme museli umýt Liama, protože jakmile jsme ho chtěli postavit, podvrkly se mu nohy. Alisson souhlasila že zde může zůstat. Scott musel jít domů a říct matce co se dělo. Lehli jsme si na gauč a Liam byl zase opřený o Alisson. ,,Děkuju,"  Zabrblal Liam a my jsme se na něj podívali. Mluví ze spaní. ,,Myslíš že z toho bude mít nějaké následky?"  Zeptal jsem se. Chvíli přemýšlela. ,,Určitě si myslím, že to v něm něco ponechá. Náš malý Liam je ale silný, je to bojovník,"  Řekla Alisson a pohladila ho po vlasech. 


<3  Na tohle jsme všichni čekali. Líbilo se vám dnešní vydávání?  


Btw pardon za zmaterní v coveru knihy, ale jaksi se mi wattpad pomátl a házel mi na tuhle knihu cover která má jiná kniha, proto jsem udělala nový cover na Secret Love :D aby tedy byla nějaká změna. 

Secret LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat