15✔

471 26 3
                                    

Po 3 dnech

Už jsem nevěděl jak dál. Theo si myslí že odjel do nápravného centra,ale já už to nezvládám. Jeho neustálé otázky kdy se vrátí a že potřebuje vědět kde je. Jediná stopa nás zavedla k nějakému podschodí v lese. Nic jsem tam nemohl najít. Zajímalo mě co tam je,ale nevěděl jsem jak na to. Dnes je sobota tudíž nikam do školy spěchat nemusím. Musím ho začít hledat sám. Prostě musím. Nemůžu ostatní ohrozit mojí chybou.

Večer

Připravoval jsem si věci jako je baterka apod. věci. Mamce jsem řekl že spím u jednoho kamaráda ze školy, protože si děláme úkoly. Vím, trapná výmluva ale zase funguje! Vyskočil jsem raději oknem. Rozběhl jsem se směrem do lesa a začal hledat něco podezřelého.

Hledám tu už dobré dvě hodiny ale nic. Začínám si myslet, že jsem na tom samém místě. Neustálý a stejný zvuk praskajících větviček, šustění listů, mé kroky, přiváděli do blázince.

Zastavil jsem se. Podíval jsem se v dáli na ten podezřelý kopec. Kopec v lese. Už jsem v tomhle okolí byl tak aspoň třikrát, ale všiml jsem si toho až teď. Začal jsem ke kopci utíkat a čím dál více rozpoznával objekt. Pod zarůstajícím mechem a další přírodou, se skrývala budova. Doběhl jsem ke dveřím a nevěděl jak je otevřít. Nebyla tu klika, prostě nic. Žádné panty ale jen urvaná klika. Začal jsem kopat do dveří se snahou je rozlámat. Prkno odletělo a já měl část za sebou. Kopal jsem do nich ještě více, než jsem se mohl mezi prkny prorvat. Tma pohltila všechno a já vytáhl baterku. Svítil jsem si na okolí a všiml si dvou místností. Vešel jsem tedy do první. Z ničeho nic na mě vyletěl netopýr a já spadl na zem. Baterka se začala kutálet pryč. Rychle jsem pro ni sáhl a zvedl se. Posvítil jsem vedle a zjistil, že vedle mně je prohloubená zem s nějakou vodou. Hádám ,že bych měl po baterce. Vešel jsem tedy do místnosti. Posvítil jsem si na ní a docela se bál. Nějaký hnusný, prachem pokrytý a rozházenými papíry, stůl. Židle, která vypadala strašně a určitě kdybych si na ní sedl, praskla přímo v sekundě. Nic víc. Přesto tu bylo více místa bez věcí než s věcmi. Přiblížil jsem se ke stolu a posvítil na papíry. Fuj ty vole. Řekl jsem si v hlavě a zhnuseně díval na mrtvou krysu? Na stole. Vzal jsem nějaké pero a shodil jí dolů. Podíval jsem se na první papíry a trochu začal číst. Zaujal mě datum, který tady byl přidaný dne Liamovo zmizení. Papíry jsem rychle vzal a strčil je do batohu. Zaslechl jsem šum a raději se šel ještě rychle podívat vedle. Byla tam jen jedna skříň a další židle. Docela jsem se bál tu skříň otevřít. Pomalu jsem ji otevíral, ale jakmile jsem uviděl rozsápaný krk, zavřel jsem ji. Dobře, tam se dívat nebudu. Vyběhl jsem ven a pro jistotu zakryl díru prkny. Scotte velice nenápadné! Musíme ti zatleskat. Dal jsem si facku v duchu a běžel pryč z lesa. Nevěděl jsem co to bylo za šum, ale radši jsem vypadnul. Nebudu lhát ale dost jsem se bál. Také co je to nápad chodit večer v noci, že?

Nevěděl jsem kam jít když jsem řekl mámě, že jsem u kamaráda. Bylo by dost divné proč jsem se vrátil tak pozdě. Venku se mi rozhodně čekat také nechce. Stojím na ulici pod lampou a dýchám jako po maratonu. Pára od pusy se rozlétá jako nic. Zkusím napsat Stilesovi.

Scott: Stilesi?

Čekal jsem tak pět minut.

Stiles: Ano Scotte??

Scott: Mohu přespat u tebe???

Stiles: Jako klidně. Táta má noční. Proč????

Scott: Potom ti to řeknu. Už jdu.

Stiles: Dobře.

Krokem jsem se dal do cesty.

,,Co tak najednou?" Zavřel za mnou Stiles. ,,Líbit se ti to nebude,ale byl jsem v lese," Zamračil se. ,,Nemá se mi líbit že jsi byl v lese? Kam tím míříš?" Došli jsme do jeho pokoje. ,,Tohle," Začal jsem tahat papíry z batohu. ,,Pořád nemám odpověď," Zkřížil ruce. ,,Našel jsem nějakou hnusnou chatrč v lese ukrytou pod mechem. Vypadalo to jako kopec. Bylo to tam fakt hnusný..." Odmlčel jsem se. Stiles rozložil papíry. ,,Ty krávo fuj," Vyklepl papír když na něm viděl pavouka. ,,Naah.. To máš pořád lepší," Mávl jsem nad tím rukou. ,,Jak jako lepší?" Nadzvedl obočí. ,,Měl jsem krysu na stole a mrtvolu ve skříňi," Nevěřil tomu, co jsem řekl. ,,Děláš si prdel? Mrtvolu? Radši tam už nechoď," Vyhrkl na mě s údivem. ,,Jak ses tam vůbec dostal?" Pousmál jsem se. ,,Normálně, vykopl dveře," Plácl si ruku o čelo. ,,Doufám že tě nikdo neviděl, nebo tě nenašel " Začal číst.

,,Scotte?" Otočil jsem se na něj, když zavolal mé jméno. ,,Ano?" Čekal jsem co z něj vypadne. ,,Podej mi můj laptop," Udělal jsem tak. Stiles začal něco hledat. ,,Dělej čti!" Ukázal mi to.

Přijali jste naše pozvání na WF. Zveme jak vás, tak i vašeho věrného mazlíka. Nejlepší, Nejzuřivější vítězí! Najděte i svého jedince!

Nemohl jsem tomu věřit. Liam by tohle podstoupit nemohl. Četl jsem zelený text dál.

Satsumysa

Rád bych koupil vlkodlaka, jakéhokoli věku. Jakéhokoli charakteru. Jsem ochotný smlouvat

Opravdu si chytají vlkodlaky jen tak? pro tyhle věci?

Máte v okolí predátora jako je vlkodlak? Žádný problém!! odkupujeme různé jedince, různých ras. Ceny:

Vlkodlak

Omega 100 000,-

Beta 200 000,-

Alfa 300 000 ,-

Další druhy : 50 000- 400 000,-

Nadpřirozeno jiné schopnosti:

20 000- 500 000,-

Zavrčel jsem. ,,Myslíš že ho unesli?" Podíval jsem se na Stilese. ,,Myslíš že si to nemyslím?" Díval jsem se na něj ustaraně. ,,Myslím že si to myslíš" Bylo ticho. ,,Netuším co máme dělat" Řekl Stiles a já se zamyslel. ,,Jsem na tom stejně," Povzdychl jsem si.  ,,Měli by jsme se vyspat. Rozhodně to pomůže, aspoň mně ano,"  Nemohl jsem na to přistoupit. ,,Jeho matka ho všude hledá, hledají ho všichni. Víš že hledáme pohřešovaného?" Obávaně jsem se na něj podíval. Chvíli byl ticho a mlčel. ,,Divím se, že na to Theodor nepřišel,

Secret LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat