36✔

285 18 0
                                    

Theo

Zlostí jsem mohl zuřit, ale nemůžu to nechat na sobě znát. Seděl jsem v klidu vedle něj a jen sledoval jak prázdně kouká na strop.  ,,Víš proč přišli?"   Zachraptil jsem.  ,,Ne,"   Vydechl a podíval se na mě. Jeho oči se plnily slzami a já nevěděl co dělat. Přitáhl jsem si ho k sobě a jen ho pohladil po rameni. ,,Nevím zda to chceš vědět,"   Dopadla jeho slza na mou ruku. Sykl jsem a podíval se na ruku. Slza po dopadnutí štípla. Bolí ho to psychicky... ,,Chci to vědět,"  Stiskl mou ruku a já věděl že to je náznak bezmoci. ,,Udělali jsme to my..."   Utřel si svou rukou slzu. Neviděli jsme si do obličeje. Nevím co mám dělat.  Jsem někde tam, kde on. ,,Proč?" Vydechl. ,,Proč mi to děláte..."  Jeho zlomenost mi říká co vše cítí. ,,Bude to dobrý,"   ,,Nelži mi. Tohle říká každý!." Chytil mojí ruku znova a stiskl ji více. ,,Myslím to vážně,"  Řekl jsem a on byl zticha. ,,Dělám to pro bezpečí všech. Bez způsobené bolesti toho nedocílím,"

Proč jeho bolest?
     Protože to přeci zraňuje i jeho.

,,Chtěl jsi lidi, máš je mít,"   Zavrčel jsem a hodil dva kluky na zem před jejich nohy. Ovšem že mrtvé...  ,,Tohle jako stačí?"  Nadechl jsem se. ,,Kolik jich má být?"  Ozvalo se ticho. ,,Víc než dost. Nemám bolest,"  Rukou přejel po ledové tváři mrtvého kluka. ,,Nebudu zabíjet mé přátele."  Postoupil jsem krokem vpřed. ,,Nechci je, klidně si je nech. Chci, aby se touhle smradlavou dírou táhl ten nechutný pach mrtvol a taky bolestí a zrady. Splň mi můj požadavek a vyhovím ti,"    Nevěděl jsem, co mám říct. Budu muset působit bolest lidem, kteří se mají stát mojí smečkou. Co teprve Scott? Vždyť on je Alfa. To on bude trpět. Jenže co mám dělat... Pro perfektní rodinu chci vše.  ,,Fajn. Chci aby jsi zmizel z téhle potáhlé díry na takovou dobu, dokud ti nenapíšu. Nic jiného. Bude ti to tady smrdět tolik, že budeš mít depresi aspoň na tři roky,"  Falešně jsem se usmál. Jeho ruka šla vpřed a naše se střetli. Jasný souhlas toho, z čeho už nevycouvám. Nemohu to vzít zpět.

,,Přestaň!"  Zakřičel jsem na Liama, když Hayden bránil. ,,Víš moc dobře co je ta mrcha zač a co Udělala,"  Zavrčel jsem a on mi vrazil pěstí. Hádal jsem, že to nepůjde lehce. Chytil jsem se za nos a jen zanadával. Chytil jsem Hayden pod krkem a odhodil ji. Liam mi chtěl opět vrazit a já se jen uhýbal. Co mám dělat?  Má právo mě zabít, ale Hayden už je upsaná na můj list. ,,Přestaň!".  Zakřičel jsem na něj a viděl jak ho to bolí. Jenže opět jeho tvrdohlavost mu brání přestat i přes tu bolest ustoupit. ,,Chápej že i tak umře,"   Otočil jsem se a vrazil Hayden. Spadla na zem a já věděl, že nejspíše bude omráčená. Rozběhl se proti mně a já jen uhl. Zavrčel  jsem a podíval se na Dereka. Protočil očima a zvedl Liama. Chytil ho a dal mu drápy pod krk a já se jen usmál.

Hodil jsem ji někam na zem a neohlížel se na ostatní. ,,Tady bydlí?"  Podíval se na mě Scott. ,,Jo..." Vydechl jsem. Zase kvůli němu zabíjím a slíbil jsem si, že už to nikdy neudělám. Jak vidím, moc sliby dodržet neumím. ,,Už musíme jít..."  Zaslechl jsem nějaké rány a jen chytl Scotta za ruku. Strčil jsem do něj aby šel a při chůzi jsem se skrčil. Nikde nejsou dveře. Jen rozbourané díry a trubky s vodou. ,,Nevím kudy..." Zastavil se Scott a já málem do něj naboural. ,,Pojď,"  Obešel jsem ho a šel první. ,,Nezastavuj se a ani neohlížej,"  Dořekl jsem svou myšlenku a pokračoval v chůzi ven. 

,,Mám tě hodit domů?"  Podíval jsem se na něj. Pohled mi oplatil a jen mlčel. Mlčel jsem taktéž a jen čekal, co odpoví. ,,Nevím... Potřebuji ještě něco probrat se Stilesem,"  Zařadil jsem a vyjel pryč. ,,To znamená?"   Díval jsem na cestu a jel, ani nevím kam. ,,Můžeš mě vyhodit u něj, zda ti to nevadí,"  Obrátil jsem oči v sloup a nic neřekl. Kdyby mi to vadilo, tak mu to nenabízím. 

,,Tak zítra?"  Koukal na mě opřený o dveře auta čekajíc na mojí odpověď. ,,Když chceš... Ty chceš snad něco probrat?"  Projel jsem ho pohledem od paty k hlavě. ,,Nevím, hádám že ne. Spíše jestli nechceš něco probrat ty, když to vlastně vedeš ty..."  Otočil jsem se a pohledem zkoumal silnici. ,,Ne, nejspíše ne,"  Řekl jsem a neotáčel se. ,,Dobře... Měj se..."  Zavřel dveře a já se rozjel pryč. 

Liam: Hoaó?

Zamračil jsem se a podíval se na display. Zdá se mi to, nebo je retardovaný? On se se mnou nebaví a náhle mi píše?  Nedůvěřivě jsem si prohlížel zprávu. 

Theo: Co chceš, Liame. 

Čekal jsem na odpověď a jen koukal na ty tři tečky. 

Liam: JÉ Evim

Kdyby to šlo, tak nechápajícím pohledem bych teď propálil díru do mobilu.

Theo: Liame? Jsi retardovaný? 

Liam: O? Nre

Theo: Ty jsi opilý? .-.

Liam: Meee, nidky

Theo: Zabiju tě 

Theo: Kde jsi? 

Liam: JÁ?

Theo: JO TY! .-.

Liam: ju maspna

Theo: Jak mám vědět, co nebo kdo je to maspna? Jdi někomu dát ten mobil a ať mi napíše kde jsem

Theo: Střízlivému! 

Odepsal jsem a čekal asi tak deset minut. Zajímalo by mě, co tam asi tak dělá.

Liam: Ty chceš vědět kde je Liam? 

Theo: Kdybych nechtěl, nepsal bych to. 

Liam: Takžeee, to chceš vědět? :-)

Theo: CHCI TO VĚDĚT, TAK MI TO NAPIŠ .-.

Liam: Co se hned vztekáš? :P 

Theo: Dělej... Nemám náladu na hry.

Liam: Měl jsi je někdy? :p :)

Theo: Ne, dělej. 

Liam: Co blázníš? Času dost :D

Theo: Přestaň si hrát. Času dost leda pro tebe, já ho nemám jestli nevidíš. Teď napíšeš kde se Liam nachází a já si tam pro něj v klidu dojedu.

Liam: Ne -.- Chci si chvíli popsat. No, můžu ti říct kde je. S holkou u stolu :DD :P

Theo: Kruva, řekni kde je. 

Liam: Přestaaaň! Jsi na mě hnusný. 

Theo: Kde je?! Jsi debil? Říkám že o nic nestojím a že chci dojet pro Liama. Poznáš až budu teprve hnusný. 

Liam: Nene :P 

Praštil jsem pěstí do volantu. Dělá si někdo ten za mobilem ze mě srandu? Už mě to nebaví si tady s někým hrát po zprávách

Theo: Jestli mi neřekneš, kde je, tak tě zabiju 

Liam:  .-.

Liam: U Masona, je tu párty. 

Theo: Až budu vědět, kdo byl u telefonu, tak ho přijdu vlastnoručně nakopat. Teď zamkneš mobil a dáš ho Liamovi do kapsy. Jestli to neuděláš, nebude to jen kopačka. 

Dal jsem mobil do kapsy a jel k Masonovi. Nechápu kdo to byl a co chtěl. 

Vystoupil jsem z auta a šel na Masonovo zahradu. Prodíral jsem se neskutečným bordelem, než jsem ho našel. 

Secret LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat