10

5.1K 335 91
                                    

Ulan amk biri çok istedi diye bölüm yazıyorum bak seviyorum sizi yawwrular ksbdkdbsksb

Neyse iyi okumalağğr

Taehyung'un uyanması herkesi mutlu ederken -ki özellikle Jeongguk'u- ardından onlara ulaşacak haber belki de herkesi sarsacaktı.

Herkes yoğun bakıma bağlı camdan Taehyung ve doktora bakarken ne zaman doktorun çıkıp onlara bir gelişme vereceğini bekliyorlardı. Ama doktorun çoktan serumu değiştirip çıkması gerekirken Taehyung'un yanında fazlasıyla durmuştu. Bu üyeleri işkillendirirken içlerinden Tanrıya dua ediyorlardı.

Sonunda doktorun yoğun bakımdan çıkmasıyla önden Jeongguk ardından da üyeler gelince doktorun bakışları ilk Jeongguk'u ardındansa arkasındaki grup arkadaşlarına dönmüştü. Bu haberi nasıl vereceğini bilmiyordu.

"Doktor bey Taehyung uyandığına göre onu görebilir miyim?  B-ben onu çok üzdüm, kalbini kırdım. Ondan özür dilemem gerek. Yanına gidebilirim değil mi?"

"Üzgünüm Bay Jeon ama gidemezsiniz. Lütfen şimdi size söyleyeceklerimi dikkatli dinleyin. Öncelikle Bay Kim'in kafasında çok büyük olmayan bir kanama vardı. Ameliyatın sonunda bunu farkettiğimiz için en son ona teşhis koyduk ve bir şeyden şüphelendik. Ve şüphemizin doğruluk payı Bay Kim'in uyanmasıyla anlaşılacaktı. Öncelikle üzgünüm ama Kim Taehyung geçici bir hafıza kaybı yaşıyo-"

"Ne!? Siz ne saçmalıyorsunuz böyle! O beni bizi hatırlıyor değil mi? O sizle birlikte plan kurdu değil mi? Ama Taehyung'a söyleyin Jeongguk inanmadı deyin hadi. Hadi sizi bekliyor olacağız.. lütfen, lütfen öyle deyin..." Jeongguk'un sonlara doğru sesi kısılmıştı.Dizlerinin bağı çözülmüş yere düşmüştü. Yanına çöken arkadaşlarıyla birlikte daha çok ağladı. Içindeki acı geçmiyordu. Canı çok acıyordu, hemde çok.

"Bay Jeon, lütfen kendinize gelin. Sadece geçici bir hafıza kaybı yemin ederim. Bay Kim zamanla her şeyi tamamen hatırlayacaktır. Lütfen ayağa kalkın ve beni dinleyin. Toparlanın." Dedi doktor yere çöken Jeongguk'u ayağa kaldırarak. Herkese baktı ve umut verici bir şekilde gülümsedi. "Bay Kim az önce neden burada olduğuyla ilgili bir kaç  soru sordu. Hafıza kaybı yaşadığı için sizde evinizde bu tür sorularla baş başa kalabilirsiniz. Ama üzülmeyin. İstediğiniz zaman Bay Kim'in hafızasını zorlamadan ona geçmişten bahsedin. Hatırlayacaktır. Zaten sizleri kısa sürede hatırlar. Ama yakın zamanı hatırlar mı onu bilmiyoruz. Geçmiş olsun, ve şimdi Bay Kim'in yanına gidebilirsiniz. Ve!" Dedi doktor lafını tamamlamadan odaya koşan gençleri görünce "size belki canınızı yakacak, ağlamanızı sağlayacak şeyler söyleyebilir. Ama sakın Kim Taehyung'un yanında ağlamayın ve hafızasını zorlamayın. Yoksa sizleri ve kendini hatırlaması çok uzun sürebilir." Dedi doktor kalabalığın arasından sıyrılıp gitti.

Üyeler birbirine bakınca hemen gözyaşlarını sildiler. "Doktorun dediği gibi kimse ağlamıyor. Güçlü olacağız ve zamanla Taehyung'a her şeyi anlatacağız. Ağlamayacağız Tanrıya şükür aramıza geri döndü değil mi? Buna şükretmemiz gerek." Dedi Namjoon ve kardeşlerinin omzunu sıktı.

Önden Namjoon ve arkasından diğer üyeler kapıyı çalıp odaya giriş yaptıklarında Taehyung'un camdan dışarı bakan irisleri önce Namjoon'u ardından herkeste ve en son odaya giren Jeonggukda takılı kalmıştı.

Ve o an herkesi yıkacak olan ilk sorusunu sormuştu.

"Üzgünüm hafıza kaybı geçirdim ama sizler.. kimsiniz?"

Günde 3 bölüm mü 4 mü ne attım anam ağladı artık hadi beey

what is love? •taekook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin