@koreanmagazin: ŞOK ŞOK ŞOK!
JEON JUNGKOOK VE KIM TAEHYUNGUN BIR FAN TARAFINDAN YAPILAN BU SHOPUNU KIM TAEHYUNG BEĞENDİ VE 1 DAKİKA SONRA BEĞENİSİNİ GERİ ÇEKTI.VE BU HAREKETİYLE BÜTÜN FANDOM BİRBİRİNE GİRMİŞ DURUMDA.❤ 163.837 💬 132.637
@ikizlerimamk: oHa
@antijimin: jimin siktir git taekookun arasına girme!
*23.990 kişi bu yorumu beğendi*@taejinismycutie: boş beleş işler yapmayın abartmayın!
↪@gagabulut: hebele hübele agucuk bugucuk git sütünü iç tatlı şey:) senin kafa biraz geri kalmış öptüm by
@taekookunevladı: bu olaydan sonra cikuk reel eğvle eğvle dicek bir mal çıkarsa anasını güzel sikerim. Saygılar ,sevgiler:)
@jikookcugörl: ya siktirin gidin
@yoonkookisreal: çoluk çocuk gibisiniz bis yapmayın şurada. Çocuk belki yanlışlıkla beğendi abi neyin kafası bu!?
↪@jikookcugörl: +1
@taekookanti: vkook mudur nedir nefret ediyorum sizden. Jikook real anlayın. SENDEN NEFRET EDİYORUM KIM TAEHYUNG!
@jylangalp: ay jylandan sonra en mükemmel çiftçiniz size düşüyorum amk
@sıradanbiriyim: VAY anasını
@ggukjeon: lütfen hyungumun yanlışlıkla beğendiği fotoğraf üzerine anlamsız ve kötü yorumlar yapmayın.
@tataehyung: Sizleri seviyorum millet. Lütfen kendinizi ve bizi üzecek hakaret içerikli yorumlar atmayın. Yanlışlıkla olmuş bir şeydi ve anında düzeltmeye çalıştım. Yanlış anlaşıldığı için çok çok üzgünüm... iyi günler💜❤ 853.617
*bu fotoğraf yorumlara kapalıdır.*Dm
Ggukjeon: Taehyung
Tataehyung: Jungkook üzgünüm. Ben unuttum fake hesaptayım sandım ve beğendim.
Zaten aklıma dank edince hemen geri aldım ama iş işten geçmişti
Yemin ederim sinirimden değildi..
Ggukjeon: Jimin hyung ağlıyor sayende Taehyung.
Şimdi yorumları okudu. Ona bir sürü hakaret içerikli yorumlar gelmiş. Sen şuan dışarıda keyif çatıyorsun değil mi? Insanlar ilişkimizi anladı diye!
@ggukjeon: Umarım bugün yurda gelmezsin çünkü kimse yüzünü görmek istemiyor!
O sırada bilmiyordu Jeongguk Taehyung'a da hakaret içerikli bir yorum geldiğini. Hatta ve hatta ölüm tehditi geldiğini..
Taehyung bunu Jeongguk'a söylemeyecekti. Ki buna inanmazdı zaten, şuan gözünü Jimin'den başka kimse görmüyordu.
Taehyung gözünden akan bilmem kaçıncı gözyaşını sildi. Jeongguk'un şuan onun keyiften soju içtiğini falan sanıyor olmalıydı.
Taehyung istememişti kardeşinin kötü yorumlar almasını, Yoongi hyungunun onu arayıp avazı çıktığı kadar bağırmasını...
Taehyung yalnızdı. Onu şuan kimse anlamıyordu, Jeongguk'un şuan onun yanında olması gerekmez miydi?
Taehyung soğuğu şimdi hissediyordu. Bu ıssız parkın en kuytu köşesindeki banktan kalktı ve en yakın otele gitmek için ara sokaktan yürümeye başladı. Bir an durdu ve cebinden kulaklığını ve maskesini çıkardı. En sevdiği kişinin o muazzam sesi kulağına iliştiğinde sessiz ağlaması hıçkırıklara dönüştü.
Jungkook nothing like us şarkısını sevgilisine yazmıştı. Yine kimse bunun farkında değildi tabi ki..
Maskesini yüzüne de örtünce artık tanınmıyordu. Zaten gecenin 12'sinde karanlık bir sokakta onu kim tanıyabilirdi Ki?
Ama Taehyung bilmiyordu arkasında onu almak için hızlı adımlarla yürüyen adamları...
Allahım ya okunsun bu kitap sksbskdbosdh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
what is love? •taekook•
FanficJeon Jeongguk çok büyük bir hata yapar, Kim Taehyung üstüne daha kötülerine ekler. -TAEKOOK-