Jsem neskutečně naštvaný. Theo se hádal s jedním klukem. Řekl jsem mu o tom, co jsem slyšel. Jenže byl rozčílený a jednu mi natáhl. Nejsem zklamaný, ale naštvaný. Vzal jsem si svou tašku a došel na trénink. Sedl jsem si na lavičku a sledoval jak se všichni začali scházet. Necítím se na trénink. Už vůbec ne na zápas. Začal mi mobil vybrovat v kapse. ,,Ano?" Opřel jsem se o další lavičku. Celkem nepohodlné. ,,Zúčastníš se toho tréninku?" Přimhouřil jsem oči. Proč jeho to zajímá? ,,Ne, necítím se na něj." Chvíli bylo ticho. ,,Po něm se uvidíme před školou. Máme do tří. Nepřijdeš pozdě," Típl to.
Tak tím bych si úplně nebyl jistý.
Probodával jsem Bretta pohledem a postupně si představoval jak mu budou křupat kosti v jeho těle. Kdykoli jsem slyšel pískání trenérovo píšťalky, věděl jsem, že jsem blíže.
Opřel jsem se o východ šaten. Zbyl tam jen on a nějaký přiblbý kamarád. Když se přiblížil, chytil jsem ho za triko a hodil ho na dveře. Dveře se otevřeli a on spadl na trávník hřiště. Podíval se na mě a zaskuhral. ,,Jsi obyčejný sráč, Dunbare," Pousmál jsem se. Začal se zvedat a já jsem do něj kopl. Spadl opět na zem a jen zmateně koukal. ,,Jediný sráč, tu jsi ty," Zvedl se a strčil do mě. ,,Na to máš tady roly ty," Zavrčel jsem a strčil já zas do něj. Napřáhl se a já mu jednu vrazil. Otočil hlavu a jen potáhl nosem. Chtěl mi zase jednu vrazit a já ho shodil na zem. Vrazil jsem mu a on se mě snažil shodit. ,,Sráči jeden!" Zakřičel a já jsem mu znova Vrazil. Tentokrát velkou. ,,Slez z něj ty buzno jedna," Zavrčel kluk za mnou a shodil mě. Kopl do mě a já se skutálel. Zavrčel jsem a snažil se zvednout. Zvedl jsem se a schytal něčím ránu přes rameno. Otočil jsem se a prokřupal si krk. Kluka co stál u Bretta, jsem strčil do šaten a zabouchl. Začal mlátit do dveří, ale já to ignoroval. Obešel jsem Bretta a jen se pousmál. ,,Oba víme, kdo jsme," Začal mi básnit. Začal jsem se měnit a on mě chytil. Vrazil jsem mu jednu loktem a obrátil se. Sekl jsem ho drápy přes stehno a on spadl na zem. Skočil jsem po něm a snažil se mu zakousnout se mu do krku. ,,Říkal jsem že se nemá zpozdit..." Uslyšel jsem Scotta. ,,Liame!" Zakřičel a běžel ke mně. Když ke mně doběhl, začal mě od něj tahat ale já nepovolil. ,,Liame!" Zařval a já samovolně spadl na prdel. Zamrkal jsem a podíval se na Thea jak na mě vycenil zuby. Zvedl jsem se a on mi zase jednu vrazil. Otočil jsem hlavou do strany a jen šel pryč. Podíval jsem se na zabouchlé dveře a šel k nim. Chytil jsem obouma rukama a vší silou táhl od sebe. Otevřel jsem je a když vyběhl ten kluk ven, vrazil jsem mu takovou, že se úplně vypl. Spadl na zem a já šel šatnama pryč. Vzal jsem si svou tašku a jen šel. Upřímně? Jsem zase unavený. Úplně jsem zpomalil a šel líným tempem. Uslyšel jsem kroky a rychle se zašil za nějaký tmavý kout. Začichal jsem a poznal že je to Theo. Zatajil jsem dech a napjatě čekal. Náhle jsem skončil nalepen na zdi, kde byl nepatrný pruh světla. ,,Proč tak zlobíš?" Zeptal se a já polkl na sucho. ,,Z.zasloužil s.s.i to." Zakoktal jsem. ,,Nemůžeš si čerpat sílu na těchhle blbech. Jedeš domů si lehnout," Zatáhl mě za ruku a já šel. Ruku jsem mu dal okolo ramen a šel s ním do jeho auta. Co bych bez něj dělal?...
Svalil jsem se na gauč a Theo si neměl kam sednout. Zvedl jsem nohy, aby si sedl. Nohy jsem si položil na něj a jen se pousmál. ,,Nemáš náhodou úkoly?" Podíval se na mě. ,,Myslím že jo,". ,,Tak si je pak uděláš," Protočil jsem očima a zavrčel. Pleskl mě přes nohy a začal něco dělat na mobilu. Natáhl jsem se a zavřel oči.
Theo
Zavrčel jsem. Říkal jsem mu, že si ho ochočí a že bude poslouchat.
Scott: Říkal jsem mu to dost jasně a autoritivě.
Theo: Jak vidím, moc ti to nefunguje. Jsi zase pomalý, poslouchá mě.
Scott: Nemůžu za To, že je prostě nervní!
Neodepsal jsem mu. Podíval jsem se na Liama a zlověstně se usmál. Stoupl jsem si a došel k němu. Dal jsem mu ruku na boxerky a vyfotil to. Ještě se mi to bude hodit.
Scott: Uvidíme, koho bude poslouchat.
Zamračil jsem se. Tohle se mi dost nelíbí. Scott mi nikdy nic takového nenapsal, sám má nasráno v kalhotech.
Liam
Probudil jsem se a podíval se na Thea jak se mračí. ,,V pohodě?" Zeptal jsem se ho. Podíval se na mě a jen kývl. ,,Jdi pro tašku a jdeš udělat úkol," Řekl a já jen šel... Teď se s ním fakt hádat nebudu. Vzal jsem do ruky svůj mobil a jen se podíval na zprávy. Proč chce, abych se večer stavil u Scotta?
Vzal jsem si svůj mobil i batoh a šel dolů. Sedl jsem si na gauč a vytáhl matiku s angličtinou.
Chvíli jsem počítal ale už fakt sám nevím. ,,Nějak ti to nejde," Otočil sešit k sobě. ,,Matika nikdy nebyla moje silná stránka," Zamračil jsem se. ,,Je to úplně jednoduchý. Je to jak příklad pro prvňáka. Takže... Tady ten trojúhelník, Jsi vypočítal podle c= a na druhou plus b na druhou. To máš. Ale v zadání máš vypočítat kolik je ccc plus ba. Ba máš napsaný že b je 4 a a je 4. C máš teď vypočítaný. Teď jen c krát c krát c plus b krát a. Máš hotovo," A usmál se. Tohle mu přijde lehké?
Angličtinu jsem udělal jak tak, ale pořád lepší než aby si o mně myslel že jsem úplný debil.
Theo potřeboval večer někam odjet, proto jsem si pustil film na televizi. Když bylo okolo osmý, kdy už je celkem tma, zacinkala mi zpráva.
Neznámý: Nikam nechoď.
Nechápal jsem.
Liam: proč ne?
Neznámý: prostě nechoď.
Podíval jsem se na sms od Scotta.
Scott: Otevři
Odhodil jsem mobil a došel za Scottem. ,,Ano?" Otevřel jsem dveře. Popadl mě za ruku a zabouchl dveře. ,,Scotte co děláš? Já nemám klíče!" Vyjel jsem po něm. Zavrčel a táhl mě pryč. ,,Co děláš?!" Zaječel jsem když mě táhl pryč od baráku. Shodil mě na zem a já nechápavě sledoval. ,,Řekl jsem jdi," Odsunul jsem se ze země dál. Prosvítili mu červeně oči a já pořád nechápal. Zvedl mě a strčil kupředu.
Došli jsme někam u lesa a já nechápal. ,,Sedni si na zem," Zavrčel. ,,Ne... Byl bych nemocný," ,,Řekl jsem sedni!" Chytil mě za zápěstí a strčil do mě. Spadl jsem na zem a jen seděl. ,,Když ti řeknu seď, tak budeš sedět!" Zakřičel. ,,Scotte.. Co to děláš?" Vrazil mi jednu. ,,Teď jsem tvá Alfa, kterou máš poslouchat," Zavrčel. ,,Zvedni se," Ale já nic. Co je to za nesmysl? ,,Řekl. Jsem. Zvedni. Se.!" Zařval a já hlavu skrčil k tělu. Hrozně mi tenhle zvuk vadí. ,,Nebudeš takhle na něj řvát!" Zařval někdo jiný... Theo .
ČTEŠ
Secret Love
WerewolfJasně... život. Řekneš si, že propluješ jako rychlá rybka, ale život ti přeci jen hází klacky pod nohy. Můžeš křičet z plných plic, můžeš plakat do ramene, můžeš se cítit sebevíce bezmocen, ale nikdy to sám neutáhneš. "Život" Dvou kluků, kteří čel...