Theo
Nebudu lhát, ale to co jdu teď udělat ho naštve tak, že mi jednu vrazí až se neprobudím, nebo se psychicky zhroutí.
Theo: Jdete?
Scott: Můžeš
Dal jsem mobil do kapsy a chytil Hayden za bradu. Hrubě jsem jí políbil a chytil ji za zadek. Začala mi to oplácet a já jen čekal, kdy zabrní smska.
Scott: Jdu na záchody ho uklidnit, buď opatrný
Naštvaný. Pustil jsem ji a jen odešel. Nezajímají mě ty její kecy. Došel jsem k záchodům a stoupl si vedle dveří. ,,Liame buď v klidu," ,,Jak kurva?!" Zařval. ,,Jsme ve škole, nemůžeš." ,,Jak mohl?!" ,,Tak mi to vysvětli Liame! Říkal jsi, že ji nesnášíš!" ,,Jasně, nesnáším! Ale musím s ní chodit a dělat tyhle věci, jen aby ji nerozeslali její fotky, jasný?" Nechápal jsem to. ,,Přestaň vyvádět, nic se ji nestane," ,,Jo? Budu to mít ale na krku já! Mason mi věří!" ,,S tímhle, jsi měl Masona poslat doprdele," ,,Je to můj nejlepší kamarád a proto bych to nikdy neudělal," ,,Přestaň s ní chodit," ,,Proč?" ,,Řekl jsem to," Zavrčel ale Liam nic. Můžete mi vysvětlit, proč on neslyší svojí Alfu? Už by měl poslechnout. Možná on patří k těm dvěma procentům...
Uslyšel jsem kroky a odběhl rychle za roh. ,,Co děláš Liame?" ,,Jdu zbít toho kreténa, který zařídil tuhle sázku!" Vyjel po něm. ,,Ne. Nikdo se bít nebude," Chytil ho pevně ale Liam nic. ,,Liame," Zašeptal jsem a schoval se. Mé oči zasvítili žlutou barvou a já jen pozoroval. Přestal a rozhlížel se. Scott ho jen chytil. ,,Přestaň a uvidíš že bude vše v pohodě," Začali odcházet.
No...Uvidíme.
,,Jsem tady Theo a slyším že už jde. Pohni si," Típl hovor. Nůž jsem si dal do kapsy a jen šel ke klubovně.
Theo: Má tam někoho?
Scott: Jeho členku smečky
Theo: Odveď Derekovo pozornost. Dostaň Dereka tak, aby se nemohl ani hýbnout. Použij chytrost a zaveď ho do tmy. Nevidí až tak dobře jako ty. Není pravá alfa. Čímkoli ho sraz aby se nemohl hýbnout. Jasný?
Scott: Jasný.
Poslouchal jsem u zdi a slyšel jak Scott přemlouvá s tím, že má dole nemocnou omegu a chce ji proměnit. Nenažraný parchant. Když odešli, začal jsem šeptat lákadlo. Lákal jsem ji k sobě a nechal, aby mě slyšela. ,,Halo?" Ozvalo se u dveří. Usmál jsem se a potichu šel k ní. Když člen smečky umře, cítí to i její alfa. Nemohu ji zabít. Vrazil jsem ji loktem do obličeje a podrazil nohy. Zacpal jsem ji pusu a táhl ji dovnitř. ,,Scotte?" Slyšel jsem z dola. ,,Scotte!" Zařval a já uslyšel Scottův pravý řev. Chvíli byly slyšet zvuky, než mi přišla smska.
Scott: Můžeš jít.
Chytil jsem holku pevněji a šel dovnitř. Rozsvítil jsem a jen se usmál. Derek je přivázaný ke zdi a nemůže se ani hýbnout. Zavrčel a zařval. ,,Parchante! Ty mu pomáháš?!" ,,Dereku, všechno jsi posral a nechceš přijít o Stilese tak drž hubu!" Zakřičel Scott. Podíval se na mě a já se opět usmál. Chytil jsem tu holku za krk a nechal aby se na něj dívala. ,,Víš komu teď sebereš moc? Derekovi Haleovi. Víš... Víš co budeš mít? Jakou moc budeš mít? Budeš Alfa! Půjdeš si pro svojí moc, ať tě to stojí cokoli. Budeš jako predátor," Zavrčela a já docílil toho, co jsem chtěl. Sic, prolhaný jak bulváry, ale chytrý. Silně jsem ji stiskl zápěstí a ona se proměnila. Derek zařval a já ji pustil. Prosekla mu břicho a sekala ho do hrdla. Když už bylo skoro po Derekovi, spadla na zem. Její oči začali nabírat červenou barvu a já jen vytáhl nůž. Zabodl jsem ji ho do krku a zatlačil, aby prošel skrz. Začala se dusit krví a já nereagoval. Když už bylo skoro po ní, odvázal jsem Dereka který spadl na zem. ,,Zítra ho ještě nech, aby se pořádně zotavil," Podíval se na mě a já jsem nevěděl co říct. ,,Pochop Dereku, že teď nejde o moc. Nebudeš jí mít, tak to pochop," Zavrčel. ,,Mh, možná že mi rozbije hubu a bude mě chtít zabít, ale zachránil jsem mu život společně se Stilesovo. Napiš mi, až se vše urovná," Mávl jsem a podíval se na tu holku. Fajn, teď zjistit, koho kousl. Hádám že jich moc nebude, ale ti tu nezůstanou na dlouho.
Prokřupal jsem si klouby a zase si nohy natáhl přes sedačku. Už je pozdě a já stále jsem vzhůru.
Allison: Vážně jsi udělal, to co jsi udělal?
Theo: Co máš na mysli?
Allison: Nemůžete proti sobě takhle pořád soupeřit.
Povzdychl jsem si.
Theo: Nesoupeřím, ale... Ne tak zachraňuji ale spíše dávám dohromady
Allison: Neděláš to, protože chceš pomoct...
Theo: Chci totiž do smečky
Allison: Proč tímhle způsobem?
Theo: Nechci žít ve strachu, že pořád po mě půjdou. Udělám z vás pořádnou smečku.
Allison: Nejsme?
Theo: Ne. Udělám vše co je k tomu
Nemohl jsem usnout s tím zvláštním pocitem v břiše. Děje se snad něco? Já už sám nevím, potřebuji ale přežít. Teď budu znít jako egoistický parchant, ale je to tak. Teď jde hlavně o mě. Nemůžu si dovolit dělat chyby a ještě k tomu si dělat nějaké emoční nároky na někom. Půjdu prostě i přes mrtvoly. Ruku jsem dal za svůj krk a jen si povzdychl. Nesnáším můj život. Nechci už takhle žít sám. Jenže... Co mám dělat, když mi jsou v patách? Já už nevím! Zešílím snad z toho? Už vážně nevím. Vlastně, zbavím se jich vůbec? Půjčily mi život a já ho mám splácet. Jenže, může to být na dobu neurčitou? Nebo snad navždy? To prostě nejde. Musím začít vyjednávat. Skrývají se pod masky, ale já moc dobře vím kdo jsou. Buď promluvit, nebo budu muset použít nejhorší věc.
Jenže to bych mohl přijít i o budoucí smečku...
Musím s nimi mluvit, jako člověk. Ne jako bestie.
ČTEŠ
Secret Love
مستذئبJasně... život. Řekneš si, že propluješ jako rychlá rybka, ale život ti přeci jen hází klacky pod nohy. Můžeš křičet z plných plic, můžeš plakat do ramene, můžeš se cítit sebevíce bezmocen, ale nikdy to sám neutáhneš. "Život" Dvou kluků, kteří čel...